Napisano 20 Luty 20187 l Hejka wszystkim. Po mój pierwszy post (więc prosze o wyrozumiałość :-p ). Chciałbym nauczyć sie robić proste jako hobby. Interesują mnie tylko exteriory tzn chciałbym robić wizki zaniedbanych miejsc w miastach tak jak mogły by wyglądać. Byłbym w zupełności zadowolony gdybym umiał zrobić coś takiego: Na jakim programie mam sie skupić? Do którego progamu jest dostępne w internecie najwięcej gotowych tekstur i przedmiotów (np ławek, drzew itp)? Ważna informacja. Posiadam tylko 4gb pamięci na pokładzie więc chyba nawet 3dsmax sprzed kilku lat może chodzić problematycznie. Aha. Fajnie by było gdyby posiadał w necie (np na YT) jakieś ciekawe tutoriale z których można się pouczyć.
Napisano 20 Luty 20187 l Blender wystarczy. Jest darmowy także do komercyjnych zastosowań. W zasadzie kazdy obiekt w OBJ wciągniesz z teksturami i bez. Matriałów na YT jest masa.
Napisano 20 Luty 20187 l Autor Serio da sie w Blenderze zrobić wizki które będą wyglądały tak jak te 2 ostatnie? Bo wizki z Blendera które widziałem nie wyglądały tak dobrze.
Napisano 20 Luty 20187 l to są dobre wizki. wyglądają na proste ale właśnie dlatego, że stoi za nimi mnóstwo doświadczenia i pracy. oczywiście że da się zrobić takie w blenderze, jeśli masz oko do tonów, kompozycji i kolorów. tak samo, w maxie i coronie, ktoś bez obeznania może zrobić wizkę tragiczną. ostatecznie, jak w każdej sztuce, to nie narzędzie a artysta tworzy dzieło. powodzenia!
Napisano 20 Luty 20187 l no chyba naprawdę jesteś mega laikiem. może po prostu zrezygnuj ze swojego planu, skoro z Twojego postu wynika, że to od narzędzia zależy jakość obrazka. idąc tym tropem rozumiem że do wbijania gwoździ używasz młotka za pln > 500 bo takim za 15 zeta już nie dasz rady wbić.
Napisano 21 Luty 20187 l Bardziej pasuje tu określenie ignorant, bo wystarczy wejść na stronę blendera aby zobaczyć co ludzie w nim tworzą, zanim wklepie się taki pusty post. Z takim nastawieniem nie nie oczekuj zaangażowania w pomoc.
Napisano 21 Luty 20187 l E, nie trafiłeś. Robiłem 2 podejścia do blendera i jakoś nie miałem cierpliwości. A te natywne warstwy skreslają go jak dla mnie. Nie mniej jednak śledzę czasem rozwój blendera. żadko się udzielam w takich teoretycznych tematach, ale irytuje mnie postawa "Dajcie mi wszystko na tacy, nie sprawdze a napisze". Tylko 3ds max, i leje po ryju jak ktoś powie 3D max bez "s" :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto