Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejka wszystkim.

Po mój pierwszy post (więc prosze o wyrozumiałość :-p ).

 

Chciałbym nauczyć sie robić proste jako hobby.

Interesują mnie tylko exteriory tzn chciałbym robić wizki zaniedbanych miejsc w miastach tak jak mogły by wyglądać.

 

Byłbym w zupełności zadowolony gdybym umiał zrobić coś takiego:

 

54e1fc68e9e42_o,size,933x0,q,70,h,c83c1a.jpg

 

5a09d0527d670_p.jpg?1510613375

 

1%20Maja%20%282%29.jpg

 

Na jakim programie mam sie skupić?

Do którego progamu jest dostępne w internecie najwięcej gotowych tekstur i przedmiotów (np ławek, drzew itp)?

Ważna informacja. Posiadam tylko 4gb pamięci na pokładzie więc chyba nawet 3dsmax sprzed kilku lat może chodzić problematycznie.

Aha. Fajnie by było gdyby posiadał w necie (np na YT) jakieś ciekawe tutoriale z których można się pouczyć.

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Blender wystarczy. Jest darmowy także do komercyjnych zastosowań.

W zasadzie kazdy obiekt w OBJ wciągniesz z teksturami i bez. Matriałów na YT jest masa.

Napisano

to są dobre wizki. wyglądają na proste ale właśnie dlatego, że stoi za nimi mnóstwo doświadczenia i pracy. oczywiście że da się zrobić takie w blenderze, jeśli masz oko do tonów, kompozycji i kolorów. tak samo, w maxie i coronie, ktoś bez obeznania może zrobić wizkę tragiczną. ostatecznie, jak w każdej sztuce, to nie narzędzie a artysta tworzy dzieło. powodzenia!

Napisano

no chyba naprawdę jesteś mega laikiem. może po prostu zrezygnuj ze swojego planu, skoro z Twojego postu wynika, że to od narzędzia zależy jakość obrazka. idąc tym tropem rozumiem że do wbijania gwoździ używasz młotka za pln > 500 bo takim za 15 zeta już nie dasz rady wbić.

Napisano

Bardziej pasuje tu określenie ignorant, bo wystarczy wejść na stronę blendera aby zobaczyć co ludzie w nim tworzą, zanim wklepie się taki pusty post.

Z takim nastawieniem nie nie oczekuj zaangażowania w pomoc.

Napisano

E, nie trafiłeś.

Robiłem 2 podejścia do blendera i jakoś nie miałem cierpliwości. A te natywne warstwy skreslają go jak dla mnie. Nie mniej jednak śledzę czasem rozwój blendera.

 

żadko się udzielam w takich teoretycznych tematach, ale irytuje mnie postawa "Dajcie mi wszystko na tacy, nie sprawdze a napisze".

 

Tylko 3ds max, i leje po ryju jak ktoś powie 3D max bez "s" :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności