Napisano 29 Listopad 200420 l Autor kiedyś tam napisaliście że nie ma mocowania ramion, teraz jusz jest tylko nie mówcie że znowu jest w nim coś niepraktycznego :P
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor a swoją drogą to jak zrobić żeby w jednym poście kilka obrazków sie wyświetlało a nie same ikonki i jak coś pomiędzy i pod nimi napisać?
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor coś jakoś nie bardzo rozumiem co chciałeś powiedzieć- jakiego ftepa?
Napisano 29 Listopad 200420 l ftp - file transfer protocol, musisz wrzucic na jakis serwer ftp, hosting czy cus (http://www.tripod.lycos.co.uk) i tylko przez funkcje vB code wrzucac cos takiegi [ img ] http://adres.jpg [ /img ] oczywiscie bez spacji, a w modelu zmiejsc odbicia, skoro moro to nie swieci , prawda?
Napisano 29 Listopad 200420 l Autor nie no no wy jestście niesamowici, nie da sie przy was zrobić dobej pracki, zawsze coś znajdziecie nie tak, oczywiście uwagi dalej mile widziane dzięki za objaśnienie skilo pozdro
Napisano 29 Listopad 200420 l a ja mam wrażenie zę z puszek jest zrobiony.... takie jest zamierzenie?
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor zrobiony z puszek hehehe... umarłem nie wiem gdzie ty tam puszki widziałeś ale może następnym razem zrobie jakiegoś puszkobota :)
Napisano 30 Listopad 200420 l Man... bierzesz puszkę... prasujesz... bierzesz drugą.... i o dziwo też prasujesz... a na końcu bierzesz nitownicę... i łączysz w/w puszki nitami... jak zrobisz tak kilkanascie razy to nawet będziesz miał kawał niezłej blachy... Swoją drogą wyglada jak solidna wojskowa robota... Łata na łacie ;) Pozdrawiam
Napisano 30 Listopad 200420 l Autor trza było tak odrazu asablaze! oczywiście że jest to zamierzone, może nie zupełnie z puszek ale coś w tym stylu co powiedziałeś. A swoją drogą to podsunąłeś mi pomysła na "ciężkozbrojnego Browara dalekiego zasięgu" ;P pozdro
Napisano 1 Grudzień 200420 l Na moje to ten pojazd wygląda jak płaz.w sumie w tym zielonym garniturku jak żabojad. przypadł mi jednak do gustu tylko ze względu takiego,że mogę sobie dzięki autorowi przypomnieć filmy z tego typu sprzętem. Robocop-2, może trochę matrix-3, możliwe że animator niesamowicie odda dynamikę sprzętu podczas akcji. Powodzenia w projekcie.. Podoba mi się też próba detalizująca..i dzieki temu wygląda projek bardziej mechanicznie.
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor noooo długo mnie tu nie było... mimo to postęp niewielki jaknarazie dodałem tylko obrotowe połączenie kabiny ale postaram sie wpadać częściej i coś więcej dorobić
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor łłłlooohhh pisałem hyba na początku a jeśli nie to teraz pisze że jestm zielony jeśli hodzi o textury i ledwo co potrafie a tak wogóle czy moglibyście mi coś podpowiedzieć co mam zrobić w otoczeniu?
Napisano 13 Grudzień 200420 l Materiały z daleka wyglądają najwyżej poprawnie ale z bliska jest wręcz nie do przyjęcia. Masz ogromne kontrasty między nieskazitelnie czystymi chromowanymi elementami a totalnie topornym pancerzem. Zdecyduj się na coś.. albo na sterylnie czystego robota albo na coś mocniejszego. Pancerz świeci się chyba troszkę za bardzo. Biorąc pod uwagę że jest maszyna bojowa powinien pochłaniać większość promieni słonecznych... i tak będzie wyglądać najbardziej realistycznie. Zobacz jak wyglądają pancerze czołgów i zrób coś podobnego. Dobrze że zrobiłeś obrotowy korpus. Jeszcze poprawił bym sztywne połączenie stóp z nogami na coś dającego .. więcej swobody.
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor nie zabardzo chce mi sie robić stopy co sie naokoło obracajom, wystarczom takie- w końcu nie bedzie chodził po gorach, zresztom żeby obrotowe zrobić musiałbym właściwie nogi od początku czekam na nastempnego komenta pozdro
Napisano 13 Grudzień 200420 l Czemu nogi od początku? Wystarczy poprawić stopy. Jak chcesz... łatwiej by mu się skręcało. Oczywiście można powiedzieć że takie detale nie robią różnicy gdyż jest to jedynie zwykła (statyczna jak się domyślam) grafika. Tylko że takie właśnie niedoróbki techniczne zmniejszają realizm. Być może jestem wyjątkiem i inni nie zwracają na to uwagi. Widzę że praca ciągle posuwa się do przodu więc może kiedyś się zdecydujesz na małe poprawki w modelu :).
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor tak będzie to statyczne- narazie nie będe robił animki- pierwsza i ostatnia jakom zrobiłem jednominutowa renderowała się tydzień, a poprawki w modelu to sobie wole darować, jak będe więcej umiał w maxie bo narazie jestem świeży jako tako to sprubóje zrobić go od poczatku i lepszego bez popszednich błędów, tą pracke traktuje jako trening żeby umieć i wiedzieć jak takie żeczy później robić bo jak by któś nie wiedział jest to pierwszy mech i wogóle pierwsza konkretna rzecz jakom robie w maxie nie licząc bublu po pierwszym kontakcie z programem :) pozdro
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor widze że nikomu sie nie chce nic pisać :/ no nic , mam jedno pytanie : czy macie jakieś mapki brudu czy czegoś takiego albo powiedzieć jak to zrobić ponieważ nie wiem jak to zrobić (tylko bez takich wejdź se do corela i zrób... itd.)
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor powiedzcie czy podoba wam sie taka wersja textury, mam zamiar złomiaka dać na pustynie, zmniejszyłem troche glosiness i specular tak jak mówiliście
Napisano 15 Grudzień 200420 l Na twoim miejscu dałbym sobie spokój z tym projektem i wzioł się za jakiś nowy. Wygląda to paskudnie jak na moje oko.
Napisano 15 Grudzień 200420 l Wsadź może jakąś sensowniejszą teksturę karoserii bo Mech wygląda jak pozbijany resztek po złomowaniu... Ale sam model mi się podoba
Napisano 15 Grudzień 200420 l popieram kolege maxa ;) nie znudzilo Ci sie to jeszcze? tak czy siak powodzenia ;)
Napisano 15 Grudzień 200420 l Omg.. jakie komentarze. To jest wip czyli praca w toku i nie widzę nic złego w tym że autor ciągle coś poprawia. Znaczy to tylko tyle że mu zależy co się chwali. Nie wiem czemu mają służyć komenatrze w stylu „nie znudzilo Ci sie to jeszcze?”. Wiem że łatwo jest coś takiego napisać... zdecydowanie łatwiej niż wytykać komuś błędy które warto by było poprawić.
Napisano 20 Grudzień 200420 l Autor Wsadź może jakąś sensowniejszą teksturę karoserii bo Mech wygląda jak pozbijany resztek po złomowaniu... Ale sam model mi się podoba już tam kiedyś napisałem że ma tak wyglondać pozatym co jest złego w recyklingu :) poniżej udate ale prawdopodobnie ostatni jak na razie, nie mam już siły do tej pracki... może później coś poprawie
Napisano 21 Grudzień 200420 l Autor coś widze że już wogóle wam sie nie podoba i nic nie piszecie no nic trudno pozdr
Napisano 21 Grudzień 200420 l Ja pisze :). No więc kilka błędów bym ci wytyczył ale napewno sam je widzisz. Jedyne co mi sie w tym projekcie podoba to ta tekstura tabliczki po prawej stronie, nic poza tym :/
Napisano 21 Grudzień 200420 l po lewej maxiu po lewej :P A tak na poważnie to mi się podoba :)))))) texturka trochę zostawia do życzenia... no ale nie jest źle ;) Obejrzyj sobie jakieś filmiki z gry Mechwarrior (czy jakoś tak) Podpatrz texturki może coś wpadnie Ci w oko. Pozdro
Napisano 21 Grudzień 200420 l Autor Ja pisze :). No więc kilka błędów bym ci wytyczył ale napewno sam je widzisz. Jedyne co mi sie w tym projekcie podoba to ta tekstura tabliczki po prawej stronie, nic poza tym :/ no błędów rzeczywiście jest dużo - tliling piasku, te górki przy słupach, brak śladów na piasku itd. a nad teksturą tabliczki to pracowałem może z 10 minut :) ale ciesze sie że hoć to ci sie podoba :P pozdro
Napisano 21 Grudzień 200420 l Moim zdaniem nie powinienes sie poddawac, niecierpliwosc to chyba najwiekszy wrog dobrej grafiki. Skoncentruj sie na samym modelu, najlepiej zarzuc na poczatek jakis dobry material bez textury, nie przejmuj sie na razie otoczeniem, na to bedziesz mial czas jak skonczysz model. Pozdrawiam. Keep working.
Napisano 21 Grudzień 200420 l ja polecam jako teksture piasku natural shaders są idealne. i morze lekkiego dofa by haoryąt wygladał realistyczniej
Napisano 21 Grudzień 200420 l troche ziemia nie ten tego (chyba nawet gdzies taka tekturke widzialem :>) ale mniejsza z tym... sam robocik to wg mnie... ta czasza jest za mala w porownaniu do tych poteznych nog... jakby nogi przystosowane do noszenia 100ton nosily tylko 10 :) i te stopy.. jednak chyba te "przednie palce" za krotkie sa.... przewrocilby sie :) to tyle :) niemniej jako caloksztalt prezentuje sie calkiem okazale :)
Napisano 21 Grudzień 200420 l Autor troche ziemia nie ten tego (chyba nawet gdzies taka tekturke widzialem :>) ale mniejsza z tym... sam robocik to wg mnie... ta czasza jest za mala w porownaniu do tych poteznych nog... jakby nogi przystosowane do noszenia 100ton nosily tylko 10 :) i te stopy.. jednak chyba te "przednie palce" za krotkie sa.... przewrocilby sie :) to tyle :) niemniej jako caloksztalt prezentuje sie calkiem okazale :) hhhhahaha edi powalasz mnie! popatrz kilka updejtów wcześniej mówili mi dokładnie na odwrót :) że nogi za małe a kabina za duża i żę z przodu za duże stopy a z tył za małe bo by sie przewrócił baju- ja sie nie poddaje tylko "odpoczywam" od tego :) a teksture znacie bo jest podstawowa z maxa, dałem ją tylko po to żeby to jakoś wyglądało a dofem sie troche tu bawiłem ale efekty były ledwo widoczne i wyglondały bardziej jak kompresja jpg. za to czas renderu 15 razy dłuższy pozdr
Napisano 21 Grudzień 200420 l hhhhahaha edi powalasz mnie! popatrz kilka updejtów wcześniej mówili mi dokładnie na odwrót :) że nogi za małe a kabina za duża i żę z przodu za duże stopy a z tył za małe bo by sie przewrócił Już sami nie wiedzą co pisać :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto