-
3D.MODELS.ORG- One Car Challenge
Zamieszczam kolejne refki - tym razem celuję w mocno torowy klimat z agresywnym splitterem, pełnym body kitem, nitowanymi flarami i technicznym wykończeniem (mocowania, ducting, widoczny intercooler). Bazuję m.in. na Datsunie 510 z Optima Street Car - bardzo konkretny setup z widocznymi detalami. Obecnie analizuję siatkę bazowego modelu Hino: Niektóre elementy są za gęsto rozdzielone (np. dolna część zderzaka), Dach, drzwi i górne panele wyglądają całkiem dobrze – nadają się jako base mesh, Planuję robić retopo zderzaka, progów i miejsc pod flary, żeby zachować czystość przy późniejszym subdivisionie. W kolejnych dniach wrzucę screeny z pierwszych modyfikacji i może testy pod flary. Jak ktoś ma tipy, jak najlepiej podejść do modułowego body kitu w takim klasycznym coupe - chętnie posłucham! Posting some new references - this time I’m going full track-style with an aggressive front splitter, full body kit, riveted fender flares and a technical finish (mounting points, ducting, exposed intercooler). The build is heavily inspired by the Datsun 510 from the Optima Street Car Challenge - a really solid setup with great detail visibility. Right now, I’m analyzing the mesh of the base Hino model: Some areas are overly dense (especially the lower front bumper), Roof, doors and upper panels look clean and usable as base mesh, I’m planning to retopologize the bumper, side skirts and flare zones to maintain clean geometry when applying subdivision later. In the next few days I’ll share screenshots from the early modifications — and possibly some test work on the widebody flares. If anyone has tips on how to approach modular body kits for classic coupes like this - I’d love to hear your thoughts!
-
3D.MODELS.ORG- One Car Challenge
#Participant of the 3DModels.org One Car Challenge Cześć wszystkim! To mój pierwszy udział w One Car Challenge i chcę od razu postawić poprzeczkę wysoko. Jestem vehicle artistem 3D, pracowałem wcześniej m.in. przy Japanese Drift Master — więc samochody, tuning i klimat toru to moja działka. Mój plan na to Hino Contessa 900 Sprint (1961) to hardcore drift build w klimacie japońskiego time attack / touge drift. Chcę zrobić szeroki body kit, agresywny splitter, nitowane flary, racing wing albo ducktail, typowe felgi JDM, obniżone zawieszenie i torowy vibe — a całość pokazać w akcji na torze z dymem, śladami gumy i dynamicznym oświetleniem. Refka, która mnie mocno inspiruje, to stuningowany Datsun, który wrzucam poniżej — stawiam na podobny vibe: retro sylwetka + agresywne aero + racing livery. Plan na najbliższe tygodnie: Tydzień 1: Blokowanie bryły, rozbiórka modelu bazowego, wstępny body kit Tydzień 2: Detale aero — spoiler, splittery, flary, roll cage Tydzień 3: Felgi, wnętrze, tekstury, test lightingu Tydzień 4: Scena toru, HDRi, ślady gumy, finalny render i postprodukcja Trzymam kciuki za wszystkich i liczę na Wasz feedback! Poniżej wrzucam pierwszą refkę — i jak tylko pobiorę model, lecę z blokowaniem. Hey everyone! This is my first time taking part in the One Car Challenge, and I want to push myself as far as possible right from the start. I’m a 3D vehicle artist, and I’ve worked on projects like Japanese Drift Master — so cars, tuning, and racetrack scenes are what I live for. My plan for this Hino Contessa 900 Sprint (1961) is to turn it into a hardcore drift build inspired by Japanese time attack and touge drift culture. I want to add a wide body kit, aggressive front splitter, riveted fender flares, a racing wing or ducktail, classic JDM wheels, lowered stance and a full-on racetrack vibe — all shown in action on the track with tire smoke, skid marks and dramatic lighting. One big inspiration for me is this tuned Datsun I’m sharing below — I want a similar feel: retro silhouette mixed with aggressive aero and racing livery. My plan for the next weeks: Week 1: Base model check, blocking out the shape, starting the body kit Week 2: Aero details — spoiler, splitters, flares, roll cage Week 3: Wheels, interior, texturing, lighting tests Week 4: Racetrack environment, HDRi, tire marks, final render & post-production I’m wishing everyone the best of luck and I really look forward to your feedback! I’ll drop my first reference image below — once I download the base model, I’m diving straight into blocking. 🚗🔥 [img]
-
Teczka 3D : Samochody
Dzieki za komentarze, nie będę się do nich narazie odnosił, bo nie mam sil po nowym roku. W starym roku zaczalem sobie modelowac bmw-3-series-limousine-2021, byc moze bedzie inspirowana byc moze nie , zobaczymy jak wyjdzie.
