Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sayja

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Sayja odpowiedział ajszi → na temat → 3ds max
    Ta tekstura to nie jest przecież poprawny displacement, stąd błąd.
  2. Sayja odpowiedział Sayja → na temat → Work in progress (WIP)
    A spoko, miło. Dzięki wielkie.
  3. Sayja odpowiedział Sayja → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki wielkie, cierpliwości. Mam minimalne. Obecnie staram się (dosłownie) stworzyć krótkie i jasne konspekty całej historii.
  4. Sayja odpowiedział Sayja → na temat → Work in progress (WIP)
    Na ten moment nie. Jeszcze nie uderzałem do wydawnictw. Ale przymiarki są, zdecydowanie za dużo ludzi o to pyta.
  5. Sayja odpowiedział Sayja → na temat → Work in progress (WIP)
    To co udało się zmontować na boku w 2019 do tej pory. Dla zainteresowanych przypomnienie. Komiks "Kręgi Magii" można zobaczyć pod adresem https://kamilmurzynarts.pl/kregi-magii-cienie-na-niebie-scroll-pl/ tymczasem ruszamy z rysowaniem części drugiej.
  6. Jeśli chodzi o narracyjne zgranie postaci - użyłbym koloru. Pomarańczowe akcenty na postaci uwidoczniłyby ją i połączyły ze smokiem. Uważaj też na niezręczne zbieżności kształtów jak np. dłoń z krawędzią chmury. Ale moim zdaniem największym mankamentem jest po prostu smok, który wydaje się bardzo nie pasować i możliwe, że jest to spowodowane faktem, że wyrenderowany był w złym obiektywie i nie klei się pod kątem perspektywy z chmurami, z budynkiem i postacią. Nie jest jasne czy stoi na wprost, czy trochę w głębi (ale nie jest to problem z perspektywą powietrzną, której bym nie wrzucał żeby nie psuć kontrastów). Jest bardzo skadrowanym a przy tym masywnym kształtem. Brakuje mu nieco życia, ekspresji - wygląda ciut jak posąg.
  7. Kojarzycie, czy na facebooku istnieje grupa, która w jakimś stopniu zrzesza byłych i obecnych userów max3d?
  8. Sayja odpowiedział Sayja → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki natas! Dorzucam jeszcze ostatnie prace z 2018. Wyre - kwestia wprawy, nie sugeruj się internetem.
  9. Powiem, że też nie rozumiem wyboru tematu. To sporo roboty dla dowcipu, który rozumie się tylko w Polsce :) powodzenia.
  10. Sayja odpowiedział Sayja → na temat → Work in progress (WIP)
    Pod koniec września udało mi się wreszcie opublikować swój pierwszy komiks (mający 3+ panele) w internecie. Chociaż prace skończyły się w maju, to całość potrzebowała chwili oddechu i dystansu. W tym czasie ten sam projekt skończył w pierwszej dziesiątce konkursu na tegorocznym MFKiG w towarzystwie prac znanych i doświadczonych autorów. Pierwsze strony poniżej, a całość dostępna do przeczytania na kamilmurzynarts.pl/kregi-magii-cienie-na-niebie-scroll-pl/
  11. Sayja odpowiedział aglow → na temat → Modeling
    hmm, nacisnęłaś '3' (smooth preview) na klawiaturze? 1, 2, 3 - to shortcuty do podglądu smoothów. Zaznaczenie obiektu i wciśnięcie '1' pewnie pomoże (albo już pomogło). Ta opcja bez shortcuta znajduje się w shape obiektu, w zakładce smooth mesh. Trzeba mieć na uwadze, że to tylko preview.
  12. Sayja odpowiedział Sayja → na temat → Work in progress (WIP)
    Rysowanie w natłoku spraw straciło tempo, ale udało się coś kolorowego zrobić w ostatnim czasie.
  13. Nieco to ciągle zbyt chaotyczne nawet na szkice. Brakuje trochę wyraźniejszych kontrastów i krawędzi, a dużo jest naprawdę noisowego brushworka. Spróbuj siadać do codzinnych rozgrzewek z czymś już tam zasetupowanym w głowie, żeby nie szukać kompozycji i tematu w trakcie.
  14. Sayja odpowiedział Frankot → na temat → Wolne dyskusje
    Jakichś zmian w stylu nie dostrzegłem. Co do narracji to myślałem, że to właśnie wszyscy w Wiedźminie lubią :) Każda część jest bardzo inna, a wydarzenia opisywane są zawsze z ciekawego punktu widzenia.
  15. Myślę, że każdy tu mówi o innej wizji TD. Zgodzę się z Marvinem - artystyczne aspekty, development tooli jest bardzo interesujący, ale tylko na poziomie prowizorki i prototypu. Wdrażanie tego na produkcje i "czyszczenie" to już (dla mnie) żmudny nudny task. ~Hris - myślę, że to zbyt dalekie porównanie. Z softami jest trochę tak, że każdy następny wchodzi szybciej, a ostatecznie uczymy się interfejsu a nie narzędzia. Btw. trochę długa ta lista, myślę, że spokojnie można kilka punktów pominąć :) Piszę z perspektywy kogoś kto kiedyś z programowania (webowego, okres przedandroidowy) przesiadł się do artu. Mam ciągłe wrażenie, że organiczność problemów artystycznych wymaga dużo większego trudu i nakładu pracy. Programowanie zawsze sprowadzało się dla mnie do problemów logicznych, a te jak wiemy, łatwiej jednoznacznie zidentyfikować i naprawić. Ale przez ten wątek zwróciłem też uwagę na tą subtelną różnicę iż doświadczenie artystyczne gdzieś tam na końcu learning curve się wypłaszcza, a technologie idą sobie do przodu. I tak po 10-letnim urlopie artysta będzie w domu, a programista nie będzie wiedział od czego zacząć.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.