Napisano 3 Październik 20177 l Cześć wszystkim. Wrzucam prace zainspirowaną krzakiem z przed bloku. Jak ktoś widzi co można poprawić to chętnie go wysłucham.
Napisano 3 Październik 20177 l Wszystko można poprawić! Ale nic nie trzeba ;) Podoba mi się - ma klimat, fajna poza.
Napisano 6 Październik 20177 l Bardzo fajne! Dobry flow ma ta praca i rozróżnienie krawędzi. Jak bym miał coś zmienić to bym popracował nad tym filtrem co masz na wierzchu - tych brushem białym efekciarskim co go dałeś na wszystkim. Dla mnie to psuje trochę odbiór i zlewa postać z tłem za bardzo. Dobra robota- Pozdrawiam.
Napisano 6 Październik 20177 l no fakt, wszystko ma tę samą teksturę. ale to Twoja praca i wizja, kupuję to. świetna paleta
Napisano 6 Październik 20177 l Na pewno można by jakoś uczytelnić prawą rękę. Brakuje mi też gładkości na ciele, szczególnie to widać na udzie, które wygląda jak ciosane. Fajnie lewa ręka wyszła, kolory (szczególnie akcenty, biel i blady róż) dobrze robią atmosferę.
Napisano 6 Październik 20177 l Autor Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Hmm, jeśli chodzi o filtr to użyłem go żeby stworzyć wrażenie większej ilości detalu, ale też miałem mieszane uczucia co do estetyki, widocznie źle się na to patrzy. skeletonINspace- obecnie nie mam nigdzie innych prac, jak stworze coś nowego to będę wrzucać tutaj. Sayja- miało być trochę malarsko stąd brak gładkości, ale widocznie coś nie wyszło :)
Napisano 6 Październik 20177 l no wyszło na tym udzie mega ciapkowato. jak nie masz pomysłu na uwiarygodnienie, lepiej - moim zdaniem - zostawić rzetelny, ale tylko gradient, niż popaćkać dla efektu i spieprzyć odbiór. łydka pod udem wygląda zupełnie jak jakiś zdechły rodzynek. na mięśniach rąk to wzbogaca, bo się starałeś ale na nogach tylko przeszkadza (walor jest mega spoko, zbudowałeś głebię spłyceniem waloru, tylko ten "detailing" się wpieprza niepotrzebnie) Edytowane 6 Październik 20177 l przez polka dot
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto