Skocz do zawartości

Film: Omni Girl


Tazio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dlugiej przerwie.

Nie przestalismy nad tym pracowac nawet na chwilke,

ale jednak praca po godzinach to praca po godzinach.

 

Wakacje tylko blysnely mi przed oczami.

 

Wrzucam tutaj ujecie. Nie ma w nim kompo ani grejdingu.

Surowy render, oprocz chyba swiecacego ognia :)

Pracujemy ciagle jeszcze nad dwoma ujeciami.

Jedno jest juz prawie skonczone, drugie ciagle w robocie.

 

[video=youtube_share;wSe5NCy0KVw]

 

Jezeli widziecie cos co zle wyglada, macie sugestie itd.

to sie nie powstrzymujcie i walcie prosto z mostu.

 

Acha, to nie sa wszystkie warstwy wlosow, dlatego taki smieszny czub na przodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[video=youtube;37sIsf-yBig]

 

Podglad sceny z robotem.

 

Jest to dosc "brudny " render, taki bardziej szkicownik,

ale zawsze szkoda czasu mi na cale rendery.

Ten szot jest juz troche bardziej zaawansowany i niedlugo bedziemy go konczyc.

W tym momencie mamy jeszcze dwa szoty na podobnym poziomie zaawansowania,

i jeden na poziomie blockingu animacji.

 

Chcieli bysmy zrobic maly teaser pod koniec tego miesiaca, lub na poczatku marca.

Czy jest cos co wymaga wiecej uwagi oprocz blyskow

od przerwanych renderow i zrabanego zdepthu.

Obiecuje ze niedlugo wrzuce praktycznie skonczony render,

dlatego przydaloby sie troche podpowiedzi.

Milo byloby wiedziec tez jakie macie odczucia patrzac na tego szota,

czy lapiecie jakis klimat czy za slabo go tu jeszcze sprzedaje.

 

Dodatkowo pracuje nad karta tytulowa i dzwiekiem, muzyka do tego.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to ma mega klimat. Ten focus z lufy na głowę, świetnie prowadzi oko - nie wspominając już o bardzo dobrze wykonanych obiektach.

Mam nadzieję, że live action zgra się z cg w takich scenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej dzieki.

Co do live action no to pracujemy nad ujeciem gdzie roboty i laska sa razem. Zoabczymy jak wyjdzie.

Co do blura, to zdepth ze starego renderu byl i se troche rozjechalo.

Juz nie moge na to ujecie patrzec, ale niedlugo je konczymy.

Doszlo jeszcze kilka rzeczy do niego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, że wygląda przecudnie i tylko sprawia, że zacieram łapki a moje oczekiwania ciągle wzrastają (tak jak apetyt) to na końcu sekwencji, jak zza lufy widać kawałek głowy (?) to nie wiem czy tylko ja tak mam, ale od razu tam spoglądam, a focus jest wtedy na głównej głównej postaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, szczegolnie od Ciebie Blinq

 

Wiesz jak sie samemu ciezko dokancza to wszystko

bez pomocy IT i render farm :)

 

- - - Połączono posty - - -

 

Michalo, co do głowy to no mamy problem taki że nie wemy jaki timing zrobić.

Na nastepnym ujeciu sa trzy roboty przodem i chcialem jednego to wtarabanić w tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robimy Teaser skladajacy sie z dwoch ujeć. Potem Robimy dwa, sa juz robine powinny byc za dwa miesiace.

I zastanawiam sie nad Kickstarterem, ale troche zniacheca mnie szukanie ludzi,

nie lubie byc natarczywy, ale chyba zrobimy kampanie raz. Myslalem zeby zebrac ok 10 k euro

na development i trailer. Płace kolegom za koncepty, bo nie chce zeby pracowali za darmo i wogole

wiadomo kasa idzie. Spedzilem prawie rok w Montrealu zeby teraz siedizec i to robić, ale za 2-3 miesiace

kasa sie skonczy.

 

Mamy instagrama tez:

https://www.instagram.com/lula.team/

To ujecie tutaj to exclusive, pokazuje tyko znajomym,

ale pomyslalem ze przyda sie troche opinii wiec wrzucilem tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Na razie mam kliku zajomych Leadow i Supervisorow z roznych firm którzy pilnują mi jakości,

ale wiadomo im więcej ludzi z branzy to przejrzy tym lepiej.

Mi sie marzy uzbierac kase i dac postprodukcje do Image Engine.

Pracowałem u nich i powiedzmy mnie kojarzą. Może dali by mi upust :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. To będzie cały napis Omni i jeszcze siedzę nad napisem girl.

Muszę go jakoę wkomponowa.

To chyba ostani tydzień pracy nad ujęciem z robotem.

I powoli suną dwa nowiutkie ujecia.

Dzisiaj kręcimy fejkową reklamę która będize w tle, w jednym z tych ujeć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Potrzebuje opini. Jak to wygląda? Macie jakieś propozycje?

Czy to pasuje do naszego stylu shorta. Patrze na to już chwikę i nie wiemczy to wogole ma jakieś wartości

estetyczne. Napewno muszę zmienić ruch kamery na wolniejszy i raczej stały.

 

[video=youtube_share;jcCHNi57baw]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie taki feedback dostałem tez od znajomych hehe wiec do poprawy.

Dzięki. Wrzuce progress za jakis czas. Powieniem skonczyc ujęcie robota w weekend tak przy okazji.

I poczekajcie jak wam pokaże fejkową reklamena bilboarda która robimy do frontalnego ujecia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co ci chodzi. Probujemy jakoś pogodzić tematyke w titlesach.

Pomyśleliśmy że skoro mamy tam tyle graffiti to dorzucimy ścianę, a napis Omni

nawiązuje do maski bohaterki. A z durgiej strony lewitujący napis Girl też słabo.

Może to wszystko przyciemnic za omni i napis girl podkręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że kończycie 🙂

Taka uwaga/pytanie do workflow: czemu do preview animacji nie wrzucicie kilku ważniejszych tekstur, chociażby samo diffuse? Tak to np. w scenie z September 23/24 po dodaniu materiałów może się okazać, że postać w niekorzystnym momencie się zlewa z tłem, albo inne niespodzianki.

W ujęciu September 24 ruch kamery do tyłu wydaje mi się za szybki i niepotrzebny, chyba że to celowy zoom z napisu NO FUTURE - tu znowu byłoby to jaśniejsze, gdyby w preview była ta tekstura.

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Ania.
mam prevki z teksturami tez.
Moze niedlugo wrzuce cos, albo jakas prevke symulacji wody jak wlazi w kaluze.

Co do ruchu kamery do tylu to kamera jest na napisie sciany i cofa sie wmiare dynamicznie do tylu.
Chcialem zeby bylo widac to grafitti a dwa ze wolny ruch kamery lub statycnza kamera nie oddawala dynamiki ktora chcielismy miec w tymujecie. Dodatkowo bawimy si eforma, w mamencie kiedy robot "zaczepia" o kamere bedizemy mieli jakas rekacje kamery. Pomyslalem sobie ze skoro nad tym robie to nie bede sie powstryzmywal od pomyslow ktore kraża mi po glowie 🙂

Taki jest poczatek tego ujecia.

image.thumb.png.6747eb3ab6f392d242b84101a4b72a87.png

Troche mi teraz zlatuje na cieciu mojego Pandemic Vlog ktoego nikt nie chce ogladac tutaj 😛
a szkoda bo to wersja przed cieciem i przydalyby sie uwagi, ale jak bede mial czas to moze  wrzuce dzisiaj
kolejny projekt ktory rezyseruje i towrze ze znajomymi od paru miesiecy, tym razem 2d 🙂

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym tyg ten shot bedzie skonczony.
image.png.c7a20c4550acd5b9b8ca1507fad7c960.png

A potem nastepny heh. dwoch shotow nie mamy ruszonych pod wzgledem shadingu. Dwoch najtrudniejszych i najladniejszych 😛
W nasepnym tyg zaczynamy z nimi.

Do tego trzeba wrzucic roboty i werenderowac i 2 miesiace pozniej jak si ewyrenderuje, bedzie gotowe 😞

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności