Skocz do zawartości

stg


stoogie

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hej czyśbyś robił concepty do Dyinght Light? =) Mega fajne prace ale 4 właśnie wyglądają jak z Dyinght light.

 

Cześć :) conceptów dla Dyinght Light nie robię ;) dzięki za opinię :) dodaję coś nowego.

 

jakub-skop-bez-nazwy-1.jpg?1425201403

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne prace. Mógłbym się jedynie doczepić do dwóch:

 

1. ta z ruinami- coś ten kadr chyba źle przyciąłeś- za mało miejsca przed schodami i niepotrzebnie obciąłeś te pomniki

 

2. te łancuchy w koncepcie babeczki, moim zdaniem, w ogóle tam nie pasują.

 

Poza tym wszystko cacy :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz coś więcej o tych pracach napisać? To robione for fun?

 

Dokładnie jest tak jak piszesz. Nie jestem zawodowym grafikiem. Grafikę traktuję jako relaks po godzinach pracy. Powyższe prace są robione są for fun, z wszystkie zlecenie traktuję po prostu jako możliwość dorobienia. W najbliższym czasie chciałbym nauczyć się lepiej rysować, a następnie dodawać elementy 3d, ale aktualnie skupiam się na polepszeniu umiejętności rysowania ;)

 

Fajne prace. Mógłbym się jedynie doczepić do dwóch:

 

1. ta z ruinami- coś ten kadr chyba źle przyciąłeś- za mało miejsca przed schodami i niepotrzebnie obciąłeś te pomniki

 

2. te łancuchy w koncepcie babeczki, moim zdaniem, w ogóle tam nie pasują.

 

Poza tym wszystko cacy :).

 

Dzięki za opinię, akurat obie prace są mało dopracowywane, robione w około godzinę. Ostatnio staram się jak najszybciej uchwycić pewien motyw (zarys) pracy pomijając detale.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Rozpu, ale akurat zależy mi znacznie bardziej na uzyskaniu realistycznego efektu niż malarskiego, nie jestem wielkim fanem prac, gdzie wszędzie widać pociągnięcia pędzlem.