Napisano 13 Styczeń 20187 l Cześć! Zakładam wątek bo będzie to raczej grubsza sprawa. Kiedyś tam ściagałem się w ligach simracingowch i niedawno odpaliłem sobie Asetto C, żeby zobaczyć jak to się posuneło do przodu. Planowałem zrobić na ten rok animację i temat wyścigów mi bardzo podszedł. Planuje około 10s przejazd auta, w deszczowej pogodzie. Do tego porządne symulacje deszczu, mgły i wody płynącej po torze. Oświetlenie słabe, bardzo miękkie z mocnymi lampami auta. Całość oczywiście z dzwiękiem i efektem kamery z ręki. Wyciągnąłem sobie model z AC, żeby mieć dobrą referencję do modelowania. Przeszczepię tylko środek i silnik bo będzie to praktrycznie niewidoczne, a szkoda mi czasu na dłubanie takich pierdółek. Na ten moment jest około 70% modelu, całe enviro do zrobienia. Czasem renderingu na razie się nie przejmuje, może uda się to załatwić w nie tak bolesny sposób. Wszelkie sugestie mile widziane :) Edytowane 5 Sierpień 20186 l przez Gajowy
Napisano 14 Styczeń 20187 l Ciekawy pomysł, na pewno będę tu zaglądał. Czyżbyś planował scenkę na Eau Rouge? Pozdrawiam i powodzenia :)
Napisano 14 Styczeń 20187 l Autor Dzięki :) Toru jeszcze nie wybrałem, Z ER musiałbym chyba wymodelowac część boksów bo byłyby widoczne. Bliżej mi do Nurburgringu, fajnie byłoby pokazac napisy na asfalcie i ciasnota toru też mogłaby zrobić robotę :)
Napisano 14 Styczeń 20187 l Jak mówisz "ciasnota" to od razu widzę Bathurst, ale Nurburgring też spoko.
Napisano 17 Styczeń 20187 l model twój czy z grabcada :P Przecież napisał, że zrobił retopo modelu z Assetto Corsy, w dodatku pokazał siatkę, która wyraźnie jest pod subdivision a nie z CADa, a poza tym RexFu ma zwykłe 570S a nie 650S GT3... dude :)
Napisano 19 Styczeń 20187 l Autor model twój czy z grabcada :P Model jest mój. Nie ma w internecie takiego modelu o jakości która by mnie zadowoliła :)
Napisano 25 Styczeń 20187 l Model jest mój. Nie ma w internecie takiego modelu o jakości która by mnie zadowoliła :) rozumiem twój bul :P ale trzymaj może przyda ci sie partner do wyścigu :P https://grabcad.com/library/bugatti-chiron-2016-1
Napisano 25 Styczeń 20187 l Autor Dzęki za link ale chiron nie pasuje do konceptu. Lepiej żeby to było auto tej samej klasy :)
Napisano 26 Styczeń 20187 l Model juz swietnie wyglada. Widac mase wlozonej pracy. Co do animacji, wiadomo jest to trudne do osiagniecia aby efekt byl zadowalajacy i soczysty. Jestem ciekaw jak na tyle ilosci poly itd mozna w ogole cos zrobic w animacji. Moj komputer chyba by nie dal rady. Jaka masz technike? Po prostu nigdy animacji nie robilem i jestem ciekawe. Powodzenia!
Napisano 27 Styczeń 20187 l Autor Dzięki! Grunt to praca na warstwach, wtedy jako tako da się pracować. Ja też nie mam jakiegoś potwora, a karta ma chyba z 5 lat, miałem wymieniać ale wiadomo co się stało z cenami już od roku. Myślę, że oczywistym będzie robienie symulacji na osobnych scenach z uproszczoną geometrią, to samo z animacjami i póżniej scalenie wszystko w jedno. Nie mam jakiegoś konkretnego planu na to, wszystko wyjdzie w praniu, ale wiem czego się mniej więcej spodziewać :)
Napisano 9 Maj 20186 l Autor Cześć! Model wydłubany. Jakieś drobne korekty pewnie wyjdą ale to już w trakcie. Shadery i malowanie to dobra okazja żeby zbadać jak się pracuje na Substance.
Napisano 18 Czerwiec 20186 l To pierwsze ujęcie genialne, auto zachowuje się bardzo realistycznie, w dodatku z tego co widzę sam robiłeś rig zamiast skorzystać z pluginów, więc już w ogóle szacun :) Symulacja kropli na karoserii też bardzo ciekawa, czekam na więcej. Pozdrawiam.
Napisano 18 Czerwiec 20186 l Autor Dzięki! @dexter47 Tak, to jest proceduralny materiał. Na razie jest to baza, jeszcze będzie przy tym trochę dłubania @Loozack Dzięki! Rig jeszcze trochę drewniany ale w dobrym kierunku, brakuje jeszcze pochylenia przy hamowaniu i koła się jeszcze przenikają troche z położem ;)
Napisano 18 Czerwiec 20186 l To pierwsze ujęcie genialne, auto zachowuje się bardzo realistycznie, w dodatku z tego co widzę sam robiłeś rig zamiast skorzystać z pluginów, więc już w ogóle szacun :) Symulacja kropli na karoserii też bardzo ciekawa, czekam na więcej. Pozdrawiam. A gdzie jest ta animacja? Wyświetlają mi się same screeny i rendery.
Napisano 18 Czerwiec 20186 l Autor pecet, dodałem za pomocą "wstaw film". Coś może być faktycznie nie tak bo na telefonie tez mi się nie wyswietlają filmy.
Napisano 18 Czerwiec 20186 l Teraz widzę, całkiem realistyczna animacja, jedynie ostatni zakręt trochę nienaturalnie wyszedł, jakby za szybko.
Napisano 16 Lipiec 20186 l Autor Materiały w wersji "wyjechał z salonu" Przy okazji skok w bok z corona
Napisano 5 Sierpień 20186 l Autor Dzięki za komenty! Nowa porcja różności i render ujawniajacy zawiłłą jak warszawski pyton fabułę ;)
Napisano 5 Sierpień 20186 l Miazga, boskie oświetlenie i materiały. Mogę Ci jedynie zasugerować, żebyś trochę bardziej zróżnicował liście leżące na asfalcie, bo ponad połowa z nich ma jeden, praktycznie tak samo odstający pod kątem prostym listek, który przez skierowanie do kamery jest ciemny i mocno powtarzalny. PS. Patrząc na Twoje nowe ujęcie z McLarenem od razu mam w głowie takie dźwięki ;) Pozdrawiam.
Napisano 6 Sierpień 20186 l Autor Dzięki! Jeszcze trochę jest do poprawy ale najwiekszy problem to jest wydajnościowy :) Staram się zmieścić scenę w 32gb ramu ale bedzie bardzo ciężko jak dojdą symulacje. Celuję właśnie dokładnie w klimaty jakie podrzuciłeś :) Dźwięk myślałem tez sobie wyciągnąć z AC ale jest lekko mówiąc słaby. Będę musiał wziąć coś z własnie takich filmików i posklejać do kupy :)
Napisano 7 Sierpień 20186 l Ślicznie oteksturowany, mega robota. A co do ramu, to przyszykuj się na wydatek i kupno kolejnych 32gb, chyba że przez ograniczenia ramu zmusisz sam siebie do takiej optymalizacji sceny że będzie to kosztować spadkiem jakości. Sam ostatnio miałem sporą scene do zrobienia i nawet przy mega optymalizacji corona zjada bardzo dużooo ramu i końcowo wyszło 58 gb użycia, głównie przez zieleń i instancje w cinemie które nie działały poprawnie w połączeniu z coroną. Trzymam kciuki, bo zaczyna naprawdę zajebiście to wyglądać. Poprawiłbym jedynie parę rzeczy typu ziemia, jakieś zabrudzenia by się przydały, wypukłości, żeby takiego tilu nie było. Rośliny również są zbyt mono, i je też musiałbyś randomowym shaderem zmienić kolorystykę nawet delikatnie, żeby nie zlewało się ze sobą. I jak wyżej zauważyli liście do poprawy. Scene niestety przy takiej ilościu ramu będziesz musiał pociąć zrób sobie parę projektów ustal na początku tylko jakie chcesz uzyskać kadry, i w osobnych kadrach dodawaj detale, ale to dalszy już proces. Bez problemu powinno to trafić na front pozdro i trzymam kciuki :)
Napisano 16 Kwiecień 20195 l Autor Siemano! Trcohę mnie tu nie było, dużo ostatnimi czasy zmian. Projekt nie zdechł, ale z animacji rezygnuje, nie znajdę az tyle czasu na to wszystko. Ale faje obrazki mam nadzieję z tego będą :)
Napisano 17 Kwiecień 20195 l Cieszę się, że projekt nie umarł. Szkoda, że odpuszczasz sobie animację, ale na ładne stille też się nie obrażę ;) Zabrudzenia fajne, czekam na więcej! Pozdrawiam. PS. Teraz dopiero zobaczyłem nalepkę "Kubica", najs ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto