-
Zestawy scen i modeli dla Unreal Engine od Evermotion
Mysle ze juz dochodzimy :) powiem wiecej - uwazam ze juz niedlugo realtime i silniki gameenginowe wypra renderowanie offline :) czemu akurat strasznie kibicuje i sie jaram tym osoboscie hehehe. Oczywiscie zawsze bedzie ten leciutki krok do tylu z jakascia co chyba normalne - ale z tego co widze co sie dzieje teraz w gamedevie to raczej nie bedzie to roznica ktora uzytnikowi, widzowi, graczowi (to tez pewnie sie niebawem zleje w jedna nazwe) jakis odskok od odbioru zrobi :)
-
UNITY 5 wydane
wlasnie trwa konferencja http://unity3d.com/ :)
-
Home Sweet Home - film animowany
genialne :) I w dodatku 10min zajebistego materialu przy 20sek creditsow :) Szacun :) - dla porownania wystarczy czeknac inne newsy ;)
-
Scena 3D: Master of the books
zajebistosc - to czysciutki render - czy jakies postpro bylo?
-
Obiekt 3D: Kometa
Gdybys nie napisal ze to procedural to pewnie pomyslałbym ze pewnie zbrush i raczej widzialem wiele razy :) Ale napisales i pelen szacun odemnie bo zajebiscie wyszlo :)
-
Quixel DDO i Mental Ray
Niestety to zarowno kwestia ustawienia samego renderera, shadera jaki texturek. Quixel daje Tobie mozliwosc wyplucia texow z roznymi presetami - problem w tym ze sa to presety pod gameenginowe silniki ;) mozesz wyprobowac je po kolei i wybrac ten ktory najbardziej zbliza sie do tego co masz w quixelu. Nastepna rzecz to same texy - specular i glossy tu trzeba sie pobawic krzywymi w utawieniach shadera (albo podkrecac w PS) - tu kazdy renderer inaczej interpretuje te mapki - szczegolnie glossy;) potem setup normalmapy :) na koniec oczywiscie sam renderer i odpowiednie jego ustawienie. wiem ze moja tu wypowiedz pewnie Ciebie nie zadowoli hehe ale tak to wyglada. Nie ma jakiegos jednego schematu. Osobiscie texy - ich poprawnosc sprawdzam sobie w marmoset toolback2 i taki tez preset mam standardowo ustawiony na output z ddo.
-
Postać 3D: Vengeance
tak jak plasti uwazam :) do tego dopracowal bym jakos pose - nawet drugi obrazek bardziej dynamicznie (ciekawiej) siedzi niz ten z renderka :)
-
Scena 3D: Royal Guards
na drugim i trzecim obrazku widac ze wlozyles sporo pracy w modelowanie niestety na renderze (pierwszy obrazek )jakos tego nie widac - sproboj moze jeszcze wyciagnac cos z tego :) pozdro
-
Postać 3d- King
o zesz - zajebiste to jest - szacun
-
Scena 3D: Dark Knight
chetnie bym wyrazil tu swoja opinie ale naprawde nie mam pojecia czy format ktory przedstawiles tutaj i na wszystkich tych linkach to jest to co chciales? na ostanim obrazku widze ze tam kawal roboty jest wlozony ale szczerze to ogolnie nie widac tej jakosci no chyba ze docelowy target to jakies 900x300 pixeli.
-
Scena 3D: Papierowe samolociki
bardzo ladnie jak dla mnie. Jednak mam jakies dziwne objekcje do dofa cos nie lezy mi tutaj ;) ale nie potrafie sprecyzowac hehehe :)
-
vray + render to texture
bo pewnie wybierasz CompleteMap a powinienes VRayCompleteMap :)
-
tiles ?? nie rozumiem
chodzi o multiple UV tiles tu masz dokladnie jak sie to robi:) w maxie http://www.neilblevins.com/cg_education/multiple_uv_tiles/multiple_uvs_tiles.htm w mayce http://area.autodesk.com/tutorials/part_1_multi_tile_uv_mapping w zbrushu przy czym tutaj nie da sie podgladnac multitilowanej tex na jednej geometrii :) ale mozna i to obejsc :)
-
Nitro Nation - cinematic do gry mobilnej od Platige Image
Miodzio :) Gratulacje dla ekipy :) Damian a dlaczego to nie ty siedzisz za kierownica? heheh -pewnie wiesz dlaczego pytam :)
-
teczka3d: klicek art dump
szacun Klicek :) poprostu szacun