Conq Napisano 4 Kwiecień 2003 Share Napisano 4 Kwiecień 2003 Witam wszystkich :) Pierwszy raz biorę udział w konkursie 3D. Jestem amatorem i traktuję to raczej jako możliwość poddania ocenie swojej pracy, bo najbardziej zalezy mi na waszych opiniach. Wiem, temat mojej postaci jest już zużyty i to mocno, ale postaram się dodać do niego trochę świeżości. Otóż będzie to martwy wojownik, taki na którym trzyma się jeszcze całe mięcho :) Kontrolę nad nim będzie miał pewien pasożyt. Ludzkie ciało będzie dla niego swego rodzaju środkiem transporu, walki itp. Dodam jeszcze parę elementów kostnych z innych stworzeń w ramach zbroi. Narazie umieszczam wstępny render. [Edited on 9-4-2003 by Gotham] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gab3d Napisano 4 Kwiecień 2003 Share Napisano 4 Kwiecień 2003 Daj zooma na buzke. Model wyglada bardzo fajnie i starannie. Ladna klata i dobre mesnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezz Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 Zapowiada sie smakowicie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 no jak na amatora to niezle CI to wychodzi :):)....dalbym wiecej miescni na nogach i bardziej uwidocznil kolana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 5 Kwiecień 2003 Share Napisano 5 Kwiecień 2003 Czesc! Jak na amatora :). Wszyscy tutaj to chyba amatorzy (poza nielicznymi wyjatkami). Ale super postac, zrobisz rownie fajna zbroje, bedzie zajawa. Powodzenia w dalszej pracy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...