-
Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?
Siema Robiłem kiedyś model HP z takiego odjechanego konceptu: Teraz, w ramach nauki wypiekania normalek w modo i standard shadera w unity5 wziąłem ten model na warsztat. Na razie mam LowPoly + normalka i AO. Bawie sie kolorem i chciałbym usłyszeć wasze opinie, albedo i specular/gloss nie maja na razie tekstur, tylko wartości całkowite. Tak to wygląda w Unity: 360 stopni: pozdro
-
[Unity] Eksperymentalny prototyp
Witam Podsyłam do obejrzenia test level z projektu nad którym pracuję. Obiektem moich eksperymentów były pojęcia ekranu i perspektywy, stylistyka surrealistyczna ;) Zachęcam do sprawdzenia pod adresem: https://www.dropbox.com/s/cgca97elmlcryqz/lustra.rar?dl=0 Youtube: Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie
-
Scena 3D: sanatorium pod klepsydrą
Cześć Robię enviro z filmu "sanatorium pod klepsydrą"(polecam). Jest to pokój ojca protagonisty. Ogólnie będą wypchane ptaki i prawdziwe też, w formie kur. Całość ma być tak surrealistyczna jak scena, która rozgrywa się w tym pomieszczeniu w filmie. Refy: Na razie zająłem się stawianiem klocków w celu złapania przestrzeni, słowem same placeholdery: Jak widać znalazłem czas nawet na rozstawienie paru świateł dla klimatu, szczerze mówiąc to puściłem nawet render kamery: https://vimeo.com/69971796 Całość na razie w modo, zamierzam to wrzucać do cryengina jak tylko będą miał parę gotowych assetów. Zakładam wątek żeby zwiększyć szanse skończenia tego projektu, wszelkie komentarze są mile widziane. Pozdarwiam[ATTACH=CONFIG]91031[/ATTACH]
-
Modo 601 preview
so kości, będzie git ;)
-
Wiz: Szeregówka
Jest świetnie! Jako że modo to mam pytanie, niebo dodawane w Ps? Mógłbyś pochwalić się ustawieniami ?
-
studia
Wracając do tematu: http://www.wsti.pl/index.php?option=content&task=view&id=695 Jest tym ktoś zainteresowany? O opinie nie pytam bo kierunek startuje od tego roku.
-
Recoil - Rigid-body Dynamics plugin dla modo 501
Zawsze jak dodają jakieś ficzersy do tego softu to od razu muszę je mieć. Lubię rozwiązania luxology, są wygodne i dają swobodę jakiej naprawde brakuje innym softom.Ostatnie co można powiedziećo tym programie to że jest toporny w obsłudze. I widać tendencję userow do zawiązywania zwartej społeczności. Też sympatia uzytkowników do produktu i firmy jest zdumiewająca.No i feedback ze strony głównych twórców programu w stronę tej społeczności. Kibicuję i zbieram kasę na symulator fizyki;) Ps. mirach ja napisałem z 2 tygodnie wcześniej o wersji 501 bodajże i też nikt nie widział;)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
@SWRSC: Materiały na 1 mnie rozwalają. Napisz proszę czy świeciłeś to sun&sky czy jakieś area lights w oknach. Które kolory lepsze? Jako że raczkuję w wizkach nie oceniajcie złożoności sceny ani materiałów. Za to napiszcie czy światło fajne i czy trawa daje radę ;)Soft to Modo
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Za dużo wizek, za mało gąsienic ;) Test oświetlenia i materiałów proceduralnych w nowym Modo.
- Modo 501 HAS ARRIVED
-
Modo 501 -> keyshot 2
zakładka geometry -> freeze... Zagęszcza siatkę na stałe, ale nie wiem po co to skoro w innych programach zwykle jest opcja żeby wygładzać siatkę. Pozdrawiam
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010
presety modo 501
-
Pojazd 3d: Half Track M -16
No jak ten Pan się bierze za model to na pewno będzie na czym oko zawiesić. Jak na razie jest obiecująco, czekam na dalsze up'y i powodzenia, będę zaglądał ;) Pozdro
-
Festiwal animacji w Krakowie
Gdyby ktoś się wybierał jutro/pojutrze to puśćcie PM :)
-
Rymowanki
Jak się stanie Ci co złego, control+Z mój kolego! Krzywe nogi ma kochanka? Sculpt'uj Panie już od ranka! A jak Ci się nudzi w domu, to nastawiaj polygonów. Edgeloop'a robi Ania Kliment czołgi bez śniadania Samochody mr.Krzyś Wiec i Ty modeluj dziś. *mam nadzieję ze wymienione osoby nie maja nic przeciwko
Bombel
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta