Napisano 19 Styczeń 20178 l Witam,po dłuższej nieobecności postanowiłem odświeżyć prace....zgodnie z zaleceniami pracuje nad anatomią,w tym przypadku nad twarzami....wszystkie robione z wyobraźni,nie są to portrety jakiś konkretnych ludzi...wszystkie robione ze sfery w zbrushu,wszelkie owłosienie to fibermesh.... model jakiegoś dziadziusia.... oraz szybki renderek,bez textur,składany w ps'ie..... popiersie afroamerykanina.... jak w poprzednim przypadku 2 renderki,równiez bez textur.... speedsculpcik jakiegos człowieczka,sorki za słabą jakośc.... Licze na obiektywne komentarze i opinie oraz wszelkie wskazówki na przyszłość,pozdrawiam :) Edytowane 19 Styczeń 20178 l przez wojtas1
Napisano 19 Styczeń 20178 l Pierwsza swietna, w drugiej bym poprawil oczy, trzecia najslabsza. W ostatniej by pasowalo bardziej zarysowac kosci policzkowe. Tak trzymaj, jedyna rada jaka moge dac, to uzywaj zdjec,a nie z rob z glowy ;)
Napisano 19 Styczeń 20178 l Pierwsza genialna! :) Gdybyś jeszcze trochę posiedział nad renderem (jakiś kolor, zarys ubioru) to rekomendowałbym 'na fronta'. Powodzenia!
Napisano 19 Styczeń 20178 l Hej Hej. Pierwsza praca naprawdę fajna ale następne już słabsze. Nie wiem w czym robiłeś oczy .... ale w każdym wypadku są niestety bardzo słabe, martwe i lalkowate - kompletnie płaskie. Może lepiej na razie zostaw je w spokoju? I zostaw białe kulki bo pozostałe części twarzy wyglądają już bardzo dobrze. Naprawdę wielki szacun. A oczy robisz w zbrushu ?
Napisano 19 Styczeń 20178 l Ogólnie nie mam co dodać do przedmówców. Fajne pracki. Ćwicz i postuj, chętnie poobserwuję.
Napisano 19 Styczeń 20178 l Autor tomerk-tak,wszystkie elementy modelu powstają w zbrushu :) powoli zabieram sie za inne programy 3d,ale słabo z czasem ostatnio stoje... Edytowane 19 Styczeń 20178 l przez wojtas1
Napisano 19 Styczeń 20178 l tomerk-tak,wszystkie elementy modelu powstają w zbrushu :) powoli zabieram sie za inne programy 3d,ale słabo z czasem ostatnio stoje... A jak robisz oczy ? Tylko poly paint ze zdjęcia oka na kulce ?
Napisano 19 Styczeń 20178 l Autor "tomerk"- póki co tak,starałem się tą tęczówkę nieco uwypuklić,niestety ze średnim efekem.... :) - - - Połączono posty - - - Pierwsza swietna, w drugiej bym poprawil oczy, trzecia najslabsza. W ostatniej by pasowalo bardziej zarysowac kosci policzkowe. Tak trzymaj, jedyna rada jaka moge dac, to uzywaj zdjec,a nie z rob z glowy ;) dizkie za napawjące optymizmem słowa,co masz na myśli mówiąc o oczach drugim modelu? chodzi Ci o samą gałkę oczną czy okolice oczodołu itp. ? - - - Połączono posty - - - Pierwsza genialna! :) Gdybyś jeszcze trochę posiedział nad renderem (jakiś kolor, zarys ubioru) to rekomendowałbym 'na fronta'. Powodzenia! "blazejbobek" - dzięki za miłe słowa,zawsze można tę pracke zaktualizować hehe,w wolnym czasie może zrobie wedle twej sugestii :)
Napisano 19 Styczeń 20178 l Wojtas1 to może daruj sobie Zbrushowe oczy bo zawsze będą martwe. Lepiej je zrób w 3 maxie,albo blenderze ... bo tam jest dużo warstw woda na oku, rogówka, ciało szkliste i to dopiero robi oko. Przemalowując zdjęcie na kulkę nigdy nie uzyskasz realistycznego efektu. może da się to poprawić w photoshopie .... ale tegog nie wiem. Pozdrawiam.