Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pewno się przyda komuś dłubiącemu postacie, będę miał na uwadze gdybym się kiedyś i ja za to zabrał. Jedna rzecz tylko, bo albom ślepy, albo nigdzie na gumroadzie nie napisałeś, że addon jest do Blendera, a myślę, że mogła by to być przydatna informacja.

Napisano

Zajebiste. Czekałem na takiego toola, chciałem nawet sam zacząć pisać ale przerosło to moje pythonowe skille na tamten czas. Kupuje niebawem.

 

Rendery też bardzo zacne.

Napisano

Fajnie że się podoba. Dajcie znać jak będziecie chcieli kupic - to dam wam zniżkę.

Przy okazji, mam jeden problem - nie mogę znaleźć sposobu na wyrównanie rotaci krzywych do normali źródłowego mesha - wygląda na to że API blendera nie daje dostępu do informacji o normalce punktu na krzywej. Jak ktoś ma pomysł jak to obejść to dajcie znać.

Napisano (edytowane)

JoseConseco, widzę, żeś waść jest człowiek renesansu - rysujesz, rzeźbisz i jeszcze piszesz addony do blendera; zajebisty pomysł z tym addonem. Nie jestem pewien o jaki dokładnie efekt Ci chodzi, ale co do rotacji to jest chyba jak piszesz - ciężko to przez pythona wyciągnąć, jedyne co mi przychodzi do głowy z rotacją i krzywymi to "tilt" (taki jak powiedzmy bpy.types.BezierSplinePoint.tilt bpy.ops.curve.tilt_clear) i z poziomu obiektu "twisting".

 

Nie wiem czy to coś Ci pomoże, ale tę sztuczkę, żeby przyparentować pojedynczą krzywą do mesha i zduplikować w taki sposób, żeby krzywe ustawiły się prostopadle do face'ów mesha znasz?

LpV3k.gif

 

Na koniec, może to będzie przydatne, w tym proposalu z 2007 roku :) gość próbuje zrozumieć jak działają normalne krzywej:

https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Requests/Incremental_curve_normals_proposal

Edytowane przez alex3d
Napisano

Nowe funkcji dodane od ostatniego czasu - możliwość podglądu tektury bezpośrednio na krzywych, interaktywne czesanie:[video=youtube;mUZ9y-eWos8]

[/url] JonJoan - wcześniej addon skupiał się głównie na długich włosach, ale jak widać wyżej krótkie włosy nie są już problemem.alex3d - dzięki - rotację pasków no normalnych powierzchni głowy już ogarnąłem. Duplifacey są spoko ale nie dają równej dystrybucji włosów - na mniejszych ścianach będzie ich więcej. W HT jest już zakodowana dystrybucja włosów - szum z jitteringiem - daje lepszy rezultat (bardziej równomierny) niż wbudowane w blenderze dzieci włosów (child particles).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności