Skocz do zawartości

_michal

Members
  • Liczba zawartości

    3 687
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana _michal w dniu 12 Lipiec 2011

Użytkownicy przyznają _michal punkty reputacji!

2 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    at my workstation

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

_michal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

247

Reputacja

  1. Nooo, w końcu! Okładka świetna. Dorzuciłem się do kampanii crowdfundingowej, nie mogę sie doczekać.
  2. Dlaczego w maksie nie do końca? Dla samej liczby uzytkowników warto. No chyba, że tu chodzi o względy religijne (wszyscy nienawidzą maksa ;) ).
  3. Whoa, rewelka! Aż nostalgia za gardło złapała, klimat jak ze Spyro czy Crasha na PSX. :D
  4. Srsly? Przecież to wyglądało na najbardziej generic shooter ever, tylko grafa wypasiona.
  5. _michal

    Unity3d

    Tego nie wiem, nie znam Houdiniego i szczerze mówiąc nie mam pojęcia o czym piszesz. :D Samą geometrię powinieneś przenieść bez problemu.
  6. _michal

    Unity3d

    Hudy potrafi wyeksportować FBX?
  7. Nie przypadek, a błyskawicznie szybka reakcja. To właśnie uwielbiam w serii Wipeout - prędkość przy której nie ma czasu myśleć, trzeba reagować. :)
  8. Kebsy kebsami, ale gdzie jest w Bydzi najlepsze sushi? ;)
  9. Będę na pewno. :)
  10. Dzięki! Orlik był już oteksturowany, ale przemapowałem go niedawno na jedną teksturę, poprawiłem geometrię i jestem w trakcie malowania jednej 4096x4096. To jest mój model robiony 'po godzinach', przez co ciągnie się nieco, zlecenia mają wyższy priorytet. :)
  11. Naszego rodzimego PZL już nie ma. Spróbuj wydać grę zawierającą nazwy Rebellion, Scrolls albo Edge. ;) Też Cię ktoś pozwie. Nie chcę oceniać, czy to źle czy dobrze, ale zauważ, że zarejestrowana jest nazwa w połączeniu z unikalnym wyglądem samolotu. Możesz bez problemu wydać sobie fikcyjny statek kosmiczny i nazwać go Lightning.
  12. To nie do końca tak. Lockheed-Martin ma prawa do nazwy samolotu. Sam samolot jest własnością amerykańskiego podatnika, ale nazwa jest własnością koncernu. Możesz wydać model plastikowy wyglądający jak idealna kopia, ale nie możesz użyć nazwy bez zezwolenia. Nie tylko L-M takie problemy robił, Grumman podobnie postąpił w przypadku symulatora Pacific Fighters, podobnie robi Textron (firma matka Cessny i Bella), ścigają za użycie nazw bez licencji.
  13. _michal

    Unity3d

    Tu szukaj: http://www.skillshot.pl/jobs/programowanie/
  14. _michal

    Unity3d

    Rewelka, robi wrażenie. Gratki. :)
  15. Mojej żonie bardzo się podobało, a grafikiem nie jest. :) Dla mnie, świetny short. Fajna lisiczka. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności