Napisano 13 Październik 20168 l Cześć, Wrzucam trochę swoich wypocin. Proszę o opinie a w szczególności o krytykę :) https://www.artstation.com/artist/luk90 Edytowane 25 Luty 20178 l przez luk90
Napisano 15 Październik 20168 l Autor tak wiem, tylko kiedy uznać że ta masa już jest właściwa? :D. Mam nadzieję, że to kwestia ,, wyrobienia oka".
Napisano 15 Październik 20168 l Ucz się podstaw anatomii jak chcesz robic postacie. Np towj pierwszy ptowr ma bicepsy a za bicepsem nadgarstki ;)
Napisano 6 Listopad 20168 l No ten ostatni najlepszy z tego co pokazales - da sie na to patrzec! Tak trzymaj!
Napisano 14 Listopad 20168 l Autor trochę poprawiłem, niestety nie miałem dużo cierpliwości jeśli chodzi o renderowanie :)
Napisano 14 Listopad 20168 l Zwracaj uwagę na anatomie. Zawsze bierz jakieś referencje i poducz się trochę. W tym modelu najbardzie mnie bolą stopy i dłonie. Mordka b. fajna. Ćwicz dalej :)
Napisano 20 Listopad 20168 l To ostatnie bardzo fajne, kojarzy mi sie troche z pomyslami z mojego chorego umyslu :P
Napisano 20 Listopad 20168 l Nom. Jeszcze mała rada, jeśli robisz tylko bust, poprawiłbyś odbiór pracy ucinając granice rzeźby - na klatce i ramionach jak w tradycyjnych rzeźbach.
Napisano 20 Listopad 20168 l Autor dzięki za radę. Akurat chciałem zrobić że coś się z cienia wyłania, być może nie wyszło :D
Napisano 21 Listopad 20168 l To byś musiał jednak wyrzeźbić w jakimśstopniu resztę sylwetki lub ręcznie namalować.
Napisano 23 Listopad 20168 l Autor WIP, chciałem uzyskać coś w rodzaju leśnego ducha :D niestety kolejny bust, mój laptop strasznie się ,,męczy" gdy chcę zrobić całą postać z detalami
Napisano 23 Listopad 20168 l Wygląda fajnie. A jaki masz workflow? Może jeśli masz starego kompa spróbuj zrobić to tak jak kiedyś się pracowało w zetce czyl zaczynasz z modelem low poly i zwiększasz poziomy subd dopiero jak wycśniesz na maxa z siatki. Był byś zdumiony ile można tak zrobić. Dobra praktyka. Jeszcze jak komp ci nie pozwala na pracęz gęstą siatką pozostaje cięcie modelu na części (np ciało i głowę robisz osobno) lub użycie do detalu HD geometry, noise maker.
Napisano 25 Listopad 20168 l Autor być może jeszcze coś poprawię ale mam nadzieję, że progres jest :D najprostszy render z Zbrusha bez zbędnego kombinowania Edytowane 26 Listopad 20168 l przez luk90
Napisano 25 Listopad 20168 l Autor Wygląda fajnie. A jaki masz workflow? Może jeśli masz starego kompa spróbuj zrobić to tak jak kiedyś się pracowało w zetce czyl zaczynasz z modelem low poly i zwiększasz poziomy subd dopiero jak wycśniesz na maxa z siatki. Był byś zdumiony ile można tak zrobić. Dobra praktyka. Jeszcze jak komp ci nie pozwala na pracęz gęstą siatką pozostaje cięcie modelu na części (np ciało i głowę robisz osobno) lub użycie do detalu HD geometry, noise maker. właśnie dokładnie tak jak napisałeś staram się robić od jakiegoś czasu :) jednak jeszcze trochę eksperymentuję, nie czuję się jeszcze aż tak pewnie w Zbrushu żeby nie korzystać również z innych rozwiązań.
Napisano 30 Listopad 20168 l Podoba mi się twój styl i widać progress. Ucz się trochę anatomii przy okazji bo w końcu braki będą ci przeszkadzać. Spoko te ostatnie 2 wrzótki, zwłaszcza ten zielony.
Napisano 9 Grudzień 20168 l Autor Render miał być w keyshocie, niestety mój komputer nie podołał temu wyzwaniu :D Zbrush + photoshop
Napisano 10 Grudzień 20168 l Autor dzięki ! drugi render jest w keyshocie jednak nie mogę uzyskać dobrej rozdzielczości a poza tym mój komputer ma jakieś problemy z kontrastem ponieważ u mnie oświetlenie wygląda w porządku a już na innym komputerze w ogóle inaczej :D starałem się to jakoś zmienić jednak nadal nie znalazłem rozwiązania
Napisano 12 Grudzień 20168 l Autor WIP Postanowiłem dokończyć ten model w całości, zobaczymy co z tego wyjdzie :D
Napisano 23 Grudzień 20168 l Autor trochę pobawiłem się ze wcześniejszym modelem Edytowane 23 Grudzień 20168 l przez luk90
Napisano 4 Styczeń 20178 l Wygląda bardzo dobrze i przemyślanie. Miejscami trochędalikatnie, jak te elementy na tych światełkach (?) na froncie.
Napisano 4 Styczeń 20178 l Bardzo fajny ten ostatni model. Owalne kształty sprawiają, że wydaje się bardziej organiczny. Można było iść jeszcze bardziej w tym kierunku i starać się cały model zaprojektować na tym kształcie. Zredukować inne formy do minimum. Wywalić też cześć niepotrzebnych detali wtedy osoba oglądająca model mogła by bardziej skupić się na samej formie. Zrobiłem mały overpaint aby pokazać wizualnie o co mi chodzi Tak poza tym to widać, że robisz postępy. Pracuj ciężko a twoje modele będą coraz lepsze. Pozdr.
Napisano 4 Styczeń 20178 l Autor dziękuję za komentarze. Jeśli chodzi o zbędne detale to zgadzam się. Trochę eksperymentowałem i faktycznie mogłem przesadzić gdzieniegdzie. Wydaje mi się, że ten nadmiar detali jest spowodowany tym, że ograniczyłem się tylko do popiersia. Kolejny model postaram się wykonać w całości mając na uwadze, żeby bardziej skupić się na formie :)
Napisano 12 Styczeń 20178 l Autor spodobał mi się ten concept. https://pl.pinterest.com/pin/407435097523943971/ Postaram się zrobić jeszcze jakiś ciekawszy render.
Napisano 13 Styczeń 20178 l Autor Dzięki :) jeszcze clay render z keyshota. Starałem się ograniczyć liczbę polygonow (wyszło około 8 mln) a przy okazji nie pokaleczyć conceptu.
Napisano 16 Styczeń 20178 l Autor daily concept po ostatnim odwzorowaniu conceptu przyszedł czas na mój własny. zbrush + photoshop
Napisano 20 Styczeń 20178 l Autor WIP concept wrzucam to może ktoś coś podpowie, jak narazie około 1mln poligonów więc trochę możliwości jeszcze jest
Napisano 21 Styczeń 20178 l Mam nadzieję że się nie pogniewasz, ale nie chciało mi się owijać w bawełnę :P więc walę prosto z mostu Jak by coś było niezrozumiałe to chętnie wyjaśnię
Napisano 21 Styczeń 20178 l Autor nie no co Ty, nie mam zamiaru się gniewać na kogoś kto poświęca swój czas żeby mi coś wyjaśnić/pomóc :D. Wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło. Zaczynam poprawiać, postaram się wystrzegać takich błędów. Możesz coś polecić odnośnie zasad kompozycji i designu ?
Napisano 22 Styczeń 20178 l Masa wartościowej wiedzy jest za darmo np. [video=youtube;-R18bjGoU2k] I jeszcze oczywiście ctr paint (patrz rozdział 4) https://www.ctrlpaint.com/library/
Napisano 5 Luty 20178 l Autor Cześć, trochę wczoraj pobawiłem się z conceptem. Zastanawiam się czy tego w całości nie dokończyć. Nie mam pojęcia jak robić włosy, jak narazie zostały ,,doklejone" w kricie :D concept https://www.artstation.com/artwork/kOxwd Edytowane 5 Luty 20178 l przez luk90
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto