Skocz do zawartości

asdf

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. asdf odpowiedział illy → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    trochę offtop, ale trochę nie https://www.youtube.com/watch?v=uApWoQNnOAI
  2. asdf odpowiedział megusta → na odpowiedź w temacie → Programs Languages
    Tyle że nie proxy a xref, ale jest też opcja scalenia więc będziesz mógł zrobić proxy. Jest jeszcze to: http://connecterapp.com/ ale nie używałem.
  3. asdf odpowiedział asdf → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki, ale już daje sobie z tym projektem spokój. Postać mnie trochę przerosła (nigdy nie robiłem), anatomii nie przeskoczę i nie w tym kierunku chce się rozwijać. Następnym razem wezmę sobie model z DAZ Studio dla spokojności, a teraz siadam do Majki :] Dorzucam jeszcze pierwszą wersje sukni:
  4. asdf odpowiedział asdf → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Wrzucam opis z Artstation: It’s my biggest and longest project so far, it survived overwriting encrypted partition and disc format :]. Scene is illuminated by lights coming for the lamp area that shine with different intensity and temperature on various objects plus two HDRs: one from noemotion that comes through curtains, and second from sIBL Archive mainly for spec reflections (affect diffuse set to 0,1) on dresser and everything on it. Base female mesh was generated in blender addon ManuelBastioniLab, and then edited in Zbrush. Skin texture done in Mari, for shading i used AlSurface shader Haircut done using fibermesh with hair and fur modifier on top. Dress used in scene is called "Diamond Horseshoe" from Elizabeth Hawes 1936. Triple dresser and mirror was recreated from collection Palais Royale, Michael Amini AICO. Bouquet was generated using free PlantStudio (not to be confused with PlantFactory). Dresses, lampshade and curtains done in Marvelous Designer. Rendered in Vray. Czas na obrazki!
  5. asdf odpowiedział marlenaj → na odpowiedź w temacie → Modeling
    1, 2, 3, 4, 5.
  6. asdf odpowiedział agdybybyl → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Myślałem, że wrzuciłeś swój breakdown compo w Nuke :]
  7. asdf odpowiedział keajra → na odpowiedź w temacie → Komentarze, propozycje ...
    Minusy tylko minimalizują posta. Używajcie raportowania, ja robię to często i prawie wszystkie moje raporty spowodowały usunięcie reklamy w ciągu kilku minut/godzin.
  8. asdf odpowiedział Mulholland → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    http://www.colinsenner.com/scripts/relink-bitmaps W polu "find in material" wpisz nazwę, albo część nazwy tekstury, włącz compact material editor i wciśnij find. Powinno zamienić początkowe pola na teksture/materiały które jej używają.
  9. asdf odpowiedział Mathias → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    http://ngplant.org/webplant/webplant.html na dole strony masz przykładowe drzewa
  10. asdf odpowiedział PatrycjaLe → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Nie ma nic, bo nie ma czego zmieniać, wrzuć modyfikator "editable poly".
  11. asdf odpowiedział Idaho → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Embree działa w procesorach AMD (Embree is optimized for Intel CPUs supporting SSE, AVX, AVX2, and AVX-512 instructions, and requires at least a CPU with support for SSE2). Nie spodziewałem się, że aż tyle w Cinebenchu wyciągną.
  12. asdf odpowiedział MF → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Może wyłączcie możliwość edycji sygnatury poniżej x postów.
  13. asdf odpowiedział adarch → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ktoś w scenie ustawił automatyczny zapis po wyrenderowanu, ale na Twoim komputerze taka ścieżka nie istnieje. F9/ Common/ Render Output/ odznacz "Save File"
  14. asdf odpowiedział adarch → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    file/ references/ asset tracking w okienku prawy przycisk myszy/ remove missing assets

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności