Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kłaniam się nisko. Kamil z tej strony. Interesuje się grafika 3d już jakiś czas i jakieś tam doświadczenie mam(jakie? Mi ciężko stwierdzić :/ ). W sumie dla wielu z was pewnie zabrzmi to śmiesznie, ale marzy mi się praca związana z modelowaniem brył.

Szczerze mówiąc nawet nie wiem jak się za to zabrać. Mieszkam w konkretnej dziurze. W sąsiednim mieście jest parę agencji reklamowych. W zasadzie to w jednej z nich pracowałem ale nie miałem styczności z grafiką... no chyba że na wydrukach

Moja szefowa zgnoiła mnie za naukę trójwymiarów, bo przecież mi się to nigdy nie przyda. W sumie to wszyscy mi tak mówią co jest trochę męczące ale no cóż zrobić. Czytałem trochę tematów na forum dotyczących studiów i ich braku wpływu na sukces w dostaniu pracy jako grafik. W każdym razie proszę o z grubsza ocenę moich "umiejętności". Poniżej podaję link do behance:

https://www.behance.net/Duda_Kamil

Jeśli mogę się czymkolwiek pochwalić, to głownie tym co jest tam zamieszczone.

O co pytam? Czy widać we mnie jakiś potencjał? Czy powinienem cisnąć w tym kierunku? Studia nawet jeśliby jakieś sensowne były to i tak byłoby to bardzo ciężkie do realizacji. Co za tym idzie pozostaje mi nauka w zaciszu domowym. Ale nikt mnie tu nie znajdzie. Od czego zacząć? Docenię jakiekolwiek rady. Proszę pomóżcie, albowiem jestem lekko zagubiony.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Domowym zaciszem nie musisz sie tak bardzo martwic. Moze tylko ja tak mam ale jak mnie prosza klienci by im znaleźć grafika to nie chodze po domach ;)

2. Podstawy masz. Teraz czas na plan. Zrob sobie liste tutoriali i postaw gol na ich wykonanie. TO jest praca rzemieslnika wiec licza sie wypracowane godziny i znajomosc roznych technik.

3. Poniewaz bedziesz mial szybki przyrost skilla co 3mce wymieniaj portfolio

4. Poszukaj sobie rzeczy na turbosquidzie czy innych sklepach przykladowe obiekty konkurencji, zrob kilka podobnych i wystaw - bedziesz mial namiastke pracy komercyjnej, ktora wyrobi u Ciebie powiazanie miedzy czasem pracy, a produktem.

5. zaczniesz rozumiec w czym Twoj mozg jest najlepszy i co jest dla Ciebie najfajniejsze i daje efekty satysfakcjonujace. W tym zacznij sie specjalizowac. Znajdz najlepszych w tej niszy i probuj sie piac do ich poziomu. Na specjaliste zawsze bedzie czekala praca. Daj sobie na to wszystko rok, ale zrob konkretny plan i realizuj przynajmniej 100%

 

ogolnie kazdy ma marzenia, ale liczy sie czy sobie zapracujesz na to by miec do nich prawo.

Napisano

W sumie powiedzialem modelowanie brył. Nie wiem czemu tak to ująłem ^^. Chodziło mi ogólnie o tworzenie modeli. Tak do końca sam jeszcze nie znalazłem takiej swojej rzeczy w którą chce iść czyli np. modelowanie pojazdów, roboty czy takie tam. Więc na razie próbuje różnych rzeczy. Jeśli jest to możliwe, może mi ktoś powiedzieć dlaczego blender jest niewart mojego czasu?

Napisano

co tak nagle skrócono wątek :p

Nie słuchaj ludzi czy coś jest warte czy nie, bierz to co tobie pasuje, jak już się nauczysz zasad wtedy możesz próbować iść tam gdzie wymagają znajomości konkretnego programu a przerzucenie się powiedzmy z tego blendera na inny już nie będzie stanowić takiego problemu bo już wiesz czego szukać

Napisano

Blender w zupelnosci wystarcza - nie sluchaj tych ktorzy mowia co innego. Jest to pelnoprawny kombajn 3d, a to czy warto sie go uczyc czy nie to wynika z wielu roznych czynnikow np. poszukiwanie osob specjalizujacych sie w tym sofcie.

Napisano

Tak właśnie myślałem żeby po prostu przy nim zostać bo czuję się dość wygodnie i wiedza przyswaja się całkiem nieźle. No i ewentualnie w przyszłości kiedy już będę na wyższym poziomie ogólnej wiedzy o grafice 3d no to jeśli zajdzie taka potrzeba no to nauczyłbym się innego programu. Na chwilę obecną ani nie jestem studentem ani też nie stać mnie na kilkutysięczne programy. :)

Napisano

Wiedza którą zdobędziesz w blenderze bezpośrednio (noe, nie dop końca) przełoży się na inne softy. Jeśli tylko zechcesz i się przełamiesz, szybko nauczysz się robić to, co robisz w blendku w innym sofcie, zwłaszcza kiedy w necie jest cała potrzebna wiedza.

Także nie spinał bym się tak bardzo na punkcie softu.

 

Chyba, że swoje portfolio chciałbyś opierać nie tylko na poziomie artów, ale też na softach, standardowych w branży. Co na pewno jest ++ przy selekcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności