Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 62
  • Wyświetleń 12,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tak wiem, tylko kiedy uznać że ta masa już jest właściwa? :D. Mam nadzieję, że to kwestia ,, wyrobienia oka".

Napisano
  • Autor

coś nowego

 

JNhfTqY.png

 

Ccd7IrQ.png

Edytowane przez luk90

Napisano

No ten ostatni najlepszy z tego co pokazales - da sie na to patrzec! Tak trzymaj!

Napisano
  • Autor

trochę poprawiłem, niestety nie miałem dużo cierpliwości jeśli chodzi o renderowanie :)

 

z1dRXuy.png

 

A7iMN4n.png

 

dKqG7wb.png

Napisano

Zwracaj uwagę na anatomie. Zawsze bierz jakieś referencje i poducz się trochę.

W tym modelu najbardzie mnie bolą stopy i dłonie. Mordka b. fajna.

 

Ćwicz dalej :)

Napisano

Nom. Jeszcze mała rada, jeśli robisz tylko bust, poprawiłbyś odbiór pracy ucinając granice rzeźby - na klatce i ramionach jak w tradycyjnych rzeźbach.

Napisano
  • Autor

dzięki za radę. Akurat chciałem zrobić że coś się z cienia wyłania, być może nie wyszło :D

Napisano

To byś musiał jednak wyrzeźbić w jakimśstopniu resztę sylwetki lub ręcznie namalować.

Napisano
  • Autor

WIP, chciałem uzyskać coś w rodzaju leśnego ducha :D niestety kolejny bust, mój laptop strasznie się ,,męczy" gdy chcę zrobić całą postać z detalami

 

rpfVR2h.png

Napisano

Wygląda fajnie.

 

A jaki masz workflow? Może jeśli masz starego kompa spróbuj zrobić to tak jak kiedyś się pracowało w zetce czyl zaczynasz z modelem low poly i zwiększasz poziomy subd dopiero jak wycśniesz na maxa z siatki. Był byś zdumiony ile można tak zrobić. Dobra praktyka.

 

Jeszcze jak komp ci nie pozwala na pracęz gęstą siatką pozostaje cięcie modelu na części (np ciało i głowę robisz osobno) lub użycie do detalu HD geometry, noise maker.

Napisano
  • Autor

być może jeszcze coś poprawię ale mam nadzieję, że progres jest :D najprostszy render z Zbrusha bez zbędnego kombinowania

 

1oYv9KQ.png

Edytowane przez luk90

Napisano
  • Autor
Wygląda fajnie.

 

A jaki masz workflow? Może jeśli masz starego kompa spróbuj zrobić to tak jak kiedyś się pracowało w zetce czyl zaczynasz z modelem low poly i zwiększasz poziomy subd dopiero jak wycśniesz na maxa z siatki. Był byś zdumiony ile można tak zrobić. Dobra praktyka.

 

Jeszcze jak komp ci nie pozwala na pracęz gęstą siatką pozostaje cięcie modelu na części (np ciało i głowę robisz osobno) lub użycie do detalu HD geometry, noise maker.

 

właśnie dokładnie tak jak napisałeś staram się robić od jakiegoś czasu :) jednak jeszcze trochę eksperymentuję, nie czuję się jeszcze aż tak pewnie w Zbrushu żeby nie korzystać również z innych rozwiązań.

Napisano

Podoba mi się twój styl i widać progress. Ucz się trochę anatomii przy okazji bo w końcu braki będą ci przeszkadzać.

 

Spoko te ostatnie 2 wrzótki, zwłaszcza ten zielony.

Napisano
  • Autor

Render miał być w keyshocie, niestety mój komputer nie podołał temu wyzwaniu :D

Zbrush + photoshop

 

 

bjuDrd3.png

Napisano
  • Autor

dzięki ! drugi render jest w keyshocie jednak nie mogę uzyskać dobrej rozdzielczości a poza tym mój komputer ma jakieś problemy z kontrastem ponieważ u mnie oświetlenie wygląda w porządku a już na innym komputerze w ogóle inaczej :D starałem się to jakoś zmienić jednak nadal nie znalazłem rozwiązania

Napisano
  • Autor

WIP

Postanowiłem dokończyć ten model w całości, zobaczymy co z tego wyjdzie :D

 

WVizXRC.png

 

ZDvVPfj.png

Napisano
  • Autor

trochę pobawiłem się ze wcześniejszym modelem

 

 

nJllyF0.png

Edytowane przez luk90

Napisano
  • Autor

Concept stworzony w wolnym czasie

 

Zbrush + Keyshot.

 

cem0K7A.png

 

r1TNGrJ.png

Napisano

Wygląda bardzo dobrze i przemyślanie. Miejscami trochędalikatnie, jak te elementy na tych światełkach (?) na froncie.

Napisano

Bardzo fajny ten ostatni model. Owalne kształty sprawiają, że wydaje się bardziej organiczny. Można było iść jeszcze bardziej w tym kierunku i starać się cały model zaprojektować na tym kształcie. Zredukować inne formy do minimum. Wywalić też cześć niepotrzebnych detali wtedy osoba oglądająca model mogła by bardziej skupić się na samej formie. Zrobiłem mały overpaint aby pokazać wizualnie o co mi chodzi

HPo5asK.jpg

Tak poza tym to widać, że robisz postępy. Pracuj ciężko a twoje modele będą coraz lepsze.

Pozdr.

Napisano
  • Autor

dziękuję za komentarze. Jeśli chodzi o zbędne detale to zgadzam się. Trochę eksperymentowałem i faktycznie mogłem przesadzić gdzieniegdzie. Wydaje mi się, że ten nadmiar detali jest spowodowany tym, że ograniczyłem się tylko do popiersia. Kolejny model postaram się wykonać w całości mając na uwadze, żeby bardziej skupić się na formie :)

Napisano
  • Autor

Dzięki :) jeszcze clay render z keyshota.

Starałem się ograniczyć liczbę polygonow (wyszło około 8 mln) a przy okazji nie pokaleczyć conceptu.

 

zsnPerf.png

 

REFGeZG.png

 

pQcEL0j.png

Napisano
  • Autor

daily concept

po ostatnim odwzorowaniu conceptu przyszedł czas na mój własny.

zbrush + photoshop

 

 

3jfkVfg.png

Napisano
  • Autor

WIP concept

wrzucam to może ktoś coś podpowie, jak narazie około 1mln poligonów więc trochę możliwości jeszcze jest

 

1nddFR0.png

Napisano

Mam nadzieję że się nie pogniewasz, ale nie chciało mi się owijać w bawełnę :P więc walę prosto z mostu

 

x1fkFtI.jpg

 

Jak by coś było niezrozumiałe to chętnie wyjaśnię

Napisano
  • Autor

nie no co Ty, nie mam zamiaru się gniewać na kogoś kto poświęca swój czas żeby mi coś wyjaśnić/pomóc :D. Wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło. Zaczynam poprawiać, postaram się wystrzegać takich błędów. Możesz coś polecić odnośnie zasad kompozycji i designu ?

Napisano
  • Autor

szybki concept więc nie wszystko dopięte na ostatni guzik :)

 

Vg3VKLF.png

 

KIiLhBb.png

Napisano
  • Autor

Cześć, trochę wczoraj pobawiłem się z conceptem. Zastanawiam się czy tego w całości nie dokończyć. Nie mam pojęcia jak robić włosy, jak narazie zostały ,,doklejone" w kricie :D

concept https://www.artstation.com/artwork/kOxwd

 

ws5mBlm.png

Edytowane przez luk90

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności