Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 329
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm dejavu? oczywiscie panie kowalski oczywiscie - dyskutowalismy juz ten problem o 8:30 rano z Gabim - ale tron musi byc masywniejszy \"nasypie jeszcze czaszek\" pod siedzisko - moze troche szmat takich \"przetartych i pojedzonych\"...

Napisano

Pomysł fajny, zwłaszcza jak dojdą te szmaty...

 

pomyślcie także jak rozwiązać kwestie szczegółów np. wiązania rzemieniami kości, zagłówek z miednicy itp....

 

pozdrawiam

Napisano

:), no cóż Panie PENdzel, nie czytałem po prostu uważnie całego tematu, tylko chciałe zobaczyć co upadtnołeś nowego i przez przypadek od razu rzucił mi się w oczy post z tronem, sorry za zamieszanie

Napisano

nie ma za co przepraszac :) - sam nie mam czasu w pracy czytac wszystkiego co sie tu dzieje ale jak cos frapuje mnie to pisze jakies glupoty - pane mnie jestem choc 3 kzyzyk nosze :) - noj praprapraprapra dziadek to byl jakas szlachta zasciankowa i mial podobno posiadlosc za Krynkami w Bialostockiem ale panem nie - Twoim kumplem jestem z sieci :)

Napisano

spoko, kurcze tak mnie jakoś z tym Panem wzięło i się samo napisało po przeczytaniu Twojego posta, ale to przez to, że trzeba było przy wyborze nick\'a pomyśleć i wpisać coś co nie jest jako nazwisko traktowane i skłania kulturalnych ludzi do umieszczania Pan przed nim, ehhhhh, człowiek uczy się na błędach, nastepnym razem będę uważał,

acha i jak coś to to pisz kowalski, a nie P. kowalski bo się będę źle czuł (postaram się zmienić tego nicka\'a)

Napisano

oo wiec w klatce peirsiowej nei bedzie skory w neikotrych miejscach. i przez dziury pomiedzy zebrami beda wystawaly rece ludzi ajkby chcaily sie wydostac. hehe jak w wiezieniu za kratkami. jedna reka wylamie zebro . Pomysl moze byc??a twarze w brzuchu to inna bajka

Napisano

a oto wstepn modeling zeber i rozerwanej klatki peirsiowej.z pomiedzy zeber beda wystawac rece ludzi pragnace wylamac zebra i sie wydostac. w miejscu brzycha bedw widoczne twarze spod skory skara bedzie taka nacaignieta w meijscach twarzy. moze byc??

Napisano

probny rendering dla podgladu. W sumie m yslelismy ze lepiej bedzie to wygladac. wiec do poprawki: wiecej odslonic czaszke, zebra do poprawki( pozadnie),skora sie nei rpzejmuje bo i tak to poczatek,i te ZEBY ochyda(pewnie powodzenia przez nie to nei ma za bardzo:D:D). Macie jeszcze jakies wypatrzone uwagi??? Potrzebne sa ...

Napisano

probny rendering dla podgladu. W sumie m yslelismy ze lepiej bedzie to wygladac. wiec do poprawki: wiecej odslonic czaszke, zebra do poprawki( pozadnie),skora sie nei rpzejmuje bo i tak to poczatek,i te ZEBY ochyda(pewnie powodzenia przez nie to nei ma za bardzo:D:D). Macie jeszcze jakies wypatrzone uwagi??? Potrzebne sa ...

Napisano

Super [piwo], real bomba....

 

jedyne poprawki, które widze to ta skóra na głowie wygląda jak plastelina... i ta dziura nosowa jest ciut za duża...

 

ale ogólnie OK[piwo][rotfl]

Napisano

robiona byla na czaszcze wiec wzgledem proporcji. wytne tprche skory z boku twarzy by ukazac zeby. A co do skory ze wyglada jakplastelina to nic dziwnego to ejst bez tekstur kompletnie bez materialu tylko swaitlo i koniec.z teksturami bedzie oki. a pomarszczona musi byc bo ebdzie zgnila w meijscach przyschnieta.

Napisano

w okolicah klatki moglbys dac ta skore troche bardziej poszarpana...bo to mi nie wyglada na rozkaladajace sie cialo lecz cialo po jakiej operacji...

 

pozdro[piwo]

Napisano

Po prostu robota profesojonalisty. Duży realizm, te wypukłości, obeschła skóra...:)

Ale najbardziej podoba mi się ten ciemny oczodół. Wnosi dużo świeżości do modelu :D

Napisano

hmm...tron spoko...tlyko mogbys mu dac jakas tam mala powierzchnie bo troche niewygodnie bedzie mu sie na tym kregoslupoie siedizalo....( to tlyko moja opinia)

 

 

pozdro[piwo]

Napisano

oblesny model (w sensie pozytywnym of c.). juz sie moge doczekac otexturowanej wersji.

ps.ten text w tytule \"..albo smierdzi\" jest strasznie dziecinny i osobiscie (jak dotad) skutecznie mnie odstraszal od tego miejsca. ciesze sie, ze sie milo rozczarowalem bo zapowiada sie na swietna prace.

Napisano

Tron jest coraz lepszy :D

 

zwróćcie uwage na to aby kości nie wychodziły z czaszek tak jak z lewej strony i aby modele nie nakładały się :D

 

pozdrawiam

Napisano

Jedna uwaga, ten tron wydaje mi sie zbyt regularny - te wystajace szpile wygladaja jak rybi szkielet. Na Twoim miejscu powyginalbym te kosci (ości) razem z kregoslupem - tak reumatycznie! :) Wprowadz do tego troche chaosu.

Natomiast model \"krola\" zapowiada sie rewelacyjnie!

Czekam na kolejne updejty!

podr

Marek

Napisano

super robota!ale na tym \"zielonym\" renderze cos dziwnego dzieje sie z ramoinami i barkami- moze to kwestia oswietlenia , ale ramiona wydaja sie ciut za cienkie jesli mowimy o ludzkiej anatomi

(chyba sie zabardzo czepiam[urwanie glowy])

poza tym obaj mamy zeberka w projektach[piwo].

pozdro

Napisano

rewelacja naprawde !!

 

jeśli można cos zasugerować - może spróbuj jakiś odklejający się płat skóry ( z głowy na przykład ) wykonać - wtedy wszystko będzie jeszcze bardziej efektownie wyglądać

Napisano

Witam wszystkich:*:* Oto render. twarze w brzuchu chyba takie zostana nie bede robic bardziej szczegolowo bo moze wygladalo by za bardzo klarownie a dziwne by twarz zza warstwy zgnilego tluszczu wygladala dobrze:D:D. Rece zza zeber nei wygladaja tak dobrze jak myslalem. lepiej sie prezentuje z bliska lecz coz widok i tak bedize z daleka i musze poprawic chyba ze to kwestia swaitla. myslimy nad ubiorem. moze jakies czyste ubranie z obszyciami futrzanymi?? moze fajnie kontrasowac z caloscia pracy:D:D Aha jeszcze dodam jedna gebe w brzuchu bo brakuje troche moze tez jakies rece wypychajace skore w poblizu tych glow hmm zoabczymy...Potem jeszcze poszarpe skore bardziej(dziekuje wam abrdzo za ta podpowiedz, jestescie kochani). Noo i teksturowanie i rigowanie i dopracowywanie szczegolow. POZDRAWIAM. papa




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności