Zrobiłem takie cudo w Houdinim, all procedural, symulacja vellum, render Rendermanem.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to tutaj dostępny jest godzinny video tutorial: https://gumroad.com/l/microbes
Link do projektu na Behance: https://www.behance.net/gallery/94436609/Microbes-fighting-3d-animation Poniżej gify w bardziej graficznym podejściu do tematu:
Ewidentnie w blendku ani się nie da, ani się nie nadaje, bo nie ma takich tutułów w portfolio:)
Obejrzyj fragment o Scanline dokładniej, to się wyprowadzisz z błędu.
Aby dodać coś wartościowego to topiku, rzucę jeszcze jednym filmikiem.
Zabawnie się obserwuje jak Max próbuje nadganiać konkurencje, i jak ją kopiuje.
Jest to jednak swiatłeko w tunelu dla tych, który są zmuszeni do pracy w nim.
Co by dużo nie mówić, najwyższa pora, by maxowy świat archviz czerpał z udogodnień np: OSL.
Lepsza technologia produkcji - mniejsze luzy, modularność przekładająca się na lepszą cyrkulacje. Wygłuszenia, filtry kurzu. Oczywiście mimo dwukrotnie wiekszej ceny, obiektywnie dwukrotnie lepsza nie jest:)
W sumie jeśli cie nie wkurza wizja obudowy za normalny hajs - to lepiej dla ciebie. Wiesz jak to jest - jak już kupisz droższe, to nigdy nie będziesz chciał tańszego:)
Obudowa faktycznie ma mega znaczenie. Dorzuciłbym ze dwie stówki do Fractal Define na twoim miejscu.
Komputer złoto. Czekam aż wyjdą 3950x i tez robię upgrade wreszcie (8 lat!)