Napisano 26 Wrzesień 20177 l Teczka 3D z Komercyjnych projektów ( Platige Image ) Testy, Rendery, Zabawy, Dev itp... Pierwszy strzał: Twardowsky 2 Lookdev: Shading ( Skin SSS ) Arnold Renderer - Directional SSS ( alsurface ) Texture - Fixy na teksturach z skanów ( dodawanie detalu, zmian kolorów itp...) , SpecularMap,Roughness Ustawianie Displacement + dodatkowy detal z programu Knald i jego bardzo mocnych map. Światło - szukanie fajnego mocnego oświetlenia (kosmos itp ) Lekkie Compo/Grade z beauty Oczy (byle jakie , ale i tak były zamknięte powieki ) Model - Skan + Super robota chłopaków z modelów + rzeźbienie detalu dla dispa twarzy z referencji też super robota. (chłopaki pewnie chętnie pokażą clay z Zbrush i skanów). Ja dodałem extra detal z map Knalda. Będzie więcej w najbliższym czasie...
Napisano 27 Wrzesień 20177 l Powiem jedynie ze nie mailem pojecia ze ta scena to CGI gdy ogladalem. I nigdy bym nie zgadl, tak wiec mega dobra robota! EDIT, oczywiscie mi chodzi o to ze myslalem ze aktor byl na greeboxie, reszta oczywiscie CGI :)
Napisano 27 Wrzesień 20177 l Autor cd.. Lookdev (shade,tex,light,look,comp,grade) Malowanie detalu disp, detal na teksturze Koloru i reszta map..
Napisano 28 Wrzesień 20177 l Twardowsky podoba mi się najbardziej - i pod względem technicznym (shader skóry, sam sculpt i sposób jego zaprezentowania) jak i artystycznym - po prostu czuć że twarz Twarodwsky'ego jest gotowa do wyrażania każdej emocji, jakby...hm...ciężko znaleźć słowo... Po prostu ludzka. Postacie ze SKull&Bones nie podchodzą mi. Jeszcze jako tako się prezentują w formie "lewitujących głów do prezentacji - ale w samej animacji nie "kupiłem" ich w odbiorze :( Postać czarnoskórego szamana ze Skull&Bones też jest niezła, ale o poziom niżej w odbiorze naturalności niż Twardowsky. To tak w detalach. W całości jest poziom PRO - bez wstydu, nie tylko w europie ale i za oceanem:) Pozdro
Napisano 28 Wrzesień 20177 l Mega dobre to nowe. Ale sie usmialem ogladajac ten render (Pani kapitan wyglada jakby spedzila ostatnie trzy dni na cyganskim weselu :)
Napisano 28 Wrzesień 20177 l Profeska! Świetna robota. Szkoda, że gangsterzy mają te same tatuaże, rzuca się w oczy.
Napisano 29 Wrzesień 20177 l swietne. Te kadry pirackie z trailera wygladaja jeszcze gorzej niz w samej animacji, ale to nie Twoj problem pewnie. Postaci dla Ghost Recon 2 wersje bardzo fajnie - idealnie pokazuja potencjał technologii. Gratuluje projektów, miałeś pracowity okres.
Napisano 29 Wrzesień 20177 l Sample postaci (portrety) z Ghost Recon'a wyglądają ultra realistycznie! Naprawdę kosmos.