skocu
Members-
Liczba zawartości
200 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
skocu's Achievements
Newbie (1/14)
29
Reputacja
-
Obejrzałem drugi raz i tym razem bawiłem się dużo lepiej niż przy pierwszym podejściu. Myślę, że nie trzeba przy Bazyliszku nastawiać się na rasowe SF, a tak patrzyłem na to po Twardowskim. Teraz dopiero widzę, że Bazyliszek jest zrobiony z dużo większym dystansem, a wiele elementów to zwyczajna beka. Może nam tu jest trudniej to załapać bo skupiamy się na technice? Przecież po pierwszych scenach na jeziorze widać, że nie chodzi o żaden miażdżący efektami horror SF.
-
No dobra, nie tak porywające jak pierwsza część, ale chce się oglądać. Przede wszystkim aktorzy stanęli na wysokości zadania. O efekty czy uproszczenia można by się było czepiać gdyby to pyła superprodukcja z Hollywood . Wielki szacun dla sponsora, że chce inwestować w ten rodzaj produkcji i bądź co bądź przeciera szlaki. Cała seria i tak pozamiatała w naszym grajdołku.
-
Corona jest fajna też ze względu na łatwość obsługi silnika i materiałów. Kiedyś już było demo pod C4D i dobrze, że wraca.
-
Jak dla mnie dużo przydatnych ulepszeń w tworzeniu i edycji splineów. Niektóre rozwiązania żywcem przeniesone z programów wektorowych typu Illustrator. Wreszcie, bo do tej pory to kulało. A z tym Take Systemem to nie załapałem o co chodzi - takie skrzyżowanie Stage z Render Queue i Multipassem? Byłoby łatwiej, gdyby mówił po angielsku:
-
Świetne podejście do tematu - i pomysł i wykonanie. Aż się prosi o kompozycję ujęcia w pionie, bez tego lewitowania.
- 8 odpowiedzi
-
- cinema 4d
- environment art
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cześć, Poszukuję trenera, który przeszkoli mnie kompleksowo z Blendera - od modelingu po rendering. Mam wieloletnie doświadczenie w Maxie i Cinemie, więc chodzi o pomoc w przesiadce a nie tłumaczenie podstaw 3D. Szukam osoby, która ma w portfolio profesjonalnie wykonane wizualizacje produktów z użyciem Cycles. Konieczna będzie też umiejętność przygotowania modeli z mapowaniem UV i teksturami do eksportu pod różne zastosowania (silniki on-line, bazy modeli itp.). Zakładam, że byłyby to kilka dni roboczych w firmie na terenie Warszawy. Może być u mnie ul. Jutrzenki 177 (zapewniam salkę, projektor, jeśli trzeba też komputer oraz kawę), lub gdzieś w Warszawie. Wynagrodzenie tylko na podstawie faktury VAT, nie umowa/zlecenie. Płatnikiem jest duża, wypłacalna firma (http://www.vinderen.com), możemy podpisać umowę na szkolenie. Nie interesują mnie szkolenia otwarte i wieloosobowe grupy. Kontakt: [email protected] Proszę o oferty zawierające portfolio trenera.
-
Fajny pomysł i świetne wykonanie.
-
Całkiem udany szort. Nie zasłużył na brak komentarzy. Końcówka bardzo przyjemna wizualnie, taka właśnie francuska szkoła.
-
Inspirujące. Fajnie, że tak bez nadęcia.
-
UE4 i wizualizacje architektoniczne w czasie rzeczywistym
skocu odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Też tak uważam. Klienci końcowi, którzy inwestują we wnętrze chcieliby sobie "pochodzić, podobierać". Lepszej jakości nie potrzebują do podejmowania decyzji. Pójdźcie do pierwszego lepszego salonu z meblami,armaturą, płytkami itd. Tam projektanci jadą softem typu Cad Kuchnie, Cad Cośtam i pokazują ludziom koncepcje a nie mega-wypas-obrazki. I tak do katalogów czy jako premium content nadal zostaną wypieszczone obrazki photoreal. W zasadzie oba podejścia już funkcjonują równolegle bo nie konkurują tylko się uzupełniają. -
Obikety 3D: Zwierzęta morskie - 8 okazów
skocu odpowiedział skocu → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Z pewnością. Klient wrzucał te obrazki na własne morskie tła, ale nie mogę ich rozpowszechniać. Może kiedyś coś samemu ale nie ma kiedy. To Photoshop, mieszanie kilku przefiltrowanych warstw. Bazowałem na tym: http://www.photoshopessentials.com/photo-effects/watercolor-painting/ ale do każdego zwierzaka potrzebna była nieco inna receptura. Foka chyba wyszła najbardziej akwarelkowo. -
Obikety 3D: Zwierzęta morskie - 8 okazów
skocu odpowiedział skocu → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Dzięki mookie. To właśnie do takiego leksykonu. Rekin faktycznie ma dość grube zadrapania. Było z nim najwięcej zabawy bo najpierw klient chciał go "podkręcić" a potem wracaliśmy do bardziej realistycznej wersji. Już nie pamiętam, ale pewnie zadrapania zostały z etapu typu "higher, bigger, more..." -
Corona Renderer - nowa strona oraz wersja dla Cinema4D
skocu odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Sprawdziłem dziś demo do C4D i faktycznie robi dobre wrażenie, zwłaszcza intuicyjne ustawianie fizycznych materiałów. Póki alpha darmowa nawet do commercial to trzeba korzystać. O szybkości w porównaniu do defaultowego AR nawet nie trzeba pisać. -
Kilka zwierzaków, które zrobiłem rok temu do druku. Ostateczny styl akwarelowy pozwolił odpuścić niektóre detale i nie siedzieć za długo nad shaderami. 3D - Cinema 4D Post - Photoshop White Shark Foka Weddalla Ratfish Blue Whale Sailfish Sperm Whale Japanese Spidercrab Leatherback Turtle Siatka i progres rekina:
-
Morze, żagle, pirackie historie, perfekcyjne FX... Czego można chcieć więcej?