-
Wiedźmin 4 Trailer
Uwaga, z ostatniej chwili. Na prosbe fanów CD Project Red zmienilo Ciri na taki wizerunek. Fani są już w ekstazie
-
Teczka 3D : Samochody
Jak to mowia krowa ktora duzo muczy malo mleka daje. Nie wiem , moze i jestes znawca wszechswiata i grafiki 3d i w ogole wszystkiego, i jestes tez bacznym obserwatorem, ale kurcze szanujmy sie, ja twoich prac, i chyba nie tylko ja, nie widzielismy na tym forum. Nie wiem czy nie masz sie czym chwalic czy tez masz ze nie pokazujesz swoich prac, albo jestes zwyczajnym trollem
-
Teczka 3D : Samochody
@drakul - faktycznie, rendery studyjne muszę przestudiować, ale kto powiedział że chce robić jeden do jednego model corvetty C1? Może coś zmieniam,dodaje itd? Nie pomyślałeś o tym? Modeli stricte idealnych odwzorowanych w 100 % to mogę sobie z neta ściągnąć i wprowadzić itd. Ja się bawię grafika 3d a ty się spinasz jakbyś nie wiem co miał zrobić. 😉 A progress jest zauważalny i to widać od razu
-
Teczka 3D : Samochody
-
Teczka 3D : Samochody
Hej, bawie sie w renderowanie jeszcze mojej corvetty. Jeden render powstal w Blenderze ten w deszczu, a reszta w, moim zdaniem ciekawym programem jakim jest twinmotion. Tam mozna ladnie sie pobawic. PS. to tylko taka czysta zabawa na rozluznienie, bez spiny
-
Zycie to emocje - praca na Car Render Challenge 2024
Dzieki za feedback! Co do zmiany kompozycji czy tez w ogole koncepcji sceny, to ona juz nie wchodzi w gre bo raz juz poprawkem wyslalem, a zmiana konceptu nie jest dozwolona, choc osobiscie podoba mi sie to co @SebastianSz pokazał Konkurs polega na zrobieniu samochodu calkowicie przez uczestnika, a dodanie srodowiska , enviwo to juz kwestia indiwidualna, czy ktos zrobi samemu czy kupi np. assety do sceny. Co do mojej pracy, w moim zamysle bylo pokazanie tego tla na zewnatrz wlasnie po to aby bylo widac enviro.
-
Zycie to emocje - praca na Car Render Challenge 2024
-
Zycie to emocje - praca na Car Render Challenge 2024
-
Zycie to emocje - praca na Car Render Challenge 2024
- Zycie to emocje - praca na Car Render Challenge 2024
Dzieki chlopaki! Staram sie brac na klate rady, bo wiem ze wasze doswiadczenie z grafika 3d jest wieksze ode mnie dlatego tez wszystkie traktuje powaznie i staram sie wprowadzic w zycie. Tak to prawda, ze dzieki tym radom napewno bede mial lekcje na przyszlosc. Co do zamiany pracy na konkurs, to w rules jest napisane ze jest dozwolona zmiania pracy, byle tylko nie zmieniac koceptu, pomyslu, czy tez samochodu. Zrobilem kolejny render, troche w mniejszej rozdzielczosci, ale w wyzszejh rozdzielczosci zrobie dopiero gdy bedzie zajebiscie- Zycie to emocje - praca na Car Render Challenge 2024
Okej, cos tam wyrzezbilem, probowalem zwracac uwage na te styczne krawedzi, ale chyba ciezko mi jest uchwycic tak zeby zadna nie nachodzila na siebie za blisko. No i ten dov, chyba udalo sie to jakos ogarnac- Zycie to emocje - praca na Car Render Challenge 2024
Dzieki! Wszystkie wasze rady sa moim zdaniem sluszne i daja do myslenia, ale nie wiem czy bede w stanie wszystkie wprowadzic w zycie, bo moj skill swoje a rady swoje ze tak powiem. hehe Zamazalem troche dofem tlo na dworze, ale nie wiem czy sprobowac tez zamazac wszystko oprocz samochodow? Troche to bedzie dziwnie wygladalo? - Zycie to emocje - praca na Car Render Challenge 2024
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności