Napisano 29 Lipiec 20177 l Heja chcialem się podzielić informacją, że wydałem nowy większy addon Hair Tool. Mam nadzieję, że się spodoba.
Napisano 29 Lipiec 20177 l Pewno się przyda komuś dłubiącemu postacie, będę miał na uwadze gdybym się kiedyś i ja za to zabrał. Jedna rzecz tylko, bo albom ślepy, albo nigdzie na gumroadzie nie napisałeś, że addon jest do Blendera, a myślę, że mogła by to być przydatna informacja.
Napisano 29 Lipiec 20177 l Zajebiste. Czekałem na takiego toola, chciałem nawet sam zacząć pisać ale przerosło to moje pythonowe skille na tamten czas. Kupuje niebawem. Rendery też bardzo zacne.
Napisano 31 Lipiec 20177 l Autor Fajnie że się podoba. Dajcie znać jak będziecie chcieli kupic - to dam wam zniżkę. Przy okazji, mam jeden problem - nie mogę znaleźć sposobu na wyrównanie rotaci krzywych do normali źródłowego mesha - wygląda na to że API blendera nie daje dostępu do informacji o normalce punktu na krzywej. Jak ktoś ma pomysł jak to obejść to dajcie znać.
Napisano 31 Lipiec 20177 l Pytowy addon. na pewno dokonam zakupu w niedalekiej przyszłości. Przyda się do komiksu. Te cztery typy fryzur to jedyne typy? czy jest więcej?
Napisano 4 Wrzesień 20177 l JoseConseco, widzę, żeś waść jest człowiek renesansu - rysujesz, rzeźbisz i jeszcze piszesz addony do blendera; zajebisty pomysł z tym addonem. Nie jestem pewien o jaki dokładnie efekt Ci chodzi, ale co do rotacji to jest chyba jak piszesz - ciężko to przez pythona wyciągnąć, jedyne co mi przychodzi do głowy z rotacją i krzywymi to "tilt" (taki jak powiedzmy bpy.types.BezierSplinePoint.tilt bpy.ops.curve.tilt_clear) i z poziomu obiektu "twisting". Nie wiem czy to coś Ci pomoże, ale tę sztuczkę, żeby przyparentować pojedynczą krzywą do mesha i zduplikować w taki sposób, żeby krzywe ustawiły się prostopadle do face'ów mesha znasz? Na koniec, może to będzie przydatne, w tym proposalu z 2007 roku :) gość próbuje zrozumieć jak działają normalne krzywej: https://wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Requests/Incremental_curve_normals_proposal Edytowane 4 Wrzesień 20177 l przez alex3d
Napisano 25 Luty 20187 l Autor Nowe funkcji dodane od ostatniego czasu - możliwość podglądu tektury bezpośrednio na krzywych, interaktywne czesanie:[video=youtube;mUZ9y-eWos8] [/url] JonJoan - wcześniej addon skupiał się głównie na długich włosach, ale jak widać wyżej krótkie włosy nie są już problemem.alex3d - dzięki - rotację pasków no normalnych powierzchni głowy już ogarnąłem. Duplifacey są spoko ale nie dają równej dystrybucji włosów - na mniejszych ścianach będzie ich więcej. W HT jest już zakodowana dystrybucja włosów - szum z jitteringiem - daje lepszy rezultat (bardziej równomierny) niż wbudowane w blenderze dzieci włosów (child particles).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto