Skocz do zawartości

Wray

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wray odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Mam nadzieje, że udostępnią Making of. :)
  2. Wray odpowiedział legomir → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Dłuższy gameplay: W lepszej jakości: http://www.gamespot.com/e3/thief-e3-2013-stage-demo-6409869/
  3. Kliknij z ALTem na maskę i wklej zabrudzenia.
  4. Wray odpowiedział jacenty → na odpowiedź w temacie → Mudbox
    Jestem pewien, że Jacenty już sobie poradził z odpaleniem Mudboxa. ;)
  5. Warto dodać:
  6. Wray odpowiedział halset → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Sprawdź czy nie masz przypadkiem włączonej opcji Keyboard Shortcut Override.
  7. Wray odpowiedział Trall → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Sprawdź modyfikator Symmetry. :)
  8. Wray odpowiedział Make My Day → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Zaznacz w opcjach RTT "Use Existing Channel". Standardowo ustawione jest na Automatyczne Unwrapowanie.
  9. Może nie nastolatkowie, ale treść jasno wskazuje "pewną" opcję polityczną. :)
  10. Wray odpowiedział frodo81 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Do rozmieszczania obiektów dobry będzie Scatter. Znajdziesz go w Compound Objects.
  11. Wray odpowiedział Dav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Fantastyczny trailer. Bardzo podobny do trailera Aliena:
  12. Wray odpowiedział Dav → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Ridley Scott Talks Prometheus, Giger, Beginning of Man and Original Alien. http://www.avpgalaxy.net/forum/index.php?topic=41273.0
  13. Wray odpowiedział Maliniaq → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Możliwe, że ma to coś wspólnego z położeniem Pivota. Sprawdź "Center to Object" na każdym splajnie.
  14. Wray odpowiedział wertjacek → na odpowiedź w temacie → Plugins
    Kliknij prawym w wolne miejsce na głównym pasku narzędziowym (mogą być te dwie pionowe kreski do chwytania widoczne na obrazku) i wybierz z listy reactor.
  15. Wray odpowiedział Pan P → na odpowiedź w temacie → Modeling
    W Editable Poly (tryb polygon) jest opcja Create. Klikasz od wierzchołka do wierzchołka. Więcej informacji znajdziesz w Helpie pod klawiszem F1.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności