JoseConseco Napisano 29 Lipiec 2017 Napisano 29 Lipiec 2017 Heja chcialem się podzielić informacją, że wydałem nowy większy addon Hair Tool. Mam nadzieję, że się spodoba.
PawelB Napisano 29 Lipiec 2017 Napisano 29 Lipiec 2017 Pewno się przyda komuś dłubiącemu postacie, będę miał na uwadze gdybym się kiedyś i ja za to zabrał. Jedna rzecz tylko, bo albom ślepy, albo nigdzie na gumroadzie nie napisałeś, że addon jest do Blendera, a myślę, że mogła by to być przydatna informacja.
Monio Napisano 29 Lipiec 2017 Napisano 29 Lipiec 2017 Zajebiste. Czekałem na takiego toola, chciałem nawet sam zacząć pisać ale przerosło to moje pythonowe skille na tamten czas. Kupuje niebawem. Rendery też bardzo zacne.
JoseConseco Napisano 31 Lipiec 2017 Autor Napisano 31 Lipiec 2017 Fajnie że się podoba. Dajcie znać jak będziecie chcieli kupic - to dam wam zniżkę. Przy okazji, mam jeden problem - nie mogę znaleźć sposobu na wyrównanie rotaci krzywych do normali źródłowego mesha - wygląda na to że API blendera nie daje dostępu do informacji o normalce punktu na krzywej. Jak ktoś ma pomysł jak to obejść to dajcie znać.
JonJoan Napisano 31 Lipiec 2017 Napisano 31 Lipiec 2017 Pytowy addon. na pewno dokonam zakupu w niedalekiej przyszłości. Przyda się do komiksu. Te cztery typy fryzur to jedyne typy? czy jest więcej?
alex3d Napisano 4 Wrzesień 2017 Napisano 4 Wrzesień 2017 (edytowane) JoseConseco, widzę, żeś waść jest człowiek renesansu - rysujesz, rzeźbisz i jeszcze piszesz addony do blendera; zajebisty pomysł z tym addonem. Nie jestem pewien o jaki dokładnie efekt Ci chodzi, ale co do rotacji to jest chyba jak piszesz - ciężko to przez pythona wyciągnąć, jedyne co mi przychodzi do głowy z rotacją i krzywymi to "tilt" (taki jak powiedzmy bpy.types.BezierSplinePoint.tilt bpy.ops.curve.tilt_clear) i z poziomu obiektu "twisting". Nie wiem czy to coś Ci pomoże, ale tę sztuczkę, żeby przyparentować pojedynczą krzywą do mesha i zduplikować w taki sposób, żeby krzywe ustawiły się prostopadle do face'ów mesha znasz? Na koniec, może to będzie przydatne, w tym proposalu z 2007 roku :) gość próbuje zrozumieć jak działają normalne krzywej: https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Requests/Incremental_curve_normals_proposal Edytowane 4 Wrzesień 2017 przez alex3d
JoseConseco Napisano 25 Luty 2018 Autor Napisano 25 Luty 2018 Nowe funkcji dodane od ostatniego czasu - możliwość podglądu tektury bezpośrednio na krzywych, interaktywne czesanie:[video=youtube;mUZ9y-eWos8] [/url] JonJoan - wcześniej addon skupiał się głównie na długich włosach, ale jak widać wyżej krótkie włosy nie są już problemem.alex3d - dzięki - rotację pasków no normalnych powierzchni głowy już ogarnąłem. Duplifacey są spoko ale nie dają równej dystrybucji włosów - na mniejszych ścianach będzie ich więcej. W HT jest już zakodowana dystrybucja włosów - szum z jitteringiem - daje lepszy rezultat (bardziej równomierny) niż wbudowane w blenderze dzieci włosów (child particles).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się