Cofam to, co pisałem o Modern Warfare - jestem pod wrażeniem jak wyglądają włosy. Szczególnie oświetlane od tyłu. Nie wiem czy cutscenki oglądałem z raytracingiem czy bez ale skin shadery robiły wrażenie. Większość scen w grze to kompletna bieda nadal (szczegolnie gdy jest wiecej postaci) ale cutscenki są fajne.
Niemniej nie dałbym kasy za 5h kampanię single player
tak, mi się skojarzyła bardziej z mąką. Na pewno faktura i specular zupełnie inny. Podobnie jak przejścia - obecne są zbyt rozmyte. Bardziej jak nakładany makijaż
spoko, jeżeli masz taki timing, możesz spróbować poszukać game devów np. na FGL.com (czy gdzie teraz przebywają) i zaoferować im intro do gier itp. Kontentu dla dzieci generuję się na tony. Zwykle to są tanie rzeczy po 100-300usd per gra ale można też znaleźć firmy (zwykle posiadające portale), które mogą zamówić takowe.
wygląda na tyle dobrze, że aż żal prezentaować to bez jakiejś sceny lub osadzenia w foto.
Shader wyszedł ciekawie ale będzie problemem przy pracy nad lepszą prezentacją modelu.
Chyba łatwiej będzie znaleźć ludzi z VR w tym momencie na forum. AR to głownie iOS i najlepiej szukać wśród mobilnych developerów i ich zespołów.
W praktyce jednak grafik nie odczuje z czym pracuje, gdyż jedynie dostarcza model w wybranej specyfikacji (mobile realtime).
Należy się cieszyć. Masz protfolio możesz szukać rezolutnych ludzi do tego. Tydzień pracy na filmik to całkiem nieźle. Zapytem mojego klienta, ktory ma kanał video, czy nie szuka takich animacji.
Tak, już linkowałem kanał Society of Virtue wcześniej. Warto mieć w subskybcjach na małe śmieszki. Chociaż wcześniejsze serie były ciekawsze.
Cpt Lieutenant & Toby to straszny szlam.
Mówiąc o szlamie - wyciekł pełen opis fabuły najnowszych star warsów, można łapac zanim zamkną kanał:
Aha i jakoś tak znów powiązane z SW ale wirujące diody zaczynają wyglądać coraz lepiej:
wygląda ciekawie. Chyba jedynie kwestia czasu, aż znajdziesz swoje ulubione zastosowanie i zaczniesz wymiatać takim narzędziem. Też muszę się za jakiś czas trochę pobawić, by lepiej zrozumieć jego użyteczność.
p.s. mogłeś ostrzec o dźwięku w drugim hehe