Skocz do zawartości

sieha

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. sieha dodał odpowiedź w temacie → w Inne
    Jaki polecicie program lub stronę do ściągania wideo z youtube/vimeo żeby można było to sobie obejrzeć offline. Jak szukałem na googlach to często te strony nie umożliwiały pobierania w pełnej jakości, pomijam też ilość spamu wyświetlającego się na ekranie.
  2. sieha odpowiedział michalo → na odpowiedź w temacie → Inne
    A czy do takiego rozwiązania z NASem używasz jakiegoś UPSa? Bo to mnie zawsze zastanawiało czy w przypadku awarii prądu deski mocno dostają w kość jak nie ma zapasowego zasilania na czas bezpiecznego wyłączenia?
  3. sieha odpowiedział onti90 → na odpowiedź w temacie → Tutoriale
    Support z ich strony jest bardzo pomocny i szybki. Zmiany/przedłużanie subskrypcji czy wystawianiu i korekta faktur itp. działa tam bardzo sprawnie.
  4. Czy to spotkanie będzie miało tylko livestream czy może będzie też możliwość późniejszego obejrzenia nagrania?
  5. sieha dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Mam taki problem, że w firmie mamy 3 wersje maxa i wymiana projektów jest w związku z tym dosyć uciążliwa głównie przez to, rozmiar textury w okienku "Coordinates" podczas wymiany zmienia się z 1 na 2,54. Na żadnym kompie cale nie są ustawione jako jednostka miary, więc tym bardziej dziwi mnie, że pojawia się tam ten przelicznik. Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem albo czy może kojarzycie jakiś skrypt, który przeleci po wszystkich materiałach i jak znajdzie rozmiar 2,54 to podmieni go na 1.
  6. sieha odpowiedział sieha → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    O to tego właśnie szukałem :) Dzięki za pomoc
  7. sieha odpowiedział sieha → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    To raczej było coś bardziej w tym stylu: Na perspektywie zaznaczasz jakąś teksturę, a soft sam Ci ją prostuje, tylko to co ja widziałem, to na jednym obrazku mogłeś zaznaczyć jednocześnie kilka tekstur
  8. Może ktoś kojarzy program, w którym na jednym zdjęciu można pozaznaczać różne części, a oprogramowanie samo prostuje perspektywę i tworzy płaskie tekstury. Może to coś banalnego, bo pamiętam, że kiedyś coś takiego widziałem, ale nie jestem sobie w stanie tego przypomnieć, a przeszukałem już chyba pół internetu.
  9. Chciałem odkopać wątek i dopytać się czy jest może jakaś odpowiedź Dreamworks w tym temacie?
  10. sieha odpowiedział STRZYG → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Rewelacyjna praca. Przy okazji chciałem się zapytać czy do tworzenia gruzów i połamanych desek użyłeś jakiegoś skryptu czy wszystko to ręczna robota?
  11. sieha odpowiedział voocoder → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Chciałem się dołączyć do tematu z jednym pytaniem w temacie instalacji. Wszyscy opisują, że mając jedną licencje można zainstalować 3d maxa na drugim (i więcej) komputerze używanym do renderowania sieciowego, tylko nie można go aktywować. I w tym momencie jedna rzecz jest dla mnie niejasna czy program instaluje jako trial czy z moim kluczem tylko nie przeprowadzam aktywacji?
  12. sieha odpowiedział Zielarz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Zielarz - napisał byś co to były za zajęcia
  13. sieha odpowiedział sieha → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki za wskazówkę, nie zwróciłem uwagi na to uwypuklenie. Cała konstrukcja składa się u mnie w dwóch części, ale światło tak spłaszczyło cienie, że faktycznie tego nie widać. Praca jest w toku, więc będę dodawał powoli kolejne elementy :)
  14. sieha dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Wzmacniacz gitarowy Orange Tiny Terror. Jak na razie bez wnętrzności - transformatory i lampy, które będą prześwitywały przez nacięcia w obudowie. Docelowo chciałbym dorobić kolumnę i gitarę. Soft: 3ds max, Mental Ray, Photoshop
  15. Faktycznie, studio (jeżeli w ogóle można to tak nazwać :) ) w tym przypadku to dwie lampy i pudło dookoła. Co do wnętrzności, to na początku były one w planach, ale niestety zabrakło czasu i postanowiłem zamknąć projekt w obecnej formie. Nie wykluczam w przyszłości dorobienia wnętrzności przy okazji budowania jakiejś większej sceny, ale do tego będę potrzebował jeszcze kilka obiektów.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności