wojtas1 Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 (edytowane) Witam,po dłuższej nieobecności postanowiłem odświeżyć prace....zgodnie z zaleceniami pracuje nad anatomią,w tym przypadku nad twarzami....wszystkie robione z wyobraźni,nie są to portrety jakiś konkretnych ludzi...wszystkie robione ze sfery w zbrushu,wszelkie owłosienie to fibermesh.... model jakiegoś dziadziusia.... oraz szybki renderek,bez textur,składany w ps'ie..... popiersie afroamerykanina.... jak w poprzednim przypadku 2 renderki,równiez bez textur.... speedsculpcik jakiegos człowieczka,sorki za słabą jakośc.... Licze na obiektywne komentarze i opinie oraz wszelkie wskazówki na przyszłość,pozdrawiam :) Edytowane 19 Styczeń 2017 przez wojtas1
JackTheRippy Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 Pierwsza swietna, w drugiej bym poprawil oczy, trzecia najslabsza. W ostatniej by pasowalo bardziej zarysowac kosci policzkowe. Tak trzymaj, jedyna rada jaka moge dac, to uzywaj zdjec,a nie z rob z glowy ;)
blazejbobek Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 Pierwsza genialna! :) Gdybyś jeszcze trochę posiedział nad renderem (jakiś kolor, zarys ubioru) to rekomendowałbym 'na fronta'. Powodzenia!
tomerk Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 Hej Hej. Pierwsza praca naprawdę fajna ale następne już słabsze. Nie wiem w czym robiłeś oczy .... ale w każdym wypadku są niestety bardzo słabe, martwe i lalkowate - kompletnie płaskie. Może lepiej na razie zostaw je w spokoju? I zostaw białe kulki bo pozostałe części twarzy wyglądają już bardzo dobrze. Naprawdę wielki szacun. A oczy robisz w zbrushu ?
michalo Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 Ogólnie nie mam co dodać do przedmówców. Fajne pracki. Ćwicz i postuj, chętnie poobserwuję.
wojtas1 Napisano 19 Styczeń 2017 Autor Napisano 19 Styczeń 2017 (edytowane) tomerk-tak,wszystkie elementy modelu powstają w zbrushu :) powoli zabieram sie za inne programy 3d,ale słabo z czasem ostatnio stoje... Edytowane 19 Styczeń 2017 przez wojtas1
tomerk Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 tomerk-tak,wszystkie elementy modelu powstają w zbrushu :) powoli zabieram sie za inne programy 3d,ale słabo z czasem ostatnio stoje... A jak robisz oczy ? Tylko poly paint ze zdjęcia oka na kulce ?
wojtas1 Napisano 19 Styczeń 2017 Autor Napisano 19 Styczeń 2017 "tomerk"- póki co tak,starałem się tą tęczówkę nieco uwypuklić,niestety ze średnim efekem.... :) - - - Połączono posty - - - Pierwsza swietna, w drugiej bym poprawil oczy, trzecia najslabsza. W ostatniej by pasowalo bardziej zarysowac kosci policzkowe. Tak trzymaj, jedyna rada jaka moge dac, to uzywaj zdjec,a nie z rob z glowy ;) dizkie za napawjące optymizmem słowa,co masz na myśli mówiąc o oczach drugim modelu? chodzi Ci o samą gałkę oczną czy okolice oczodołu itp. ? - - - Połączono posty - - - Pierwsza genialna! :) Gdybyś jeszcze trochę posiedział nad renderem (jakiś kolor, zarys ubioru) to rekomendowałbym 'na fronta'. Powodzenia! "blazejbobek" - dzięki za miłe słowa,zawsze można tę pracke zaktualizować hehe,w wolnym czasie może zrobie wedle twej sugestii :)
tomerk Napisano 19 Styczeń 2017 Napisano 19 Styczeń 2017 Wojtas1 to może daruj sobie Zbrushowe oczy bo zawsze będą martwe. Lepiej je zrób w 3 maxie,albo blenderze ... bo tam jest dużo warstw woda na oku, rogówka, ciało szkliste i to dopiero robi oko. Przemalowując zdjęcie na kulkę nigdy nie uzyskasz realistycznego efektu. może da się to poprawić w photoshopie .... ale tegog nie wiem. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi