-
Klaus - Teaser
Omatko. To jest material na kickstartera. Miliony dolarow rzucane by bylo w ekrany monitorow. Licze na pelen metraz!
-
[Teczka 3d] Lestat Game Art
Z tych hdr brane jest oswietlenie sceny/modelu. Modele ok, tekstury ok, ale wiecej musisz popracowac nad definicja materialow, bardziej je zroznicowac i lekko uwydatnic. Gun i czolg wygladaja jak z plastiku. Na stronie marmoseta masz ladnie opisane fizyczne materialy. Powodzenia!
-
Substance Painter - efekty czasu rzeczywistego
Nie wiem jaki udzial Paintera a jaki Designera, byc moze kombo jakies, ale byl niedawno contest przeciez: http://www.allegorithmic.com/contest/battle-titans#winners Praktycznie sama organika. Potega soft.
-
Substance Designer - Zabawy
Spokojnie. Jeszcze kilka wieczorow i bedzie fajnie. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
-
Substance Designer - Zabawy
Yo, zajaralem sie substancjami i designerem, takie to pierwszy czy drugie zabawy moje jakie wyszly: Poki co sam ksztalt cegiel, czysta normalka. Docelowo pbr.
-
[wip] Teczka3d : rice is nice
A to nie jest wina blendera? Pamietam ze przy 1mln tri wymiekal ostro. (przy 4g ramu)
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
Junior okolo 3 na reke, jezeli masz skila. Jezeli na full przyuczenie to okolo 2/2 z groszami na reke.
- Postac 3d: Żołnierz
-
Teczka gameart: Valerius1990
A ze 4 lata. W dzisiejszych nie. W czasach Ut3/gow1/2 owszem. Czytaj prosze ze zrozumieniem. Rzucilem Ci konkretnym przykladem z zycia wzietym. I tak, napewno to bylo zaplanowane w przypadku Epica.
- Postac 3d: Żołnierz
-
Teczka gameart: Valerius1990
Powiedz to Epicowi, gdzie w UT3?gow1/2 mial w grze tekstury postaci 1k a w cinematikach 2k na body i 2k na glowe :) Przerazajace jest to, ze takie rzeczy ludzie pisza na forum, a pozniej jakis newbie to czyta...
-
Teczka gameart: Zelki
Ta... Typowy proces w gamedevie. Znajdz refki na google, zmiksuj 30 zdjec, model done. Przychodzi marketing. Potrzebujemy artów. Siada koncepciarz i maluje troche inny koncept do gotowego modelu. Marketing zadowolony.
-
Teczka gameart: Zelki
No przeciez napisal, ze na bazie konceptu, ktory przeciez jest wymyslem. Damn.. Co do modelu, jest ok. Siadlby do jakiejs popierdolonej Alicji z Krainy czarow czy cos. Sprobuj zrobic cos normalniejszego. Wiekszosc frim w polsce jednak robi bardziej real niz jakas ful wypas stylowe.
-
Textura a ilość modeli
Wrzuc tam 8 takich aut + dodaj oswietlenie + shadery + enviro (100k na ekran + tekstury) + rozwalajace sie czesci aut + interior auta + partikle + wsteczne lusterka + fizyke jazdy (nawet i zawieszenie dzialajacy tak jak ma dzialac)... Jasne, glowne auto( to ktorym jedziesz) w forzie czy gt5 moze i ma pierdyliard trojkatow, ale jest zazwyczaj jedno na ekranie + 7 innych aut ktore maja juz kilkadziesiat k tri. Do tego enviro jakie w gt5 jest kazdy wie. No i rzuc linkiem do tego projektu przy ktorym pracujesz :)
- Teczka: Shomps
Chico
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta