Sroka8888 Napisano 26 Wrzesień 2017 Napisano 26 Wrzesień 2017 Teczka 3D z Komercyjnych projektów ( Platige Image ) Testy, Rendery, Zabawy, Dev itp... Pierwszy strzał: Twardowsky 2 Lookdev: Shading ( Skin SSS ) Arnold Renderer - Directional SSS ( alsurface ) Texture - Fixy na teksturach z skanów ( dodawanie detalu, zmian kolorów itp...) , SpecularMap,Roughness Ustawianie Displacement + dodatkowy detal z programu Knald i jego bardzo mocnych map. Światło - szukanie fajnego mocnego oświetlenia (kosmos itp ) Lekkie Compo/Grade z beauty Oczy (byle jakie , ale i tak były zamknięte powieki ) Model - Skan + Super robota chłopaków z modelów + rzeźbienie detalu dla dispa twarzy z referencji też super robota. (chłopaki pewnie chętnie pokażą clay z Zbrush i skanów). Ja dodałem extra detal z map Knalda. Będzie więcej w najbliższym czasie...
keajra Napisano 27 Wrzesień 2017 Napisano 27 Wrzesień 2017 Powiem jedynie ze nie mailem pojecia ze ta scena to CGI gdy ogladalem. I nigdy bym nie zgadl, tak wiec mega dobra robota! EDIT, oczywiscie mi chodzi o to ze myslalem ze aktor byl na greeboxie, reszta oczywiscie CGI :)
michalo Napisano 27 Wrzesień 2017 Napisano 27 Wrzesień 2017 Też myślałem, że to blue screen. Brawo :)
Sroka8888 Napisano 27 Wrzesień 2017 Autor Napisano 27 Wrzesień 2017 cd.. Lookdev (shade,tex,light,look,comp,grade) Malowanie detalu disp, detal na teksturze Koloru i reszta map..
Hris Napisano 28 Wrzesień 2017 Napisano 28 Wrzesień 2017 Twardowsky podoba mi się najbardziej - i pod względem technicznym (shader skóry, sam sculpt i sposób jego zaprezentowania) jak i artystycznym - po prostu czuć że twarz Twarodwsky'ego jest gotowa do wyrażania każdej emocji, jakby...hm...ciężko znaleźć słowo... Po prostu ludzka. Postacie ze SKull&Bones nie podchodzą mi. Jeszcze jako tako się prezentują w formie "lewitujących głów do prezentacji - ale w samej animacji nie "kupiłem" ich w odbiorze :( Postać czarnoskórego szamana ze Skull&Bones też jest niezła, ale o poziom niżej w odbiorze naturalności niż Twardowsky. To tak w detalach. W całości jest poziom PRO - bez wstydu, nie tylko w europie ale i za oceanem:) Pozdro
keajra Napisano 28 Wrzesień 2017 Napisano 28 Wrzesień 2017 Mega dobre to nowe. Ale sie usmialem ogladajac ten render (Pani kapitan wyglada jakby spedzila ostatnie trzy dni na cyganskim weselu :)
michalo Napisano 28 Wrzesień 2017 Napisano 28 Wrzesień 2017 Profeska! Świetna robota. Szkoda, że gangsterzy mają te same tatuaże, rzuca się w oczy.
olaf Napisano 29 Wrzesień 2017 Napisano 29 Wrzesień 2017 swietne. Te kadry pirackie z trailera wygladaja jeszcze gorzej niz w samej animacji, ale to nie Twoj problem pewnie. Postaci dla Ghost Recon 2 wersje bardzo fajnie - idealnie pokazuja potencjał technologii. Gratuluje projektów, miałeś pracowity okres.
Hris Napisano 29 Wrzesień 2017 Napisano 29 Wrzesień 2017 Sample postaci (portrety) z Ghost Recon'a wyglądają ultra realistycznie! Naprawdę kosmos.
DrRambo Napisano 2 Październik 2017 Napisano 2 Październik 2017 Ty jesteś poważny człowieku? :d masakara jakaś, mega!
Rekomendowane odpowiedzi