Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć!

 

Zakładam wątek bo będzie to raczej grubsza sprawa. Kiedyś tam ściagałem się w ligach simracingowch i niedawno odpaliłem sobie Asetto C, żeby zobaczyć jak to się posuneło do przodu. Planowałem zrobić na ten rok animację i temat wyścigów mi bardzo podszedł.

 

Planuje około 10s przejazd auta, w deszczowej pogodzie. Do tego porządne symulacje deszczu, mgły i wody płynącej po torze. Oświetlenie słabe, bardzo miękkie z mocnymi lampami auta. Całość oczywiście z dzwiękiem i efektem kamery z ręki.

 

Wyciągnąłem sobie model z AC, żeby mieć dobrą referencję do modelowania. Przeszczepię tylko środek i silnik bo będzie to praktrycznie niewidoczne, a szkoda mi czasu na dłubanie takich pierdółek.

 

Na ten moment jest około 70% modelu, całe enviro do zrobienia. Czasem renderingu na razie się nie przejmuje, może uda się to załatwić w nie tak bolesny sposób.

 

Wszelkie sugestie mile widziane :)

 

 

 

 

0zlKooj.jpg

 

NQJFLEj.jpg

 

YLmdIJl.jpg

 

xXxc1xN.jpg

 

4JurigA.jpg

 

RF8LONK.jpg

 

Z3V6a0u.jpg

 

4uJzO3U.jpg

 

mv1H5g7.jpg

 

edf35mM.jpg

 

1mOl4rA.jpg

 

vK7uz69.jpg

 

dk3BB9E.jpg

Edytowane przez Gajowy

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 7,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawy pomysł, na pewno będę tu zaglądał. Czyżbyś planował scenkę na Eau Rouge?

 

Pozdrawiam i powodzenia :)

Napisano
  • Autor

Dzięki :) Toru jeszcze nie wybrałem, Z ER musiałbym chyba wymodelowac część boksów bo byłyby widoczne. Bliżej mi do Nurburgringu, fajnie byłoby pokazac napisy na asfalcie i ciasnota toru też mogłaby zrobić robotę :)

Napisano
model twój czy z grabcada :P

 

Przecież napisał, że zrobił retopo modelu z Assetto Corsy, w dodatku pokazał siatkę, która wyraźnie jest pod subdivision a nie z CADa, a poza tym RexFu ma zwykłe 570S a nie 650S GT3... dude :)

Napisano
  • Autor
model twój czy z grabcada :P

 

Model jest mój. Nie ma w internecie takiego modelu o jakości która by mnie zadowoliła :)

Napisano
  • Autor

Dzęki za link ale chiron nie pasuje do konceptu. Lepiej żeby to było auto tej samej klasy :)

Napisano

Model juz swietnie wyglada. Widac mase wlozonej pracy. Co do animacji, wiadomo jest to trudne do osiagniecia aby efekt byl zadowalajacy i soczysty. Jestem ciekaw jak na tyle ilosci poly itd mozna w ogole cos zrobic w animacji. Moj komputer chyba by nie dal rady. Jaka masz technike? Po prostu nigdy animacji nie robilem i jestem ciekawe. Powodzenia!

Napisano
  • Autor

Dzięki! Grunt to praca na warstwach, wtedy jako tako da się pracować. Ja też nie mam jakiegoś potwora, a karta ma chyba z 5 lat, miałem wymieniać ale wiadomo co się stało z cenami już od roku. Myślę, że oczywistym będzie robienie symulacji na osobnych scenach z uproszczoną geometrią, to samo z animacjami i póżniej scalenie wszystko w jedno. Nie mam jakiegoś konkretnego planu na to, wszystko wyjdzie w praniu, ale wiem czego się mniej więcej spodziewać :)

Napisano
  • Autor

Cześć!

 

Model wydłubany. Jakieś drobne korekty pewnie wyjdą ale to już w trakcie. Shadery i malowanie to dobra okazja żeby zbadać jak się pracuje na Substance.

 

Z0qKRGP.jpg

 

7iVD7XA.jpg

 

SRHLprq.jpg

 

9UXL0pa.jpg

 

4reG08T.jpg

Napisano

To pierwsze ujęcie genialne, auto zachowuje się bardzo realistycznie, w dodatku z tego co widzę sam robiłeś rig zamiast skorzystać z pluginów, więc już w ogóle szacun :)

Symulacja kropli na karoserii też bardzo ciekawa, czekam na więcej.

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Dzięki!

 

@dexter47 Tak, to jest proceduralny materiał. Na razie jest to baza, jeszcze będzie przy tym trochę dłubania

 

v7aWwPB.jpg

 

@Loozack Dzięki! Rig jeszcze trochę drewniany ale w dobrym kierunku, brakuje jeszcze pochylenia przy hamowaniu i koła się jeszcze przenikają troche z położem ;)

Napisano
To pierwsze ujęcie genialne, auto zachowuje się bardzo realistycznie, w dodatku z tego co widzę sam robiłeś rig zamiast skorzystać z pluginów, więc już w ogóle szacun :)

Symulacja kropli na karoserii też bardzo ciekawa, czekam na więcej.

 

Pozdrawiam.

A gdzie jest ta animacja? Wyświetlają mi się same screeny i rendery.

Napisano
  • Autor

pecet, dodałem za pomocą "wstaw film". Coś może być faktycznie nie tak bo na telefonie tez mi się nie wyswietlają filmy.

 

Napisano

Teraz widzę, całkiem realistyczna animacja, jedynie ostatni zakręt trochę nienaturalnie wyszedł, jakby za szybko.

Napisano
  • Autor

Materiały w wersji "wyjechał z salonu"

 

Przy okazji skok w bok z corona

 

LWzqN6U.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty!

 

Nowa porcja różności i render ujawniajacy zawiłłą jak warszawski pyton fabułę ;)

 

WYNmIn4.jpg

MTPsTOy.jpg

KcZ2sns.jpg

qkCOR4f.jpg

aMnqBjl.jpg

Napisano

Miazga, boskie oświetlenie i materiały. Mogę Ci jedynie zasugerować, żebyś trochę bardziej zróżnicował liście leżące na asfalcie, bo ponad połowa z nich ma jeden, praktycznie tak samo odstający pod kątem prostym listek, który przez skierowanie do kamery jest ciemny i mocno powtarzalny.

 

PS. Patrząc na Twoje nowe ujęcie z McLarenem od razu mam w głowie takie dźwięki ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Dzięki!

 

Jeszcze trochę jest do poprawy ale najwiekszy problem to jest wydajnościowy :) Staram się zmieścić scenę w 32gb ramu ale bedzie bardzo ciężko jak dojdą symulacje.

 

Celuję właśnie dokładnie w klimaty jakie podrzuciłeś :) Dźwięk myślałem tez sobie wyciągnąć z AC ale jest lekko mówiąc słaby. Będę musiał wziąć coś z własnie takich filmików i posklejać do kupy :)

Napisano

Ślicznie oteksturowany, mega robota. A co do ramu, to przyszykuj się na wydatek i kupno kolejnych 32gb, chyba że przez ograniczenia ramu zmusisz sam siebie do takiej optymalizacji sceny że będzie to kosztować spadkiem jakości. Sam ostatnio miałem sporą scene do zrobienia i nawet przy mega optymalizacji corona zjada bardzo dużooo ramu i końcowo wyszło 58 gb użycia, głównie przez zieleń i instancje w cinemie które nie działały poprawnie w połączeniu z coroną. Trzymam kciuki, bo zaczyna naprawdę zajebiście to wyglądać. Poprawiłbym jedynie parę rzeczy typu ziemia, jakieś zabrudzenia by się przydały, wypukłości, żeby takiego tilu nie było. Rośliny również są zbyt mono, i je też musiałbyś randomowym shaderem zmienić kolorystykę nawet delikatnie, żeby nie zlewało się ze sobą. I jak wyżej zauważyli liście do poprawy. Scene niestety przy takiej ilościu ramu będziesz musiał pociąć zrób sobie parę projektów ustal na początku tylko jakie chcesz uzyskać kadry, i w osobnych kadrach dodawaj detale, ale to dalszy już proces. Bez problemu powinno to trafić na front pozdro i trzymam kciuki :)

Napisano
  • Autor

Siemano!

 

Trcohę mnie tu nie było, dużo ostatnimi czasy zmian. Projekt nie zdechł, ale z animacji rezygnuje, nie znajdę az tyle czasu na to wszystko. Ale faje obrazki mam nadzieję z tego będą :)

 

 

rBFYfym.jpg

Napisano

Cieszę się, że projekt nie umarł. Szkoda, że odpuszczasz sobie animację, ale na ładne stille też się nie obrażę ;) Zabrudzenia fajne, czekam na więcej!

 

Pozdrawiam.

 

PS. Teraz dopiero zobaczyłem nalepkę "Kubica", najs ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności