Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Teczka 3D z Komercyjnych projektów ( Platige Image )

 

Testy, Rendery, Zabawy, Dev itp...

 

 

Pierwszy strzał:

 

Twardowsky 2

 

Lookdev:

 

Shading ( Skin SSS )

Arnold Renderer - Directional SSS ( alsurface )

Texture - Fixy na teksturach z skanów ( dodawanie detalu, zmian kolorów itp...) , SpecularMap,Roughness

Ustawianie Displacement + dodatkowy detal z programu Knald i jego bardzo mocnych map.

Światło - szukanie fajnego mocnego oświetlenia (kosmos itp )

Lekkie Compo/Grade z beauty

 

Oczy (byle jakie , ale i tak były zamknięte powieki )

 

 

Model - Skan + Super robota chłopaków z modelów + rzeźbienie detalu dla dispa twarzy z referencji też super robota. (chłopaki pewnie chętnie pokażą clay z Zbrush i skanów).

Ja dodałem extra detal z map Knalda.

 

 

 

uc?export=download&id=0B1vave-kvUrJOF9HRUJOeG1kajA

uc?export=download&id=0B1vave-kvUrJNXJoaG9teWpaUGc

uc?export=download&id=0B1vave-kvUrJM0xpUnlMWTFsblU

 

 

uc?export=download&id=0B1vave-kvUrJWEFZWEo0eDRHTzA

uc?export=download&id=0B1vave-kvUrJWXhVMW8xSW4xdHc

 

Będzie więcej w najbliższym czasie...

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiem jedynie ze nie mailem pojecia ze ta scena to CGI gdy ogladalem. I nigdy bym nie zgadl, tak wiec mega dobra robota!

 

EDIT, oczywiscie mi chodzi o to ze myslalem ze aktor byl na greeboxie, reszta oczywiscie CGI :)

Napisano

Twardowsky podoba mi się najbardziej - i pod względem technicznym (shader skóry, sam sculpt i sposób jego zaprezentowania) jak i artystycznym - po prostu czuć że twarz Twarodwsky'ego jest gotowa do wyrażania każdej emocji, jakby...hm...ciężko znaleźć słowo... Po prostu ludzka. Postacie ze SKull&Bones nie podchodzą mi. Jeszcze jako tako się prezentują w formie "lewitujących głów do prezentacji - ale w samej animacji nie "kupiłem" ich w odbiorze :( Postać czarnoskórego szamana ze Skull&Bones też jest niezła, ale o poziom niżej w odbiorze naturalności niż Twardowsky.

To tak w detalach. W całości jest poziom PRO - bez wstydu, nie tylko w europie ale i za oceanem:)

Pozdro

Napisano

swietne. Te kadry pirackie z trailera wygladaja jeszcze gorzej niz w samej animacji, ale to nie Twoj problem pewnie. Postaci dla Ghost Recon 2 wersje bardzo fajnie - idealnie pokazuja potencjał technologii.

Gratuluje projektów, miałeś pracowity okres.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności