Skocz do zawartości

Cide

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Cide odpowiedział P.I.W.O. → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Z tym przekręcaniem, to akurat może być tylko kwestia podglądu w maxie... Spróbuj zrzucić animacje do pliku z viewporta i sprawdź, czy się też buguje.
  2. Cide odpowiedział P.I.W.O. → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Może spróbuj przed podpięciem dać na model "Reset XForm".
  3. Marudne jesteście ;) Epicko wygląda i całkiem przyjemnie się ogląda, w szczególności końcówka. W sumie to nie wiem, czemu akurat to miałoby być jakoś super głębokie i nabite przesłaniem.
  4. Cide odpowiedział vindykator → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Każdy z tych obiektów, to osobne editable poly. Także, albo edytujesz osobno, albo dodajesz do jednego z nich drugi, np poprzez attach w opcjach edit poly.
  5. Dosłownie **ujowe postpro.
  6. itSilesia: http://itsilesia.com/ Jesteśmy grupą ludzi, którzy pasjonują się wytwarzaniem oprogramowania. Pilnie poszukuję osoby na stanowisko: Grafik 3D (Low/Mid Poly) Forma zatrudnienia: praca zdalna - umowa o dzieło lub faktura VAT Obowiązki: - modelowanie obiektów technicznych low/mid poly na podstawie referencji 3D (high poly) - UVW maping - tworzenie i wypalanie tekstur diffuse, ambient occlusion, normal map - mile widziane doświadczenie z silnikiem Unity CV wraz z portfolio proszę przesyłać na: [email protected]
  7. Małej firmy z Zalesia Królewskiego tym bardziej nie stać na ryzyko fuszerki, czy na wizki odstraszające klienta. Poza tym mowa jest o 10-15 tys pln za konkretną pracę, a nie setkach tysięcy na opcje walutowe. ;)
  8. Cide odpowiedział DzikuXXX → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Jeśli nie zaburzy smoothingu, to możesz. Tylko poprzez ctrl+backspace, wtedy usuniesz też vertexy leżące na tym edge.
  9. Cide odpowiedział DzikuXXX → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Na pewno wykorzystałbyś mniej poly, gdybyś większość tych elementów wymodelował bez używania turbosmootha. Czasem wystarczy pobawić się chamferem itp i odpowiednio użyć smooth grup. Ewentualnie można użyć turbosmootha i oczyścić siatkę z podziałów, w miejscach które tego nie wymagają. Ale najczęściej jest to jeszcze więcej roboty, niż modeling. Mówie tu w szczególności o takich elementach jak guziki, itp klocki. Chociaż prawdę mówiąc, cały ten model da się zrobić bez jednego turbotsmootha tak, aby na renderze wyglądał gładko ;)
  10. Ja zdecydowanie wole stare logo, ale ja ścisłowiec jestem ;)
  11. Cide odpowiedział sloowik → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Może chodzi o to, że jest tam jeden wielki polygon (ta płaszczyzna boczna), który się składa z różnie rozmieszczonych trójkątów (jak to każdy polygon większy od trójkąta). Jak chcesz koniecznie taki wielokąt, to dodaj na tym dużym wielokącie inset, stworzysz "ramkę" z quadów i dopiero chamferuj krawędź. Ale to tak zastępczo, zamiast dobrze rozłożonej siatki, żeby nie było ;)
  12. Cide odpowiedział patq2012 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Chodziło tutaj o materiał o takiej samej nazwie - overridemtl :) Do slotu z override podpinasz coś jasnego, a pod drugi slot materiał podłogi.
  13. Cide odpowiedział patq2012 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Jak renderujesz coś do takiego formatu... to stanowczo za dużo, tak przeszło 30x za dużo... bo tyle mniej więcej zmieścisz obrazków 1920x1080 w 8k x 8k. I to w przypadku gdybyś renderował samą teksturę do tego formatu ;) I to nawet nie koniecznie chodzi o same zasoby. Zmniejszenie rozdzielczości to kompresja stratna, która potęguje blura na mapie... Dlatego jak zmniejszamy fotki z aparatu z pińcet megapikslową matrycą w fotosklepie, to czynność należy zakończyć wyostrzeniem obrazka. A renderowanie dużej tekstury do obrazka o wiele mniejszego niż sama tekstura to nic innego jak pomniejszenie rozdzielczości i może się okazać, że będzie gorzej wyglądała niż odpowiednio przygotowana tekstura w dobranej rozdziałce ;) Zmniejsz blura jak mirach mówi, alleluja i do przodu.
  14. Cide odpowiedział abdul → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    A ktoś już testował Autodeska pod 8? W szczególności 3ds max? Wysłano z toalety przy pomocy Tapatalk
  15. Cide odpowiedział KICI → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    No jest wyjście, założyć firmę. Ale to też naszym "mondrym" Panom w garniturach się nie podoba, bo samozatrudnienie i w ogóle. Też się za to zabiorą, a wtedy witaj szara strefo i życie bez podatków :) Tak się nakombinują skąd wydoić kasę, że może w końcu im na dietki zabraknie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności