Skocz do zawartości

ApaczoS

Members
  • Liczba zawartości

    847
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana ApaczoS w dniu 5 Czerwiec 2013

Użytkownicy przyznają ApaczoS punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

ApaczoS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

403

Reputacja

  1. Hej, hej! Potrzebuje helpa :) Ktoś może korzysta z Cinemy 4d i vraya, i ma chwilę? Potrzebuje wyeksportować scenę Vraya z Cinemy do Maxa, tak, abym w maxie miał przypisane tekstury do danych obiektów i widział UV.
  2. Kroopson, od 2018 roku nie jesteś programistą a Twórcą programów :) Graficy przechodzą na artystów sztuk plastycznych i audiowizualnych, kup aparat to dodasz i filmowca :D Wszystko zostaje po staremu z większym limitem i innymi nazwami.
  3. Do Fume i TP co wspomniał kolega dodałbym Krakatoa, Frost, Xmesh i Realflow. Będziesz miał wszystko czego potrzebujesz do takich rzeczy. Houdini na dłuższą metę będzie bardziej wygodny i ekonomiczny. Wszystko robisz w jednym miejscu i nie pierdzielisz się z przenoszeniem rzeczy w tą i z powrotem. Jednak dla maxowca nauka może być oporna. Ja przestawiam się od roku z marnym skutkiem. Co się nie wkręce w hudego zaraz mam pełno roboty, zapominam czego się nauczyłem, potem znowu zaczynam i tak w kółko :D Muszę chyba zmienić taktykę.
  4. Hmm, czyli to będzie Terrance and Phillip w wersji żeńskiej na poważnie. Super! Nie mogę się doczekać!
  5. Arnold proszę Pana. Jest w 2018
  6. Może zacznij od widoczności w sieci? Wpisując silverfox3d nie wyskakuje nic prócz devianta, na którym zresztą nie masz żadnej pracy.
  7. To jest defaultowe ustawienie. Ustawiasz ilość sampli nie czas. Przy 100 w życiu Ci nie będzie renderzył w nieskończoność. Poza tym to zależy od sceny. Jedna potrzebuje 4/1600 inna 1/400 itd. Wypracujesz to sobie z czasem. PObaw się subdivs i tyle, znajdziesz ustawienie gdzie czas i jakość będzie zadowalająca. To nie jest tak, że wciśniesz guzik i będzie ekstra.
  8. A kolega zmienił typ renderu z Progressive na Bucket?
  9. Pociąć potnie ale nie zmontuje.
  10. Chyba raczej H.264. Da się. Renderujesz po prostu QT bez kompresji. Ewentualnie DNxHR HQ. Tylko, że Ty pewnie chcesz to wrzucać do sieci to niestety ale musisz kompresować jeszcze raz. Wszystko zależy od wejścia. Jeśli jest w bardzo dobrej jakości, ponowny render do 1080p z bitratem 20-30Mb będzie akceptowalny, a nawet nie zauważysz różnicy.
  11. ApaczoS

    Piotr Tatar DemoReel 2017

    Dziadek, kurde, szanuję Cię ale teraz pierdolisz 3 po 3. Masz po prawej TASK, czyli co koleś robił, jakie kurde złudzenie? Weź się ocknij i przestań pierdolić na dobrą robotę, której u Ciebie jest brak od lat co najmniej ośmiu, bo tyle Cię sledzę na forum...Przestań jeździć po tych ludziach bo to już jest nudne. Dziękuję i pozdrawiam.
  12. Strasznie długie te reele robisz. A w tym zdecydowanie za dużo misia i to z jednej sceny. 6/10.
  13. Jak dla mnie to jest bardzo choojowe posunięcie...Sprzedać taki temat bez gwarancji powstania w najbliższej pięciolatce? No nie wiem, może coś źle czytam... Ogólnie to nie ma się czym jarać bo znając życie, temat spali na panewce albo zostanie spierdolony(mocne słowo) koncertowo, jak kilkanaście ekranizacji Kinga.
  14. Nawet jakbyś się wyrobił to 500/3= 166zł za dzień minus podatek plus render. To już bym wolał w Lidlu paleciakiem pojeździć :D
  15. ApaczoS

    Realistyczna animacja wody.

    W pierwszym rozwiązaniu to nawet gdybyś miał 2 mln cząsteczek i u Ciebie by latało płynnie to przypuszczam, iż większość grupy docelowej miałaby problem z wyświetleniem, a przy 2 mln pojedyncze cząsteczki nadal będzie widać i bez mesha ani rusz. Jednak nie widziałem, żeby ktoś wpadł na to jak to zrobić. Drugie rozwiązanie raczej odpada bo nie zrobisz za bardzo nic "custumowego" bo ograniczasz się praktycznie do płaskiej powierzchni. Generalnie na "żywo" to jeszcze nie teraz. Nawet jeśli by coś takiego wyszło w praniu to mało która grafa by to uciągnęła na chwilę obecną, tak mi się wydaje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności