Skocz do zawartości

pojazd 3D: Mech


Ufol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Man... bierzesz puszkę... prasujesz... bierzesz drugą.... i o dziwo też prasujesz... a na końcu bierzesz nitownicę... i łączysz w/w puszki nitami... jak zrobisz tak kilkanascie razy to nawet będziesz miał kawał niezłej blachy... Swoją drogą wyglada jak solidna wojskowa robota... Łata na łacie ;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trza było tak odrazu asablaze! oczywiście że jest to zamierzone, może nie zupełnie z puszek ale coś w tym stylu co powiedziałeś. A swoją drogą to podsunąłeś mi pomysła na "ciężkozbrojnego Browara dalekiego zasięgu" ;P

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje to ten pojazd wygląda jak płaz.w sumie w tym zielonym garniturku jak żabojad.

przypadł mi jednak do gustu tylko ze względu takiego,że mogę sobie dzięki autorowi przypomnieć filmy z tego typu sprzętem. Robocop-2, może trochę matrix-3, możliwe że animator niesamowicie odda dynamikę sprzętu podczas akcji. Powodzenia w projekcie.. Podoba mi się też próba detalizująca..i dzieki temu wygląda projek bardziej mechanicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiały z daleka wyglądają najwyżej poprawnie ale z bliska jest wręcz nie do przyjęcia. Masz ogromne kontrasty między nieskazitelnie czystymi chromowanymi elementami a totalnie topornym pancerzem. Zdecyduj się na coś.. albo na sterylnie czystego robota albo na coś mocniejszego.

Pancerz świeci się chyba troszkę za bardzo. Biorąc pod uwagę że jest maszyna bojowa powinien pochłaniać większość promieni słonecznych... i tak będzie wyglądać najbardziej realistycznie. Zobacz jak wyglądają pancerze czołgów i zrób coś podobnego.

 

Dobrze że zrobiłeś obrotowy korpus. Jeszcze poprawił bym sztywne połączenie stóp z nogami na coś dającego .. więcej swobody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zabardzo chce mi sie robić stopy co sie naokoło obracajom, wystarczom takie- w końcu nie bedzie chodził po gorach, zresztom żeby obrotowe zrobić musiałbym właściwie nogi od początku

czekam na nastempnego komenta

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nogi od początku? Wystarczy poprawić stopy. Jak chcesz... łatwiej by mu się skręcało. Oczywiście można powiedzieć że takie detale nie robią różnicy gdyż jest to jedynie zwykła (statyczna jak się domyślam) grafika. Tylko że takie właśnie niedoróbki techniczne zmniejszają realizm. Być może jestem wyjątkiem i inni nie zwracają na to uwagi.

 

Widzę że praca ciągle posuwa się do przodu więc może kiedyś się zdecydujesz na małe poprawki w modelu :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak będzie to statyczne- narazie nie będe robił animki- pierwsza i ostatnia jakom zrobiłem jednominutowa renderowała się tydzień, a poprawki w modelu to sobie wole darować, jak będe więcej umiał w maxie bo narazie jestem świeży jako tako to sprubóje zrobić go od poczatku i lepszego bez popszednich błędów, tą pracke traktuje jako trening żeby umieć i wiedzieć jak takie żeczy później robić bo jak by któś nie wiedział jest to pierwszy mech i wogóle pierwsza konkretna rzecz jakom robie w maxie nie licząc bublu po pierwszym kontakcie z programem :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze że nikomu sie nie chce nic pisać :/

no nic , mam jedno pytanie : czy macie jakieś mapki brudu czy czegoś takiego albo powiedzieć jak to zrobić ponieważ nie wiem jak to zrobić (tylko bez takich wejdź se do corela i zrób... itd.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omg.. jakie komentarze.

 

To jest wip czyli praca w toku i nie widzę nic złego w tym że autor ciągle coś poprawia. Znaczy to tylko tyle że mu zależy co się chwali. Nie wiem czemu mają służyć komenatrze w stylu „nie znudzilo Ci sie to jeszcze?”. Wiem że łatwo jest coś takiego napisać... zdecydowanie łatwiej niż wytykać komuś błędy które warto by było poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadź może jakąś sensowniejszą teksturę karoserii bo Mech wygląda jak pozbijany resztek po złomowaniu... Ale sam model mi się podoba

już tam kiedyś napisałem że ma tak wyglondać pozatym co jest złego w recyklingu :)

 

poniżej udate ale prawdopodobnie ostatni jak na razie, nie mam już siły do tej pracki... może później coś poprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po lewej maxiu po lewej :P

 

A tak na poważnie to mi się podoba :)))))) texturka trochę zostawia do życzenia... no ale nie jest źle ;) Obejrzyj sobie jakieś filmiki z gry Mechwarrior (czy jakoś tak) Podpatrz texturki może coś wpadnie Ci w oko. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisze :). No więc kilka błędów bym ci wytyczył ale napewno sam je widzisz. Jedyne co mi sie w tym projekcie podoba to ta tekstura tabliczki po prawej stronie, nic poza tym :/

no błędów rzeczywiście jest dużo - tliling piasku, te górki przy słupach, brak śladów na piasku itd. a nad teksturą tabliczki to pracowałem może z 10 minut :) ale ciesze sie że hoć to ci sie podoba :P

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie powinienes sie poddawac, niecierpliwosc to chyba najwiekszy wrog dobrej grafiki. Skoncentruj sie na samym modelu, najlepiej zarzuc na poczatek jakis dobry material bez textury, nie przejmuj sie na razie otoczeniem, na to bedziesz mial czas jak skonczysz model. Pozdrawiam. Keep working.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche ziemia nie ten tego (chyba nawet gdzies taka tekturke widzialem :>)

ale mniejsza z tym... sam robocik to wg mnie... ta czasza jest za mala w porownaniu do tych poteznych nog... jakby nogi przystosowane do noszenia 100ton nosily tylko 10 :)

i te stopy.. jednak chyba te "przednie palce" za krotkie sa.... przewrocilby sie :)

to tyle :)

 

niemniej jako caloksztalt prezentuje sie calkiem okazale :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche ziemia nie ten tego (chyba nawet gdzies taka tekturke widzialem :>)

ale mniejsza z tym... sam robocik to wg mnie... ta czasza jest za mala w porownaniu do tych poteznych nog... jakby nogi przystosowane do noszenia 100ton nosily tylko 10 :)

i te stopy.. jednak chyba te "przednie palce" za krotkie sa.... przewrocilby sie :)

to tyle :)

 

niemniej jako caloksztalt prezentuje sie calkiem okazale :)

hhhhahaha edi powalasz mnie! popatrz kilka updejtów wcześniej mówili mi dokładnie na odwrót :) że nogi za małe a kabina za duża i żę z przodu za duże stopy a z tył za małe bo by sie przewrócił

 

baju- ja sie nie poddaje tylko "odpoczywam" od tego :)

 

a teksture znacie bo jest podstawowa z maxa, dałem ją tylko po to żeby to jakoś wyglądało

 

a dofem sie troche tu bawiłem ale efekty były ledwo widoczne i wyglondały bardziej jak kompresja jpg. za to czas renderu 15 razy dłuższy

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hhhhahaha edi powalasz mnie! popatrz kilka updejtów wcześniej mówili mi dokładnie na odwrót :) że nogi za małe a kabina za duża i żę z przodu za duże stopy a z tył za małe bo by sie przewrócił

 

Już sami nie wiedzą co pisać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności