Skocz do zawartości

porti

Members
  • Liczba zawartości

    330
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana porti w dniu 27 Marzec 2012

Użytkownicy przyznają porti punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

porti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

153

Reputacja

  1. porti

    Scalanie wielu obiektów

    @Carioca W takim razie jedyne co mi przychodzi do głowy to kombinowanie z booleanem albo export modelu do sketchupa, w którym wszystko ci się zlepi bez problemu po rozbiciu elementów.
  2. porti

    Scalanie wielu obiektów

    zaznacz wzsytkie obiekty, ppm -> convert to editable poly, zaznaczasz jeden, attach i wybierasz resztę obiektów z listy, ok. koniec
  3. próbowałeś merge obiektów z wadliwej sceny do nowego pliku ?
  4. przygód ciąg dalszy. Jeśli pojawiają się problemy z bumpem typu - działa fuga, a reszta tilea jest płaska należy podpiąć całość do VRayColor2Bump. pozdrawiam :)
  5. porti

    Model sofy

    "Albo poly modeling w maxie albo sculpt w zbrush/mudbox/3d coat/blender whatever."
  6. można. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/advanced-painter albo za pomocą particle flow z podłączoną odpowiednią mapką dystrybucji http://www.tonifresnedo.com/tutorial/scatter-tutorial-with-particle-flow/
  7. Czyta jak mu powiesz, że ma to robić. Zmień alpha source w bitmap parameters na image alpha
  8. Przepiękne ale cienizna widelca rzuca się w oczy :)
  9. Problem rozwiązany. powodem okazała się zerowa warto soften fugi.. kto by się spodziewał że koniecznie musi ona być większa od zera :) Kolejny problem pojawił się w momencie podpięcia bercontile do vrayDisplacement. Mapka podpięta do modyfikatora mimo że identyczna parametrami była przesunięta o połowę kafelka w osi Y. Rozwiązałem problem przesuwając wszystkie mapki z materiału o tę wartość. Na koniec okazało się, że vrayDisplacement przy 2d mapping nie do końca poprawnie interpretuje bercontile'a i co jakiś dorzuca bonusową węższą deseczkę. Da się temu zaradzić zmieniając mapowanie modyfikatora na 3d ehh przygody..
  10. To co mi się najbardziej rzuca w oczy to paskudny model samochodu ("martwe" reflektory). koszmarne refleksy na lakierze i mocno przeskalowana tekstura na podłodze. nawet po przeczytaniu, że jest to biurko musiałem mocno wytężyć wzrok żeby rozkminić o co tu chodzi, ale to bardziej wina projektu niż twoja.
  11. Chciałbym pomóc, ale nic nie rozumiem.. Strzelam w ciemno, że skaszaniłeś mapowanie. unwrapUVW i displacement nie "materiałowy" tylko jako modyfikator powinien rozwiązać problem ps. Na przyszłość polecam znaki przestankowe.
  12. zerknij też na to -> http://atelierbump.tk/refguides.html#
  13. Kombinowałem na wszystkie sposoby i nie mogę podpiąć bercontile'a do bumpa O dziwo działa jako maska w miksie tylko że niebardzo o ten efekt mi chodzi (chociaż w ostetecznośći będzie musiał) To co chciałbym osiągnąć to bump zgodny z teksturą multitexture wymieszaną przez bercontile Z diffuse jest wszystko tak jak ma być więc problemem na pewno nie jest mapowanie (w displacemencie też jako tako działa ) jakieś pomysły ? berconmaps 3.04 multitexture 2.01 vray 2.40.04 max 2014
  14. porti

    importowanie roslin proxy vrmesh

    PLEK - Hmm dziwne. U mnie z proxy jest równie łatwo. Z lokalizacją map też nigdy nie mam problemów.
  15. porti

    importowanie roslin proxy vrmesh

    albo łatwiej merge modelu ze sceny everów. importujesz w ten sposób proxy od razu z materiałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności