-
Cyberpunk 2077 - jak tworzono teaser
zawiodłem sie.... bylem pewien że te uber-wypasione modele to 'skill' a nie skan, czyli coraz bardziej grafik będzie wyrobnikiem od 'czyszczenia' skanu jak animator od 'czyszczenia' mocapu? lipa!
-
3D-Coat v4 beta
dla mnie coat jest najlepszy i ciągle go używam do 'retopo+wstepne mapowanie' a i texturowania używałem przez jakiś czas, aż do zmiany na mudboxa
- Nadchodzi Zbrush 4R4
- Nadchodzi Zbrush 4R4
-
Premiera nowego Intra do Wiedźmina 2
Genialne sceny w lodzie! Letho prezentuje sie znakomicie! Super plastycznosc sceny walki, swietnie wyważony slow motion Swietna praca kamery minusy: Identyczni zapaśnicy, (blizniacy?) Przesuniecie reki Letho w 1:14 (przy czym wczesniej z udezeniem chwyta sie barierki, wiec nie jest to 'szukanie uchwytu') Wypaśny łucznik, by strzelac szybko, nie zmieniał by uchwytu cięciwy 2:56 reszte napisali chłopaki wyżej dla mnie MEGA WYPAS! ktory moze zrobić hype dla W2 na skale trailera Dead Island :)
- ZBrush 4R2 Unleashed
-
Gdzie obecnie pracujemy(GameDev)?!
Reality Pump - Kraków http://www.realitypump.pl/ Character art.
-
Question/Answer - Wiedźmin 2 - praca nad grą
Witam Przede wszystkim gratuluje GENIALNEJ gry:) jestem zachwycony designem postaci i swiata, modelami, realistyczną animacją walki, i swietnymi cutscenkami! great job Guys:) Pare pytań 1 Postacie: czy jedna osoba (jakis lead np Blooddragon) koncowo 'wyważał' modele wszystkich postaci zanim weszły do swiata gry ?(tak robia np w Epic przy Gears of war) wszystkie kolorki, materialy, specular itp idealnie do siebie pasuja i sa zrobione według jednakowych założeń, co jest swietne 2 Skin/Animacja Postaci: Jak poradziliście sobie z skinowaniem postaci z elementami ktore odstaja lekko lub nachodza sie na siebie(jak pasy, paseczki, dodatki itp),czy byly one weldowane do ubrania by nie przenikały sie w czasie ruchu? czy byla osoba ktora odpowiada tylko za rigg i skin?, Z góry dziekuje za odpowiedz:)
-
Rzut okiem na ZBrush 4R2
Z zbrushem zle, a bez niego jeszcze gorzej... Syjon mogl bym Cie prosic o dokladniejsze przedstawienie tego Twojego pipelinu do retopologii?:)
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
Wiedzmin 2
-
Postać: Colorblind [nagość]
extra Dziewczynka Ci wyszla;)) mam nadzieje ze to legalne ze mi sie podoba...;]
-
Dwutygodniowy Speedsculpting #26: "Demon"
glos Lukanus:) naprawde przekonywujacy Morte tez extra! chociaz chyba kopia z zbc
-
"Gilfor's Tales" part 2 / Tutorial strona 4
I tak jak obiecalem prosty Tut, jak znajde jakies bledy to jeszcze go poprawie edit: reup
-
"Gilfor's Tales" part 2 / Tutorial strona 4
lucek - dzieki:), Levu jest ciagle daleko przede mna, a ze gra kiepska... andy_a - Dziekuje:) ola-f -Thanks:) Pelny etat:) Karkosik - dziekuje za gwiazdki, choc juz po swietach:* F/X - Dzieki:) dostawalem takie koncepty, musial bys 'grafika2d zapytac jacenty - wiesz ten envire co tam pokazalem to tylko pod iphona, pod przegladarke jest calkiem inny Kruku - thx:) ledyr - fakt Rzezba GOBLINKA jest Ledyra:)! ja tylko lekkie zmiany i low poly gumeko - Levusek tani nie jest:) Jonasz_Real - podziekował:) ThoR_ - dzieki:) wole rzezbic;P Razer - wiesz to tylko kwestia wprawy i takie rzezby(z koncpetem) mozesz robic w pare godzin Gomez - Dziekuje Szefie:) Bad Moon - Dzieki Mistrzu!:D Tazio - Tut for You:) Creator - Thanks:) M@Ti - Dzieki:) slowiak - dzieki, Tut for You:) arturro - Dzieki Mistrzu!!:) Jak sie ma Takiego animatora to model sam sie rusza;] Levus - Dzieki Zioom:) Twoja w tym zasluga Chrupek3D - Tut for You:) Bro - Dziekuje:) natas - speedy tzn te gorsze tak z 6 h, te lepsze moze z 10 Papa Pio - thenk ju:) Manver - :) ciesze sie ze motywuje pionix - Dzienx:) Xardas 666 - thx:) NASTRASH - tez bym chcial by nie przepadly, tylko jacys gracze sie nimi bawili... ale gamedev w PL jest jaki jest marcinW - Dziekuje:)) kubi - Dzieki Zioo, ciagle czekam na cos od Ciebie..:) Monio - Dzieki Tut for You:) Morte - thanks Mistrzu:) Bruneq - dziekuje za fronta:***
-
Najlepsze prace 2010 roku
Gratuluję wszystkim! i rownież dziękuje pięknie za wyróżnienie.
Kirian
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta