Wichur Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Witam, Chciałbym zaprezentować grę nad, którą pracuje już od paru lat. Projekt zrodził się jeszcze za czasów gry robiłem mody do Street legal racing, chciałem stworzyć coś podobnego z własnymi pomysłami i tak siedzę po godzinach i robie 🙂 Niestety wszystko robię sam przez co idzie bardzo wolno. W przyszłości chce to wydać na STEAM, jako early access, może uda się zarobić choć trochę aby szybciej rozwijać ten projekt bo za darmo to nikt nie chce pomóc 🙂 Poniżej pierwszy alpha trailer i linki jakby ktoś był zainteresowany 🙂 Zapraszam Fanpage: https://www.facebook.com/projectcartune/ Discord: https://discord.gg/x325uCe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kura. Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 Na prawdę robi wrażenie, obserwuje ten projekt od bardzo bardzo dawna na prawdę szacunek za wytrwałość. Wiem jaki to ogrom prac. Powodzenia w dalszych działaniach;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wichur Posted December 6, 2018 Author Share Posted December 6, 2018 Dziękuje, jestem wytrwały bo robie to już parę lat ale nie raz mam dni gdzie czuje się wyczerpany :) Od czasu tego posta trochę rzecz się zmieniło. :) Nowe elementy do silnika Maglownica/przekładnia kierownicza - wymiana będzie zmieniać kąt skrętu :) Zoptymalizowana i to dość mocno, struktura auta wraz z malowaniem i zapisanymi danymi części (jakieś dane które posiada dana część mi. napis na tablicy rejestracyjnej), przez co plik zapisu zamiast 10mb zajmuje 200-400kb w zależności od tego ile posiada części i jak pomalowane jest auto W tym momencie robie system naklejek, naklejanie działa, zawiera skale, intensywność, rotacje i kolor. Na chwilę obecną jest za wcześnie abym nagrał jakiś filmik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wichur Posted July 26, 2019 Author Share Posted July 26, 2019 (edited) Trochę czasu minęło od ostatniego posta... widać zainteresowanie było bardzo słabe ale... Sporo nowych rzeczy doszło a także zostało przerobione, przesiadłem się (dla wtajemniczonych) na nowy system renderingu - HDRP, wygląda o wiele lepiej, Buduje 3 samochody, już docelowe. Obecny golf pójdzie w zapomnienie a na jego miejscu w planach jest Golf 2 Dodatkowo uzyskuje zgody licencyjne na użycie znanych marek, pozyskałem między innymi NOVOL, K&N Filters, AEM, Airide, Spectre performance, AEZ, DOTZ, Dezent Pierwszą wersje jako early access jest planowana na Styczeń 2020. Mam nadzieję, że uda się do tego czasu stworzyć grywaną wersje, aby posiedzieć dłużej niż 10 min. 🙂https://store.steampowered.com/app/1020800/CAR_TUNE_Project/ Pomaga mi znajomy, także teraz robimy we dwoje, pomaga przy modelach 3D a obecnie siedzi przy tworzeniu mapy Screeny poniżej: Edited July 26, 2019 by Wichur 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted July 26, 2019 Share Posted July 26, 2019 wydaje mi sie ze ladne obrazki, bardziej by pomogly Ci w znaleznieniu kogos kto Ci pomoze. Troche widac ze grafika zdazyla sie zestarzec, sprobuj zupgradowac tech. Tu wszystko mozesz opierdzielic materialami bez textur i bedzie wygladalo 10/10 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlito Posted July 26, 2019 Share Posted July 26, 2019 (edited) Naprawdę zacna inicjatywa. Powiem że sam siedzę w takim jednoosobowym przedsięwzięciu (przy animacji, także motoryzacyjnej) i wiem ile trudu może pochłonąć spięcie wszystkiego ze sobą. A że tematyka motoryzacyjna, tym większy rispekt. Życzę żeby projekt znalazł finał i kasa ze Steama zaczęła płynąć 😄 bo się należy. edit: co do strony technicznej, jeśli to będzie "indyk" to do strony technicznej nie można mieć wygórowanych oczekiwań, pod warunkiem że gameplay będzie ok. Edited July 26, 2019 by Pawlito 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wichur Posted July 31, 2019 Author Share Posted July 31, 2019 (edited) Klicek: No trochę tak, ale tak jak pisałem przeszedłem na nowy system renderujący i wszystko się poprawiło, ale też w większości przypadku wypadałoby zmienić materiały i textury. Pawlito: Dziękuje bardzo, no w dalszym ciągu jest to indyk a nie AAA bo w dwie osoby jest to mało realne. Dużo czasu trzeba poświęcić na modele i textury, a trzeba to jeszcze okodować 😉 Dużo rzeczy nie widać ale kod jest dość zaawansowany żeby to wszystko wspólnie ze sobą grało, przez co było poprawiane/usprawniane X razy. Mam nadzieję, że jednak uda się i gameplay będzie dobry, sporo pomysłów jest ale to będą dokładane po early access, mam też nadzieje, że kasa ze steama pozwoli dalej rozwijać ten projekt 😉 Brakuje mi bardzo marketingu, rozgłosu. Pisałem do różnych serwisów, youtuberów o jakąś wzmianke aby ludzie o tym usłyszeli ale niestety bez odzewu 🙂 Na youtube od dawna leżą jeszcze takie materiały: Testowanie ładowania aut dla botów, uszkodzenia itp. Wszystko działało sprawnie. Multibyło testowane, ładowania customowego auta, itp działało ale nie było wszystko "animowane", ale to był taki alpha test Edited July 31, 2019 by Wichur dodane materiały Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted July 31, 2019 Share Posted July 31, 2019 PR trzeba budować z głową - najlepiej weźcie do projektu kogoś od PR - nawet początkującego, by Wam zaczął tworzyć dobrej jakości presspacki, pisać newsy - regularne update'y newsów za jakiś czas się przebiją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlito Posted July 31, 2019 Share Posted July 31, 2019 Nie wiem czy macie własną stronę z projektem, może warto zrobić demo z tego co już macie i zamieścić na swojej stronie-blogu, zanim wystartujecie z early access.... tak kombinuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 Panie Wichur, ile ja Pana nie widziałem ;D Aż mi się przypomniała moja pokraczna Warszawa w SL ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wichur Posted August 7, 2019 Author Share Posted August 7, 2019 (edited) @Pawlito Strony ani bloga nie mam, wszystko dzieje się na discordzie i tam jest pokazywany progress. @Bubu No witam, kope lat 😉 Jeszcze ją pamiętam 😉 Edited August 7, 2019 by Wichur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wichur Posted August 23, 2019 Author Share Posted August 23, 2019 (edited) Trochę nowości 🙂 Silnik rzędowy 6 cylindrowy 🙂 Maskowane niemalowalne elementy (tak wiem, ze kola wygladają zle, może uda mi się to zamaskować lepiej :D) Przygotowany pojazd pod licencje kierowcy (prawko) Nowe fotele bo reanimujemy golfa pod lepsza jakość 😉 Edited August 23, 2019 by Wichur a takie tam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 ziom, mozesz spokojnie wszystkie obrazki pakowac na forumowy serewer prosto w post 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wichur Posted October 17, 2019 Author Share Posted October 17, 2019 Działam dalej 🙂 Dorobiłem polerkę, teraz można bawić się w detailing ;D Dodatkowo zapełniam garaż większą ilością assetów, choć mało czasu mam na modelowanie ich 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted October 17, 2019 Share Posted October 17, 2019 haha maskowanie wyglada zjaebiscie 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wichur Posted October 31, 2019 Author Share Posted October 31, 2019 Nowe auto w końcu gotowe po wielu miesiącach walki (bo znalazłem czas) 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now