Skocz do zawartości

KoMic

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ha, hehe, bardzo mi miło, że w ogóle pamiętasz takiego żuczka, w sumie jeden z tysięcy którzy się przewinęli przez to forum: ], Przyznam, że grafikę porzuciłem przeszło ponad 10 lat temu, na rzecz modelarstwa kartonowego, hehe oczywiście ulepiam okręty. Ma to o tyle znaczenie w tej dyskusji, że okazało się, że mam do tego talent. W bardzo krótkim czasie, w przeciągu kilku lat udało mi się dojść do nazwijmy to wysokiego poziomu. Gdzie jest na prawdę mnóstwo ludzi, którzy lepią od dziesięcioleci, ale nie są wstanie przebić pewnych swoich barier i ograniczeń (wyobraźnia lub zwyczajnie manualnych). I nawet nie chodzi o to, że ich nie widzą, bo są świadomi, ale nie są wstanie przeskoczyć pewnych rzeczy. Inną kwestią jest, że to jest amatorskie, dla każdego to tylko hobby, więc nie ma presji na wynik. Jest dużo mądrości w tym wywiadzie, co powiedziałeś o ocenie własnego skilla, ale i o pasji którą ciągle w sobie masz, że mimo przetyranych godzin zawodowo, potrafisz jeszcze zrobić coś dla siebie, bo to lubisz. To jest wielka siła. Generalnie jesteś mądry i zdolny chłopak, o Twoj sukces jestem spokojny, nawet AI nie ma do Ciebie podjazdu. hehe pozdr
  2. Siemano, bardzo fajny wywiad Nie zgadzam się z określeniem talentu. Talent to jest zdolność przyswajania lub udoskonalania swoich umiejętności. Talent bez pracy to niewykorzystane możliwości, za to ciężka praca bez talentu, to mozolne rycie w błocie miesiącami czy latami, ale z marnym rezultatem. Tylko talent w połączeniem ciężkiej pracy może pozwolić na osiągnięcie umiejętności do poziomów nieosiągalnych dla wielu. pozdr : ]
  3. KoMic odpowiedział kliment woroszyłow → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Ja mam jedna i ta sama uwage. Zadna powierzchnia sterowa nie jest wychylona. To wyglada jak piknik w niedzielne popoludnie, a nie walka o zycie. Poza tym, jak zawsze KLASA!!!1111 pozdr: ]
  4. KoMic odpowiedział Gotham → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Witać, filmik wspaniały. Choć mnie najbardziej razi fizyka. hehehe "FIZYKA" w filmiku dla (za przeproszeniem) głupawej gry: ]. A no jednak, z chainów nie strzelało się w kadłub, bo kulki były za lekkie. Nie wiem na ile sobie to wyobrażacie, ale drewno w brew pozorom, dzięki swej włuknowatej strukturze dość dobrze tłumi uderzenie. Tak więc chainy idące na wskroś okrętu, a niech nawet będą to kule, wyglądają dość infantylnie. Troche jak 20 kilogramowe średniowieczne miecze. W kinie może i wygląda to wow, ale w obliczu faktów, zostaje tylko delikatny śmiech zażenowania. Pirackich SoL nawet się nie czepiam bo to tylko gra: ] Taka tabelka. http://imgur.com/ljlk2s7 pozdr, filmik i tak robi robote.
  5. juz ktorys raz, wchodze na maxy tylko po to by poogladac te wasze cudenka.
  6. peter_f, chlopie jestes nie do zdarcia, SYTO!!!!111 : ]
  7. KoMic odpowiedział kliment woroszyłow → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Czesc chlopaki: ] Ladne ALE,mam jedna merytoryczna uwage, dlaczego nie wychyliles zadnej powierzchni sterowej? Szczegolnie przeszkadza mi to w tym spadajacym bombowcu, mozna by bylo nadac sporo dramatyzmu walki o zycie. A tak mamy samoloty latajace w T-pose. Troche nie na Twoim poziomie. o7
  8. KoMic odpowiedział Ania → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    te caustyki sa generowane, czy projekcja? ja kiedys jak potrzebowalem to uzylem, caustic generatora. imo daje rade. hehe zapowiada sie znow niekonwencjonalna super praca: ]
  9. KoMic odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Future Detective
    Quentin, meeega klimat. syntetyczny. imo no1 tej edycji.
  10. KoMic odpowiedział Pixel-Factory → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    hehehehe, ale mnie wyrolowaliscie Panowie, caly watek przetrzepalem w poszukiwaniu finalu, ehhhh... jeszcze musze poczekac: ]
  11. wiadomo, Target Painter z evki: ]
  12. KLASA, sama w sobie, jak zawsze: ]. choc ja najbardziej lubie wasze burzowe klimaty. ***** o7
  13. KoMic odpowiedział Kir4 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    NACA23015 u nasady NACA23009 na koncu
  14. KoMic odpowiedział Kiciputek → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    masz talent, SUPER kreska : ]
  15. KoMic odpowiedział Szwadron → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Widzisz, ja natomiast nie rozumiem jak mozna brac sie za modelowanie czegos, czego sie totalnie nie rozumie: ]. Gdybys choc chwile popatrzyl na zdjecia zrozumialbys o czym pisze. W zasadzie caly model na chwile obecna ma jakies wady. np to zdjecie: http://militarymodels.co.nz/wp-content/uploads/Pz.Kpfw_.VI-Ausf.B-Tiger-II-King-Tiger-9.jpg popatrz sie na kola jak sa osadzone, os kola wewnetrznego ma taki grzybek, on u Ciebie jest na tej samej wysokosci co kola zewnetrzne, a na zdjeciu wyraznie wystaje. Blotniki? jakiej sa grubosci? jak sa mocowane? na zdjeciu tez wchodza pod kadlub jak u Ciebie? Niby nie powinno sie referowac do modeli, bo to powtarzanie bledow. Ale to zdjecie dobrze odda najciekawszy blad. Czyli gdubosci plyt pancerza: http://www.naritafamily.com/Scalemodel/AFVs/16kingtiger/new/Tiger2_08.JPG W towim modelu frontowa plyta jest gdybosci tektury bloku rysunkowego. reszte ciezko ocenic, ale pewnie tez nie do konca jak powinny byc. Skoluj sobie materialy, plany i ogladaj duzo zdjec prawdziwych maszyn. Obiecuje, ze kazda minuta spedzona na poszerzaniu wiedzy zwroci sie kilkukrotnie w czasie ktory bedziesz musial spedzic na poprawkach. No chyba ze ma byc to gniot jakich pelno w necie. Ale wydaje mi sie, ze nie po to tu jestesmy aby ugniatac. Pozdr i wytrwalosci zycze : ]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności