-
Making of: The Last Batch - Breaking Bad Cinematic
Miazga. Najbardziej mnie ciekawi jak się takie enviro ogarnia w 3ds max. Jestem użytkownikiem od wielu lat, ale taka ilość geo wymaga chyba jakiegoś ekstra podejścia z użyciem proxy czy xrefów. Do tego te gigantyczne tekstury. Pachnie mi jakimś profesjonalnym pipelinem. Gdyby można było trochę światła na powyższy temat, będę wdzięczny 🙂 P.S. Jak się dostać do ILM?
- The Last Batch - Breaking Bad Cinematic
- Nightshade - skuteczne narzędzie do ochrony prac artystów przed AI?
-
Polyboost texture wrap
Witaj zbiorowa świadomości max3d! Przybyłem by zadać Ci pytanie o sens istnienia, ale to może poczekać bo okazało się, że mam coś do zrobienia na wczoraj:) Mianowicie, kiedyś w polyboost dla 3dsmax była taka opcja - texture wrap. Bardzo fajnie to działało, bo można było wybrać bezszwową bitmapkę i skrypt sam ją multiplikował wedle uznania po całym modelu, praktycznie bezszwowo - dzisiaj coś takiego przybliżeniu potrafię jedynie uzyskać w programie do teksturowania, ale zdecydowanie nie automatycznie tylko żmudnie malując kawałek po kawałku. Pytanie, czy jest gdzieś taka opcja w maxie, mudku bądź zbrushku? Dziękuję Ci zbiorowa świadomości z góry Wesołych Saturnaliów i Narodzenia Mitry oraz Szczęśliwego przesilenia! :)
-
Warszawa 1935 WOLA
Global Illumination wyszło z mody?
-
Privisa - polska bajka
Ja to jestem w ogóle na poziomie maszyny Turinga
-
Privisa - polska bajka
Brawo! Poziomem animacji udało nam się dobić do tego co w latach 90. ubiegłego wieku prezentował Disney.
-
Miś Uszatek - pierwszy film promocyjny
Marne dialogi a uszatek wygląda jakby przeszedł trepanację obydwu półkul. Jaki kraj takie Toy Story.
-
Moom - zwiastun filmu
A zwierzogród widzieli? To jest dopiero miazga
-
[3ds max] Football net simulation...
dilit de bax
-
Platige Image i Dobro walczą z rakiem!
Fajne fajne. Mnie się tam wszystko podoba. Mam też wrażenie, że sporo scenografii było wybudowane na planie i tylko green w tle. Dajcie making offa
-
Za kulisami teledysku The Chemical Brothers: Wide Open
Mateusz - rotomation - mieli 9 witness camów do tego.
-
Za kulisami teledysku The Chemical Brothers: Wide Open
Tyle roboty a i tak z... W ostatniej klatce ujęcia ok. 2:03 dziwnie przeskakuje model nogi koło majtów ;)
-
Polski film animowany "Empsillnes" w rezyserii Jakuba Grygiera.
Słabo się robi od czytania tych waszych dobrych rad. Większość głównie wytyka błędy. KOSZMAR!!! Kojarzycie termin "konstruktywna krytyka"? Bo przypomnę, że nie bazuje ona na formule : "świetnie, ALE POPRAW TO czy tamto". Nie jesteśmy w szkole na zajęciach z plastyki. A trolla banować ile wlezie. Wysłać ostrzeżenie, jak się nie zastosuje to skasować konto. Kasować do skutku. Olaf, chyba popłynąłeś trochę. Pokaż swój short, ocenimy adekwatnie. Norden, jeśli jeszcze masz siłę i odwiedzasz ten wątek, to ode mnie kilka słów. Wielki wielki szacun! Rozmach produkcji powala na kolana. Gigantyczny wysiłek i cierpliwość. Fajne połączenie dwóch światów (bo to nie są gatunki), ostatnio coś takiego zrobiło PI do trailera "Starości Axolotla' - polecam. Do krytyki się mocno zdystansuj - John Lasseter powiedział bardzo słusznie, że należy słuchać uwag, ale tylko od osób, KTÓRYM UFASZ. Nie ufałbym wszystkim na forum:) Z Twoich komentarzy wynika, że zdajesz sobię sprawę z popełnionych błędów i to jest najważniejsze - w przyszłości ich unikniesz:) Rozwijaj się dalej, idź za tym co Ci podpowiadają bebechy. Oglądaj dużo dobrych rzeczy, rozbijaj na czynniki pierwsze i staraj się zrozumieć czemu są dobre. Ale przede wszystkim dużo czytaj, będziesz miał jeszcze większą łatwość w konstruowaniu historii. Zebrałeś tonę doświadczenia, którego Ci nikt głupimi tekstami nie zabierze. Wykorzystaj to doświadczenie w kolejnym projekcie! Brawo i powodzenia!
-
Gwiezdne wojny - efekty specjalne
Kolejna idiotyczna dyskusja. Przykręćcie kamerę do statywu i poruszajcie miniaturkami na patyczkach.
pikok
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta