-
Tutorial - Optymalizacja renderingu w 3ds Max + Vray - Tekstury
Cześć. Chciałem się podzielić tutorialem który pojawił się na stronie farmy GarageFarm.NET. Jest to druga część serii tutoriali poświęconych optymalizacji renderingu w 3ds Max i V-Rayu. Ta część jest poświęcona teksturom, jest bardziej teoretyczna i mówi o tym co składa się na "wagę" tekstury, czyli kanały, rozdzielczość, bitdepth, kompresja i inne czynniki. Link: Optymalizacja Tekstur Następna część będzie zawierać praktyczne metody wykorzystania powyższej teorii. Jeśli nie widzieliście pierwszej części, poświęconej optymalizacji geometrii, to poniżej też wklejam link: Link: Optimalizacja Geometrii
-
Pomoc w wykończeniu konkretnej sceny (3DS MAX + VRAY)
Ten fotel jest tak ustawiony ze ciezko bedzie przejsc przez drzwi. Najlepiej przenies watek do WIP, dodaj wstepne materialy do wszystkich modeli i bedzie wiecej materialu do rozmowy. :)
-
Przez SuperChłam
Jeszcze trochę czasu minie zanim takie Ziomki się pojawią na ulicach, ale to nieuniknione. :)
- Broń 3d: M1a rifle
- Simrad sonars
- Interior: Outrun Studio Restaurant
-
Studio fryzjerskie
Fajne, ale w dziennych bym leciutko kontrast podciagnął. Nie wiem jaki to dokładnie ciemny materiał na elewacji nocnej ostatniego obrazka, ale skoro stanowi tak dużą część kompozycji to możnaby ją nieco rozjaśnić albo nawet sztucznie dodać więcej refleksu dla tego nocnego nieba, teraz wszystko ginie w cieniu.
-
Projekt "Dedal i Ikar"
Jeśli nie znajdziesz bogatego mecenasa, ;) spróbuj założyć wątek na serwisach croudfundingowych. Są też polskie np. wpieramto albo Polakpotrafi. Z tego co widziałem masz już jakiś dorobek więc warto go wykorzystać żeby przekonać donatorów.
-
Ustalanie wielkości obiektu.
Na początku ustaw sobie w preferencjach pracę w prawdziwych jednostkach np cm. Kiedy tworzysz nowy obiekt np. Boxa możesz wpisywac jego rozmiary ręcznie, dopoki nie zamienisz go w editable poly. Używanie measurment jest bardzo uciążliwe, nalepiej umieść sobie model tak żeby jego podstawa była na poziomie 0 osi współrzędnych. Wtedy pracując na vertexach albo liniach możesz wpisywać wartość ręcznie w opcjach Move albo na dolnym pasku maxa. Np jeśli chcesz żeby jakiś vertex był 60 cm od podstawy po prostu zaznaczasz go i wpisujesz wartość. Niestety max nie został stworzony do takiej pracy jak np. autoCAD więc jego snapy, mierzenie odległości i modelowanie w fizycznych jednostkach nie jest doskonałe.
-
Teczka 3D - Araiel
Akurat kilka dni temu ogladalem ten wyklad na temat kompozycji w 3D. Nie wiem czy ma bezposrednie przelozanie na Twoj projekt ale moze sie przyda :) A co do tla to na Pinterescie mozna wpisac cyberpunk i fajnych inspiracji jest od groma.
- Przenikajace sie obiekty w vieporcie - blad?
-
problem render tylko 21 sek
Tak się dzieje ze wszystkimi scenami? Zapisuje klatkę czy się wysypuje? Może jest problem z pamięcią? Zobacz co się dzieje pamięcią używaną przez proces Maxa w Task Managerze podczas renderu.
-
Świąteczny szorcik z naszego studia - Karp bierze sprawy w swoje płetwy
Bardzo fajny filmik, świetnie zrobiony ale zakończenie dosyć upiorne. :( Już polubiłem karpika a nie dość że ginie to razem ze swoją ukochaną. Raczej się spodziewałem że zamówi jakieś gotowe potrawy przez internet i zostanie jako domownik w akwarium ;)
- Teczka 3D- jc_archwiz
-
Mała robótka w Rhino
Bardzo ładne. Trochę się naoglądałem tej konstrukcji grając w World of Warships :) Nie wiesz czy da się bez problemu wykorzystywać modele z Rhino w druku 3d?
Ziggie
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta