Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

brawo! robotyka, słuszny wybór. całość czysta i estetyczna. najlepiej wygląda chyba robot na ostatnim ujęciu. niebieskie i zielone światełka - bym je nie wiem co... lepiej chyba jakby to było jednolite, niż taki gradient

Napisano

fajnei że już tworzysz takie scenki.. design nawet nawet coraz lepiej modelujesz ale jednak rendering i post produkcja dalej mocno kuleją pozwoliłem sobie zrobić mega szybkie post pro w photoshopie.

wiem że są przepalenia i oversaturacje w kilku miejsach ale przyzwyczajony jestem do pracy na 32 bitach :P nie na 8

 

szybki_edit_by_dyskforproject-dar9ypl.jpg

Napisano

Nie - to nie substance.

Krawędzie postarzałem używając occlusion shader jako maski dla różnego rodzaju noisów. Musiałem wypalić go przed renderingiem ... bo bez wypalenia modo pokazało mi 165h renderigu dla obrazka 1920x1080 px. :-) Te maski wypalałem do map UV używając UDIM, żeby zapewnić sobie większą rozdzielczość do zbliżeń.

 

Korytarz texturowałem w Photoshopie. Z modo wyrenderowałem sobie maski na poszczególne elementy.

 

- - - Updated - - -

 

Dziękuję Benton. Może scena w korytarzu jest trochę cukierkowa, ale ja lubię takie cartoonkowe klimaty.

 

- - - Updated - - -

 

Dzięki Macieju za uwagi. Co do post produkcji to zaiste... bardzo rzadko to robię. Przeważnie robię rendery packshotów, i podkręcam wszystko w modo do tego stopnia, że w shopie nic już z nimi prawie nie robię. Za to klimaty SF to dla mnie miła odmiana. Dzięki za tę próbę zmiany klimatu w renderze korytarza. Bardzo fajnie to wyszło ... pomyślę nad własną mroczną wersją.

Napisano

bardzo fajna pracka, co sie tyczy postpro, Mackowe duzo lepsze bardziej agresywne moze az ciut zbyt. Ale zobacz jak u niego wszystko zyje zwlaszcza komputerki za modliszka a u Ciebie takie obłe smetne.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności