Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Żeby Blender miał lepszy viewport niż max czy maya to jest wstyd dla autodesku.

Jeszcze z 10 lat i blender będzie industry standard wraz z hudym :)

Napisano
  • Autor

Ale fakt, że wielu rzeczy trzeba się uczyć na nowo :) Chodzi o umieszczenie narzędzi, i wiele skrótów.

Po za tym Blender od dawna jest o wiele bardziej rozbudowany niż Max czy Maya. Max i maya nie mają narzędzi do compositingu czy montażu wideo. A modelowanie poly moim zdaniem w Blenderze o kilometry wyprzedza maxa i majkę. Ale to tylko moje prywatne zdanie.

Napisano

Noo, w 2.7 w miarę się odnajdywałem ale 2.8 to już całkiem inny soft ;) Zanim go sobie ogarnę to już 2.9 będize..

Napisano

KV3FAtL.gif

 

zmienili standardowe zaznaczanie na lewy przycisk myszy, więc chyba celują w "industry standart" ;)

Napisano
KV3FAtL.gif

 

zmienili standardowe zaznaczanie na lewy przycisk myszy, więc chyba celują w "industry standart" ;)

 

yeeews!

tylko to mnie powstrzymywało żeby opanować blednera w 110% :)

 

tenor.gif

Napisano

A dodali juz mozliwosci normalnego rysowania spline-ow czy trzeba bedzie poczekac do wersji 2.9? ;P A tak na serio to bardzo kibicuje blenderowi i jestem pod wrazeniem jak ten soft sie rozwija i gdyby cycles byl szybszy to moze zaczal bym sie go uczyc

Napisano
  • Autor

Cycles to już przeszłość. W 2.8 jest Eevee, który bije szybkością wszystko, co do tej pory powstało na świecie chyba. Renderuje prawie w realtime. A co do rysowania splinów, to w Blenderze możesz rysować krzywe mesh, i z nich ekstrudować którekolwiek vertexy, i w ten sposób stworzyć dowolną siatkę, a następnie wypełnić ją polygonami. Przy czym przez cały czas masz pełną kontrolę nad każdym punkcikiem. Żaden inny soft czegoś takiego nie ma, a to jest przepotężne narzędzie, które moim zdaniem czyni modeler blendera najlepszym na świecie.

Edytowane przez Ajgor

Napisano

Szkoda, że nie da się zaimportować svg w skali 1:1, a przynajmniej ja nic nie znalazłem. Jak próbowałem zaimportować siatkę z illustratora to wszystko było przeskalowane.

Napisano

Może trzeba ustawić sobie scenę pod skalę? Zmienić blender unit na mm, czy co tam jest.

Napisano

Szukałem na google, sporo było podobnych zapytań, ale bez sensownego rozwiązania.

Napisano
  • Autor

Z tego, co pamiętam, kiedyś było trzeba wyeksportować z Illustratora w starszej wersji, żeby Blendek łyknął prawidłowo. I w Illustratorze coś tam poustawiać.

Napisano

Wracając do samej wersji 2.8, to przyznam, że fajnie to wygląda. Co jakiś czas się zastanawiam nad tym, aby z Blendera zrobić sobie soft wspierający, może właśnie teraz nadarza się okazja :) Jak skończę ogarniać substance designera, to może przysiądę nad Blendkiem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności