NEBULA-Grafika Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 (edytowane) Witam Ostatnio skończyliśmy taką animację. Miał to być dodatek do wizualizacji zrobiony szybko na tym co zrobiliśmy w wizkach. Doszły tylko animowane samochody i ludzie 3d. Czas realizacji 3 tygodnie i daliśmy radę we dwóch z pomocą Neb'a, którego od czasu do czasu odrywałem od dopieszczania tarasu ;D. Soft: Cinema4d + Vray + SonyVegas, maszyna: i7 + 12GB (rendery zamykały się w 10 giga) Ciekaw jestem jak Wam się to widzi. Pozdrawiam, remanent. Edytowane 18 Lipiec 2010 przez NEBULA-Grafika
elimo Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Hej, ładna praca, widać ogrom wysiłku. Klient na pewno szczęśliwy. Fajnie wyszły efekty z flarami (musiałeś się na kluczować na tych wertikalach:). Odrobinkę razi flikering w niektórych scenach i ruch samochodu (punto chyba) - ale klient na pewno nie zauważył :) Gratuluje Elimo
dziadek3D Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 ....bardzo ładna , wiezienno-zoologiczna architektura...trzeba było się narobić żeby wszyscy wyglądali na zadowolonych..!!!.. ale flary na kratach bym sobie odpuścił...mącą landrynkowość nastroju....:)))...całe życie za kratami... pogratulować architektowi...:))
mirach Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 bardzo fajna wizka. Ludki i samochodziki przyjemnie ozywiają. Tak zapytam, jak GI liczone przy ruchomych obiektach?
remanent Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Dzięki za odzew. Miło słyszeć, że się komuś podoba. elimo - troszkę się przysiadło nad flarą, potwierdzam, ale to w końcu prosty efekt. panienka rzeczywiście parkuje z ułańską fantazją, próbowałem odciągnąć uwagę flarami ze świateł :p a flickering no cóż...ciągle jeszcze się muszę uczyć, na szczęście z animki na animkę jest coraz lepiej. dziękuję dziadek3D - architektura no cóż...ja się na tym nie znam ale fachowcy twierdzą, że takie wzory się teraz dość często stosuje. ja tam nie będę mieszkał :D co do flar to tak jak elimo trafnie zauważył klient był szczęśliwy i nas to cieszy, bo może wreszcie coś zaskoczy w Lublinie i będziemy mieli więcej takich zleceń. mirach - dzięki, GI jest ustawione na IrrMap (multiframe incremental) + Light Cache (Flythrough). Irradiance Map liczymy dla każdej klatki, bo nam to nie spowalnia aż tak tragicznie natomiast Light Cache zliczam jednorazowo dla całości ujęcia i potem sobie leci z pliku. Czas dla jednej klatki wynosił 6-12 minut z motion blurrem - jak dla nas ok.
mirach Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 huhu, spodziewal bym sie mrygania przy takim renderowaniu, ale przyznam ze rzadko wstawiam ruchome obiekty. Fajna robota wam wyszla.
tomly Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Hoho, gdzie to takie budownictwo, bo ja na Porębie mieszkam i tego za oknem nie widzę:) Może dopiero do zbudowania. Animacja bardzo ładna. Ruch samochodu faktycznie trochę sztuczny, ale biorąc pod uwagę założenia nie ma to żadnego znaczenia. Bardzo fajna sprawa.
skocu Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Całkiem przyzwoicie. Można by się przyczepić o zieleń w nieco toksycznych kolorach. Scena z ludźmi w ogródku na tle zachodzącego słońca po prostu jak wisienka na torcie. Za to na waszym kanale Vomeo najbardziej rozwaliła mnie animacji obwodnicy. Temat równie nudny co trudny bo nie ma właściwie co pokazywać. Tym bardziej szacun za efekt końcowy.
Tweester Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Fajna animacja jednak najbardziej z tego wszystkiego mi sie nie podobało parkowanie samochodem. Trochę bez sensu pokazywanie tego, a jeszcze na dodatek trójka ludzi którzy się spotkali w podziemnym parkingu na rozmowę.
remanent Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 mirach - dzięki jeszcze raz tomly - poczekaj jeszcze trochę a zaczną wyrastać jak grzyby po deszczu, praktycznie każdy deweloper ma swoją działkę na węglinku. skocu - cieszę się że tak uważasz, ponieważ animka miała wyjść właśnie tak jak mówisz czyli przyzwoicie klient zaś jak zwykle trochę negocjował i wyznaczył sztywny termin. co do obwodnicy to zupełnie inna historia. ciężko się to ogląda ze względu na długie ujęcia, bo w tym przypadku liczy się treść a nie ogólne wrażenie. nie pytaj ile to robiliśmy :D Tweester - po raz kolejny zgadzam się, że parkowanie nie zalicza się do najlepszych, jednak cały parking najlepiej jest pokazać klientowi jak jest jakaś akcja w środku. jasne, że można by było wjechać do pustego wnętrza - mielibyśmy mniej roboty. jeżeli masz jakiś fajny przykład przedstawiający taki obiekt w inny sposób to chętnie zobaczę. a z tymi ludźmi to się czepiasz, przecież można gadać wszędzie choćby na dachu ;D może ustalają kto kogo zarysował... pozdrawiam! r
Camel Napisano 21 Lipiec 2010 Napisano 21 Lipiec 2010 Serio bez jaj ;) Czy to co jest w tych ujęciach, to jedna cała scena? Czy celowo dla ujęć sceny są odrębne? Mam na myśli to jak wykorzystujesz te 12 gb ram :)
remanent Napisano 21 Lipiec 2010 Napisano 21 Lipiec 2010 Dunuś - tak to jest jedna scena. Do wnętrza tylko okroiłem przestrzeń, bo widać tylko blok naprzeciwko. Bloki są raczej podobne do siebie, jednak spadek terenu nie pozwalał na ich klonowanie. Używałem proxy więc dało się upchać dużo zieleniny. Animowani ludzie zabierają sporo ramu, dlatego zapisywałem ujęcia w osobnych scenach. Każda "zaludniana" indywidualnie. W filmie "Oaza" był podobny patent. Zerknij sobie na vimeo. Z ramem raczej mieściłem się w 10 giga. Pozdrawiam
Bonifatz Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 remanent, Neb świetna robota ! 12gb to i tak mało zjadło jak na tą ilość modeli! :D Taras jest ewidentnym money shotem ! Za pewne klient jest w siódmym niebie. pozdro!
remanent Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 Za pewne klient jest w siódmym niebie A jak!!! :D zobaczył flarę i zadowolony :D jeszcze niech zapłaci i będzie super. Dzięki za komenta. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się