Skocz do zawartości

poxin

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. poxin odpowiedział poxin → na odpowiedź w temacie → Architektura
    okej dzieki przetestuje
  2. poxin odpowiedział Piotrek724 → na odpowiedź w temacie → Architektura
    gdzie można kupić takie duże deski, że jedna przykrywa cały sufit ;)?
  3. poxin odpowiedział poxin → na odpowiedź w temacie → Architektura
    własnie mnie też to mapowanie strasznie boli, ale nie mialem czasu kazdej beleczki po kolei mapować, wiec dalem uvw map box a nie znam szybszej metody na to :(
  4. poxin dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    Przedstawiam wam kilka wizualizacji projektu fabryki mebli wykonanego na studiach magisterskich, rady dotyczące jakości wizualizacji mile widziane. Oświetlenie zwykłym sunem bez hdri. Wszystkich szumów nie udało mi się wyeliminować bo komp już nie ten, a i terminy goniły. :) Jeśli kogoś zainteresuje to zapraszam tutaj: https://www.behance.net/gallery/54255583/Furniture-Factory-Poznan-Poland
  5. poxin odpowiedział anesthetized → na odpowiedź w temacie → Architektura
    global illumination włączone?
  6. poxin dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    czesc, pochwale się zrobioną dzis wizualizacją salonu. cwiczylem na niej głównie materiały oraz oświetlenie. standardowo 3ds + vray + ps, pozdrawiam!
  7. poxin odpowiedział gregory → na odpowiedź w temacie → Architektura
    co to wlasciwie za material? szczegolnie zastanawia mnie co to za prostokąciki pomiedzy deskami, betonem?
  8. poxin dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Projekt robiony po godzinach najpierw w Blenderze,a później dokończony w maksie i vrayu ;) uwagi mile widziane!
  9. Wc

    poxin dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    Projekt konkursowy, który gdzieś tam w wolnym czasie wykonałem pomiędzy robieniem pracy dyplomowej. Widok wieczorem. Widok w dzień. Wnętrze przedsionka do toalety. Wnętrze toalety. Zachęcam do dawania uwag. Wykorzystam je przy renderowaniu pracy dyplomowej. Pozdrawiam! :)
  10. poxin odpowiedział DuzeZ → na odpowiedź w temacie → Game Art
    sztos! teksturki super wyszły
  11. poxin dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    witajcie, moj drugi render z maxa, tutaj render po postprocesie render prosto z maxa i jeszcze wizka w dzien poprawiona
  12. poxin odpowiedział 9lab → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Świetne! Naprawdę dobra architektura.
  13. poxin odpowiedział skalpel3d → na odpowiedź w temacie → Architektura
    klasa sama w sobie :)
  14. poxin dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    Moja pierwsza wizka w całości wykonana w 3dsie bez żadnych wklejek w PSie. Jedyne co robiłem w Psie to podkręcałem kolory itp. Oceniajcie, co mogę zrobić lepiej.
  15. Witam,mam pytanie na które nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Po pobraniu modeli przkładowo z Xfroga itp. otwieram plik .3ds i tekstur nie ma na modelu. Mam pytanie co zrobić, aby te tekstury się pojawiły? Opróćz tekstur w folderze znajdują się pliki .xfr, .mtl, itp. Czy jest sposób na to aby od razu załadowały się wszystkie tekstury, czy jednym wyjsciem jest wprowadzanie każdej ścieżki z osobna? Przy skomplikowanym modelach jest to problemem.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności