Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka wszystkim.

Po mój pierwszy post (więc prosze o wyrozumiałość :-p ).

 

Chciałbym nauczyć sie robić proste jako hobby.

Interesują mnie tylko exteriory tzn chciałbym robić wizki zaniedbanych miejsc w miastach tak jak mogły by wyglądać.

 

Byłbym w zupełności zadowolony gdybym umiał zrobić coś takiego:

 

54e1fc68e9e42_o,size,933x0,q,70,h,c83c1a.jpg

 

5a09d0527d670_p.jpg?1510613375

 

1%20Maja%20%282%29.jpg

 

Na jakim programie mam sie skupić?

Do którego progamu jest dostępne w internecie najwięcej gotowych tekstur i przedmiotów (np ławek, drzew itp)?

Ważna informacja. Posiadam tylko 4gb pamięci na pokładzie więc chyba nawet 3dsmax sprzed kilku lat może chodzić problematycznie.

Aha. Fajnie by było gdyby posiadał w necie (np na YT) jakieś ciekawe tutoriale z których można się pouczyć.

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Blender wystarczy. Jest darmowy także do komercyjnych zastosowań.

W zasadzie kazdy obiekt w OBJ wciągniesz z teksturami i bez. Matriałów na YT jest masa.

Napisano
  • Autor

Serio da sie w Blenderze zrobić wizki które będą wyglądały tak jak te 2 ostatnie?

Bo wizki z Blendera które widziałem nie wyglądały tak dobrze.

Napisano

to są dobre wizki. wyglądają na proste ale właśnie dlatego, że stoi za nimi mnóstwo doświadczenia i pracy. oczywiście że da się zrobić takie w blenderze, jeśli masz oko do tonów, kompozycji i kolorów. tak samo, w maxie i coronie, ktoś bez obeznania może zrobić wizkę tragiczną. ostatecznie, jak w każdej sztuce, to nie narzędzie a artysta tworzy dzieło. powodzenia!

Napisano

no chyba naprawdę jesteś mega laikiem. może po prostu zrezygnuj ze swojego planu, skoro z Twojego postu wynika, że to od narzędzia zależy jakość obrazka. idąc tym tropem rozumiem że do wbijania gwoździ używasz młotka za pln > 500 bo takim za 15 zeta już nie dasz rady wbić.

Napisano

Bardziej pasuje tu określenie ignorant, bo wystarczy wejść na stronę blendera aby zobaczyć co ludzie w nim tworzą, zanim wklepie się taki pusty post.

Z takim nastawieniem nie nie oczekuj zaangażowania w pomoc.

Napisano

E, nie trafiłeś.

Robiłem 2 podejścia do blendera i jakoś nie miałem cierpliwości. A te natywne warstwy skreslają go jak dla mnie. Nie mniej jednak śledzę czasem rozwój blendera.

 

żadko się udzielam w takich teoretycznych tematach, ale irytuje mnie postawa "Dajcie mi wszystko na tacy, nie sprawdze a napisze".

 

Tylko 3ds max, i leje po ryju jak ktoś powie 3D max bez "s" :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności