Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć !

 

Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt, nad którym pracowałem w wolnym czasie.

 

marcin-lusnia-japan-street-final-ps.jpg?1549574327

 

Soft: 3ds max, FStorm render, Substance Painter.

 

Pozdrawiam,

JunioR

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyczesane, bardzo klimatyczna scenka. Mozesz zarzucic render bez postpro? Czego Ci brakuje w Fstorimie(jesli czegos Ci brakuje)? Bawilem sie nim we wczesnej alphie/becie i juz wtedy zrobil na mnie ogromne wrazenie. Jak dla mnie wypluwa najlepsze materialy jesli chodzi o szklo i metale.

Napisano

wow. bardzo spójny render i jak zwykle filmowa atmosfera - czuć zapach i temperaturę powietrza. co robisz w Supstance?

Napisano

Ależ piękne to jest :O Gratuluję.

Zaintrygował mnie ten Fstorm... Również poprosiłbym o goły render.

Napisano
  • Autor

Cześć!

 

michalo- Dzięki !

 

Pawelkos- Dzięki ! Od kiedy zacząłem renderenować w FStrom, staram się nie używać zewnętrznych programów do postpro np. Photoshop, jak robiłem to kiedyś robiąc rendery w Vray, czy Corona. Tutaj w Photoshopie dodałem jedynie niebo. Polecam się zainteresować różnego rodzaju LUT-ami, bo świetnie się sprawdzają. Dodatkowo zabawa z tone mapping; color balance, contrast, etc. i nie trzeba zewnętrznych programów.

 

FStorm w sumie od pierwszych wersji mocno dawał rade, osobiście najbardziej przypadło mi do gustu ustawianie shaderów i zakładka "Tone mapping". W tym momencie jest to naprawdę spoko narzędzie do renderingu i bardzo szybko się rozwija, co jest oczywiście ważne. Z takich ogólnych braków to może rendering sieciowy, ale w niedalekiej przyszłości również będzie dostępny (akurat teraz autor nad tym pracuje i pierwsze testy bardzo pozytywne). Polecam zainteresować się najnowszą wersją programu. Powinien Ci podpasować, bo zaszło w nim sporo pozytywnych zmian od wczesnej wersji.

 

polka dot- Dzięki ! W Substance głównie „malowałem” zabrudzenia na modelach, dodatkowo lampiony, domki drewniane na pierwszym planie. Takie podstawowe elementy bez większego kombinowania.

 

blinq- Dzięki ! Polecam się zainteresować. Co do „czystego renderu” to, co powyżej pisałem. Dodać mogę jeszcze, że efekty typu Glare, Environment atmosphere, motion blur deszczu i Dof, też były prosto z renderera.

 

Pozdrawiam,

JunioR

Napisano

o mamo, plastyka tego ujęcia jest niesamowita. Naprawdę osiągnąłeś w tej materii mistrzostwo.

 

To co przeszkadza, to trochę sztuczne krople spadające - trochę jak śnieg. Druga rzecz, to kałuża. Takie masywne chlapnięcia są piękne ale poza nimi powierzchnia kałuży jest gładziutka, jakby poprzednie krople nie wzbudziły wody w ogóle. Rzuca się w oczy ta jedna sztuczność, szczególnie, że jest w środku kadru. Fakt, że droga jest tak nienaturalnie prosta, bez zagięć w ktorych gromadzi się więcej wody (bardziej wzbudzonej przez głębokość) też zwraca uwagę.

Napisano

Ładne kolego :) , w pierwszym odczuciu deszcz przypomina kule gradu ..ale :) Plastyka super, ile zjadło ? scena raczej prosta się wydaje , mapy powyżej 4k.?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.