Skocz do zawartości

AdiJager

Members
  • Liczba zawartości

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

AdiJager's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

44

Reputacja

  1. Zostawia "kropkę", bo domyślnie przytrzymanie piórka działa jako PPM - musisz to zmienić w panelu sterowania("Preferencje Wacom/Skonfiguruj pióro i tablet"). Czułość też możesz tam ustawić. Próbowałeś czystej instalacji drivera zamiast ponownej?
  2. To przez syfiaste drivery Wacoma. Zauważyłem, że są w jakiś czarodziejski sposób połączone z Bamboo Dockiem - tablet często mi gubił nacisk po tym jak go zamykałem... zobacz czy aktualizacja adobe air / javy czegoś nie da. Przy reinstalacji sterów nie używaj instalacji web tylko poszukaj konkretnego drivera pod sprzęt - prawdopodobnie: "PenTablet_532-1.exe"
  3. " - Jeżeli to jest naprawdę ważne to nie ma problemu - za tydzień będę znał XYZ" GameDev zmienia się naprawdę bardzo szybko i nauka nigdy się nie kończy. Twoich umiejętności nie wyznacza znajomość softu.
  4. Hair and Fur? W grach nadal się używa tekstur z maskami, a przy filmie to nie przejdzie.
  5. AdiJager

    Jak odblokować wstawianie

    Sprawdź snap (wł/wył/spr ustawienia) - jest pod postacią przycisku z magnesem. Mogłeś też namieszać z constraintami - żeby odkryć do nich przyciski musisz kliknąć w puste miejsce na toolbarze i wybrać "Axis Constraints".
  6. AdiJager

    Resetujący się Pelt

    Spróbuj zwinięcia stosu modyfikatorów przed mapowaniem. Z tego co zauważyłem nie wszystkie narzędzia mapowania działają na innych typach obiektów niż editable mesh/poly.
  7. AdiJager

    Tworzenie tekstur

    Poczytaj o mapowaniu (UVW Unwrap)
  8. Zobacz co zrobi zmiana 1.0 2.2
  9. Xoliul ma własne ustawienia gamma correction - wył maxową i ustaw tą w Shaderze.
  10. Przełączyłeś na DirectX?
  11. Wklep w googla: NGC 6369
  12. Nazewnictwem tak bardzo to się nie przejmuj - jakoś na przestrzeni lat nigdy nie zostało ujednolicone i obecnie w rożnych programach dokładnie te same narzędzia nazywa się zupełnie inaczej - to samo dotyczy "map" np "Roughness", "specular power" i "gloss" używa się naprzemiennie.
  13. Pivot ustaw na każdym do ścianki, a potem po prostu użyj align tool.
  14. AdiJager

    Detach to objects....?

    Skrypt: https://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/detach-elements
  15. AdiJager

    Zagwostka z modelingiem.

    zgubiłem ze trzy kroki w gifie, ale akurat żadne ważne:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności