Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajne! Dobry flow ma ta praca i rozróżnienie krawędzi. Jak bym miał coś zmienić to bym popracował nad tym filtrem co masz na wierzchu - tych brushem białym efekciarskim co go dałeś na wszystkim. Dla mnie to psuje trochę odbiór i zlewa postać z tłem za bardzo. Dobra robota- Pozdrawiam.

Napisano

Na pewno można by jakoś uczytelnić prawą rękę. Brakuje mi też gładkości na ciele, szczególnie to widać na udzie, które wygląda jak ciosane. Fajnie lewa ręka wyszła, kolory (szczególnie akcenty, biel i blady róż) dobrze robią atmosferę.

Napisano

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Hmm, jeśli chodzi o filtr to użyłem go żeby stworzyć wrażenie większej ilości detalu, ale też miałem mieszane uczucia co do estetyki, widocznie źle się na to patrzy.

skeletonINspace- obecnie nie mam nigdzie innych prac, jak stworze coś nowego to będę wrzucać tutaj.

Sayja- miało być trochę malarsko stąd brak gładkości, ale widocznie coś nie wyszło :)

Napisano (edytowane)

no wyszło na tym udzie mega ciapkowato. jak nie masz pomysłu na uwiarygodnienie, lepiej - moim zdaniem - zostawić rzetelny, ale tylko gradient, niż popaćkać dla efektu i spieprzyć odbiór. łydka pod udem wygląda zupełnie jak jakiś zdechły rodzynek. na mięśniach rąk to wzbogaca, bo się starałeś ale na nogach tylko przeszkadza (walor jest mega spoko, zbudowałeś głebię spłyceniem waloru, tylko ten "detailing" się wpieprza niepotrzebnie)

Edytowane przez polka dot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności