luk90 Napisano 13 Październik 2016 Napisano 13 Październik 2016 (edytowane) Cześć, Wrzucam trochę swoich wypocin. Proszę o opinie a w szczególności o krytykę :) https://www.artstation.com/artist/luk90 Edytowane 25 Luty 2017 przez luk90
Xaia Napisano 14 Październik 2016 Napisano 14 Październik 2016 Najpierw masa, później rzeźbimy. I nie zapomnij o dniu nóg ;P
luk90 Napisano 15 Październik 2016 Autor Napisano 15 Październik 2016 tak wiem, tylko kiedy uznać że ta masa już jest właściwa? :D. Mam nadzieję, że to kwestia ,, wyrobienia oka".
Sebazx6r Napisano 15 Październik 2016 Napisano 15 Październik 2016 Ucz się podstaw anatomii jak chcesz robic postacie. Np towj pierwszy ptowr ma bicepsy a za bicepsem nadgarstki ;)
luk90 Napisano 29 Październik 2016 Autor Napisano 29 Październik 2016 (edytowane) coś nowego Edytowane 29 Październik 2016 przez luk90
luk90 Napisano 31 Październik 2016 Autor Napisano 31 Październik 2016 (edytowane) Edytowane 5 Listopad 2016 przez luk90
luk90 Napisano 5 Listopad 2016 Autor Napisano 5 Listopad 2016 szybki concept zrobiony w wolnym czasie
keajra Napisano 6 Listopad 2016 Napisano 6 Listopad 2016 No ten ostatni najlepszy z tego co pokazales - da sie na to patrzec! Tak trzymaj!
luk90 Napisano 14 Listopad 2016 Autor Napisano 14 Listopad 2016 trochę poprawiłem, niestety nie miałem dużo cierpliwości jeśli chodzi o renderowanie :)
michalo Napisano 14 Listopad 2016 Napisano 14 Listopad 2016 Zwracaj uwagę na anatomie. Zawsze bierz jakieś referencje i poducz się trochę. W tym modelu najbardzie mnie bolą stopy i dłonie. Mordka b. fajna. Ćwicz dalej :)
Temporal Napisano 20 Listopad 2016 Napisano 20 Listopad 2016 To ostatnie bardzo fajne, kojarzy mi sie troche z pomyslami z mojego chorego umyslu :P
michalo Napisano 20 Listopad 2016 Napisano 20 Listopad 2016 Nom. Jeszcze mała rada, jeśli robisz tylko bust, poprawiłbyś odbiór pracy ucinając granice rzeźby - na klatce i ramionach jak w tradycyjnych rzeźbach.
luk90 Napisano 20 Listopad 2016 Autor Napisano 20 Listopad 2016 dzięki za radę. Akurat chciałem zrobić że coś się z cienia wyłania, być może nie wyszło :D
michalo Napisano 21 Listopad 2016 Napisano 21 Listopad 2016 To byś musiał jednak wyrzeźbić w jakimśstopniu resztę sylwetki lub ręcznie namalować.
luk90 Napisano 23 Listopad 2016 Autor Napisano 23 Listopad 2016 WIP, chciałem uzyskać coś w rodzaju leśnego ducha :D niestety kolejny bust, mój laptop strasznie się ,,męczy" gdy chcę zrobić całą postać z detalami
michalo Napisano 23 Listopad 2016 Napisano 23 Listopad 2016 Wygląda fajnie. A jaki masz workflow? Może jeśli masz starego kompa spróbuj zrobić to tak jak kiedyś się pracowało w zetce czyl zaczynasz z modelem low poly i zwiększasz poziomy subd dopiero jak wycśniesz na maxa z siatki. Był byś zdumiony ile można tak zrobić. Dobra praktyka. Jeszcze jak komp ci nie pozwala na pracęz gęstą siatką pozostaje cięcie modelu na części (np ciało i głowę robisz osobno) lub użycie do detalu HD geometry, noise maker.
luk90 Napisano 25 Listopad 2016 Autor Napisano 25 Listopad 2016 (edytowane) być może jeszcze coś poprawię ale mam nadzieję, że progres jest :D najprostszy render z Zbrusha bez zbędnego kombinowania Edytowane 26 Listopad 2016 przez luk90
luk90 Napisano 25 Listopad 2016 Autor Napisano 25 Listopad 2016 Wygląda fajnie. A jaki masz workflow? Może jeśli masz starego kompa spróbuj zrobić to tak jak kiedyś się pracowało w zetce czyl zaczynasz z modelem low poly i zwiększasz poziomy subd dopiero jak wycśniesz na maxa z siatki. Był byś zdumiony ile można tak zrobić. Dobra praktyka. Jeszcze jak komp ci nie pozwala na pracęz gęstą siatką pozostaje cięcie modelu na części (np ciało i głowę robisz osobno) lub użycie do detalu HD geometry, noise maker. właśnie dokładnie tak jak napisałeś staram się robić od jakiegoś czasu :) jednak jeszcze trochę eksperymentuję, nie czuję się jeszcze aż tak pewnie w Zbrushu żeby nie korzystać również z innych rozwiązań.
luk90 Napisano 30 Listopad 2016 Autor Napisano 30 Listopad 2016 WIP, Zbrush Hardsurface kolejne podejście :)
michalo Napisano 30 Listopad 2016 Napisano 30 Listopad 2016 Podoba mi się twój styl i widać progress. Ucz się trochę anatomii przy okazji bo w końcu braki będą ci przeszkadzać. Spoko te ostatnie 2 wrzótki, zwłaszcza ten zielony.
luk90 Napisano 9 Grudzień 2016 Autor Napisano 9 Grudzień 2016 Render miał być w keyshocie, niestety mój komputer nie podołał temu wyzwaniu :D Zbrush + photoshop
luk90 Napisano 10 Grudzień 2016 Autor Napisano 10 Grudzień 2016 (edytowane) Edytowane 10 Grudzień 2016 przez luk90
genitalius Napisano 10 Grudzień 2016 Napisano 10 Grudzień 2016 bardzo fajny ten ostatni model, poprzedni render podoba mi sie.
luk90 Napisano 10 Grudzień 2016 Autor Napisano 10 Grudzień 2016 dzięki ! drugi render jest w keyshocie jednak nie mogę uzyskać dobrej rozdzielczości a poza tym mój komputer ma jakieś problemy z kontrastem ponieważ u mnie oświetlenie wygląda w porządku a już na innym komputerze w ogóle inaczej :D starałem się to jakoś zmienić jednak nadal nie znalazłem rozwiązania
luk90 Napisano 12 Grudzień 2016 Autor Napisano 12 Grudzień 2016 WIP Postanowiłem dokończyć ten model w całości, zobaczymy co z tego wyjdzie :D
luk90 Napisano 23 Grudzień 2016 Autor Napisano 23 Grudzień 2016 (edytowane) trochę pobawiłem się ze wcześniejszym modelem Edytowane 23 Grudzień 2016 przez luk90
luk90 Napisano 3 Styczeń 2017 Autor Napisano 3 Styczeń 2017 Concept stworzony w wolnym czasie Zbrush + Keyshot.
michalo Napisano 4 Styczeń 2017 Napisano 4 Styczeń 2017 Wygląda bardzo dobrze i przemyślanie. Miejscami trochędalikatnie, jak te elementy na tych światełkach (?) na froncie.
Graft Napisano 4 Styczeń 2017 Napisano 4 Styczeń 2017 Bardzo fajny ten ostatni model. Owalne kształty sprawiają, że wydaje się bardziej organiczny. Można było iść jeszcze bardziej w tym kierunku i starać się cały model zaprojektować na tym kształcie. Zredukować inne formy do minimum. Wywalić też cześć niepotrzebnych detali wtedy osoba oglądająca model mogła by bardziej skupić się na samej formie. Zrobiłem mały overpaint aby pokazać wizualnie o co mi chodzi Tak poza tym to widać, że robisz postępy. Pracuj ciężko a twoje modele będą coraz lepsze. Pozdr.
luk90 Napisano 4 Styczeń 2017 Autor Napisano 4 Styczeń 2017 dziękuję za komentarze. Jeśli chodzi o zbędne detale to zgadzam się. Trochę eksperymentowałem i faktycznie mogłem przesadzić gdzieniegdzie. Wydaje mi się, że ten nadmiar detali jest spowodowany tym, że ograniczyłem się tylko do popiersia. Kolejny model postaram się wykonać w całości mając na uwadze, żeby bardziej skupić się na formie :)
luk90 Napisano 12 Styczeń 2017 Autor Napisano 12 Styczeń 2017 spodobał mi się ten concept. https://pl.pinterest.com/pin/407435097523943971/ Postaram się zrobić jeszcze jakiś ciekawszy render.
luk90 Napisano 13 Styczeń 2017 Autor Napisano 13 Styczeń 2017 Dzięki :) jeszcze clay render z keyshota. Starałem się ograniczyć liczbę polygonow (wyszło około 8 mln) a przy okazji nie pokaleczyć conceptu.
luk90 Napisano 16 Styczeń 2017 Autor Napisano 16 Styczeń 2017 daily concept po ostatnim odwzorowaniu conceptu przyszedł czas na mój własny. zbrush + photoshop
luk90 Napisano 20 Styczeń 2017 Autor Napisano 20 Styczeń 2017 WIP concept wrzucam to może ktoś coś podpowie, jak narazie około 1mln poligonów więc trochę możliwości jeszcze jest
Graft Napisano 21 Styczeń 2017 Napisano 21 Styczeń 2017 Mam nadzieję że się nie pogniewasz, ale nie chciało mi się owijać w bawełnę :P więc walę prosto z mostu Jak by coś było niezrozumiałe to chętnie wyjaśnię
luk90 Napisano 21 Styczeń 2017 Autor Napisano 21 Styczeń 2017 nie no co Ty, nie mam zamiaru się gniewać na kogoś kto poświęca swój czas żeby mi coś wyjaśnić/pomóc :D. Wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło. Zaczynam poprawiać, postaram się wystrzegać takich błędów. Możesz coś polecić odnośnie zasad kompozycji i designu ?
Graft Napisano 22 Styczeń 2017 Napisano 22 Styczeń 2017 Masa wartościowej wiedzy jest za darmo np. [video=youtube;-R18bjGoU2k] I jeszcze oczywiście ctr paint (patrz rozdział 4) https://www.ctrlpaint.com/library/
luk90 Napisano 2 Luty 2017 Autor Napisano 2 Luty 2017 szybki concept więc nie wszystko dopięte na ostatni guzik :)
blazejbobek Napisano 3 Luty 2017 Napisano 3 Luty 2017 Damn, ostatnia praca - mega progress :) Zwłaszcza pierwsze ujęcie!
luk90 Napisano 5 Luty 2017 Autor Napisano 5 Luty 2017 (edytowane) Cześć, trochę wczoraj pobawiłem się z conceptem. Zastanawiam się czy tego w całości nie dokończyć. Nie mam pojęcia jak robić włosy, jak narazie zostały ,,doklejone" w kricie :D concept https://www.artstation.com/artwork/kOxwd Edytowane 5 Luty 2017 przez luk90
luk90 Napisano 5 Luty 2017 Autor Napisano 5 Luty 2017 (edytowane) jeszcze jeden Edytowane 5 Luty 2017 przez luk90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się