Skocz do zawartości

Chico

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Chico odpowiedział Morbid Karbid → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Omatko. To jest material na kickstartera. Miliony dolarow rzucane by bylo w ekrany monitorow. Licze na pelen metraz!
  2. Chico odpowiedział lestat85 → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Z tych hdr brane jest oswietlenie sceny/modelu. Modele ok, tekstury ok, ale wiecej musisz popracowac nad definicja materialow, bardziej je zroznicowac i lekko uwydatnic. Gun i czolg wygladaja jak z plastiku. Na stronie marmoseta masz ladnie opisane fizyczne materialy. Powodzenia!
  3. Nie wiem jaki udzial Paintera a jaki Designera, byc moze kombo jakies, ale byl niedawno contest przeciez: http://www.allegorithmic.com/contest/battle-titans#winners Praktycznie sama organika. Potega soft.
  4. Chico odpowiedział Chico → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Spokojnie. Jeszcze kilka wieczorow i bedzie fajnie. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  5. Chico dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Yo, zajaralem sie substancjami i designerem, takie to pierwszy czy drugie zabawy moje jakie wyszly: Poki co sam ksztalt cegiel, czysta normalka. Docelowo pbr.
  6. Chico odpowiedział rice → na odpowiedź w temacie → Game Art
    A to nie jest wina blendera? Pamietam ze przy 1mln tri wymiekal ostro. (przy 4g ramu)
  7. Junior okolo 3 na reke, jezeli masz skila. Jezeli na full przyuczenie to okolo 2/2 z groszami na reke.
  8. Chico odpowiedział d4nTe → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Bardziej kwestia konceptu. Nasrac paskow wszywek klamr zakladek i nie wiem czego jeszcze nie problem przeciez... tylko klikania wiecej i dluzej.
  9. Chico odpowiedział Valerius1990 → na odpowiedź w temacie → Game Art
    A ze 4 lata. W dzisiejszych nie. W czasach Ut3/gow1/2 owszem. Czytaj prosze ze zrozumieniem. Rzucilem Ci konkretnym przykladem z zycia wzietym. I tak, napewno to bylo zaplanowane w przypadku Epica.
  10. Chico odpowiedział d4nTe → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No jak to gdzie, na postaci, na ktorej nie widac piksla. Przeciez o to chodzi.... Bardziej martwilbym sie rozjechanymi uv w tpose. I brakiem jakis fajnych shaderow roden z next genow. Btw. Nextgeny sreny.
  11. Chico odpowiedział Valerius1990 → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Powiedz to Epicowi, gdzie w UT3?gow1/2 mial w grze tekstury postaci 1k a w cinematikach 2k na body i 2k na glowe :) Przerazajace jest to, ze takie rzeczy ludzie pisza na forum, a pozniej jakis newbie to czyta...
  12. Chico odpowiedział Zelki → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Ta... Typowy proces w gamedevie. Znajdz refki na google, zmiksuj 30 zdjec, model done. Przychodzi marketing. Potrzebujemy artów. Siada koncepciarz i maluje troche inny koncept do gotowego modelu. Marketing zadowolony.
  13. Chico odpowiedział Zelki → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No przeciez napisal, ze na bazie konceptu, ktory przeciez jest wymyslem. Damn.. Co do modelu, jest ok. Siadlby do jakiejs popierdolonej Alicji z Krainy czarow czy cos. Sprobuj zrobic cos normalniejszego. Wiekszosc frim w polsce jednak robi bardziej real niz jakas ful wypas stylowe.
  14. Chico odpowiedział Bhaal → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Wrzuc tam 8 takich aut + dodaj oswietlenie + shadery + enviro (100k na ekran + tekstury) + rozwalajace sie czesci aut + interior auta + partikle + wsteczne lusterka + fizyke jazdy (nawet i zawieszenie dzialajacy tak jak ma dzialac)... Jasne, glowne auto( to ktorym jedziesz) w forzie czy gt5 moze i ma pierdyliard trojkatow, ale jest zazwyczaj jedno na ekranie + 7 innych aut ktore maja juz kilkadziesiat k tri. Do tego enviro jakie w gt5 jest kazdy wie. No i rzuc linkiem do tego projektu przy ktorym pracujesz :)
  15. Chico odpowiedział Shomps → na odpowiedź w temacie → Game Art
    https://www.assetstore.unity3d.com/#/publisher/1114 Sprzedaja sie cos?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności