Skocz do zawartości

Morbid Karbid

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Morbid Karbid odpowiedział Morbid Karbid → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Olaf, spoko rozumiem o co Ci chodzi. Animacja jest tak dynamiczna, że stosowanie automatów w stylu bevel totalnie się nie sprawdza, bo automat by zadziałał dobrze tylko w kilku klatkach. Jest tu sporo automatyzmów, których z racji ukrytej technologii nie widzicie, ale sednem jest praca artysty, jego smak, wyczucie kształtu, dynamiki. Uwierz mi, że stosunek unikalności do kosztu jest tutaj nadal bardzo korzystny i porównując to np do Papermana wzbudzamy uśmiech zadowolenia na twarzy księgowego. Maciek Gliwa, Reanimator: HAHA - to, że dajecie się nabrać to naprawdę wielki komplement. Chociaż podobieństwo do 3D to efekt uboczny. Generalnie jedynym obiektem 3D jest powóz. Jest też trochę projekcji na uproszczone 3D. Animacja jest mega tradycyjna. Ale obejrzyjcie sobie animację np konia jak się wspinają na górę. Zrobił to Fernando Moro, który jest geniuszem animacji zwierząt i tę scenę zrobił bez referencji. Odjazd. Poczytajcie co reżyser ma na ten temat do powiedznia: http://www.cartoonbrew.com/interviews/sergio-pablos-talks-about-his-stunning-hand-drawn-project-klaus-exclusive-113621.html
  2. Morbid Karbid odpowiedział Morbid Karbid → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Sprostowanie do info ze strony głównej: film nie jest jeszcze w fazie produkcji. To jest dopiero teaser/proof of concept. Olaf, bevel nie ma tu nic do roboty, a przyrównując naszą technologię do tego prostego efektu ranisz moje serce :)
  3. Morbid Karbid dodał odpowiedź w temacie → w Aktualności (mam newsa)
    Ja czyli Marcin Jakubowski razem z Szymonem Biernackim jako production designerzy odpowiadamy za stronę wizualną tego projektu. Zapraszam również na stronę studia SPA (Sergio Pablos Animation), w którym pracujemy. http://thespastudios.com
  4. Morbid Karbid odpowiedział Imperator → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Na moim procesorze i5 strasznie wolno chodzi. Nawet kiedy nic nie robię obciążenie procesora sięga 25%. Jednakowoż kupiłem w ramach wsparcia twórców, bo zapowiada się fajnie.
  5. ja cie.. Nad shaderami skóry to jakiś psychopata musiał siedzieć. Mi się podoba taki teatralny klimat - niby bitwa na otwartym polu, ale jakoś tak ciasno, duszno i przytłaczająco.
  6. Dlaczego Chewbacca się nie postarzał? ;) Nie mogę się doczekać.
  7. Morbid Karbid odpowiedział Igi → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Coraz lepiej się tu dzieje w tej teczce.
  8. Bardzo fajnie Tortur jedziesz!
  9. Morbid Karbid odpowiedział biglebowsky → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Bigle, dałeś czadu. Rysuneczki klasa, czysta przyjemność na nie popatrzeć. Mam nadzieję, że zainspiruje to młodzież do nauki rysowania, a nie podpieprzania fot z internetu.
  10. Fajnie Artur. Najbardziej podobają mi się czarno-białe głowy i śmieciarka, która ma bardzo filmowy charakter.
  11. Morbid Karbid odpowiedział ludzik_3d → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Dopiero styczeń? A niech to. Wygląda super.
  12. Krok w kierunku fabuły? Trzymam kciuki i dołączam do tłumu oczekujących, bo klimat sprzedał się świetnie w tym trailerze.
  13. Morbid Karbid odpowiedział Selena → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    W tych postaciach jest tyle mocy, że aż ciarki przechodzą. Mocniejsze niż każdy władca ciemności, których setki widzi się w necie.
  14. Meeega inspirujące. Fantastyczne użycie światła i atmosfery zamiast gigabitów tekstur i detali.
  15. Morbid Karbid odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Gratulacje dla Artura i Mikołaja. Chłopaki włożyli sporo energii w to przedsięwzięcie. No i gratulacje dla malarzy, kórzy z poziomu "rzemieślników" awansowali na "artystów" ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności