JunioR Napisano 8 Luty 2019 Share Napisano 8 Luty 2019 Cześć ! Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt, nad którym pracowałem w wolnym czasie. Soft: 3ds max, FStorm render, Substance Painter. Pozdrawiam, JunioR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 8 Luty 2019 Share Napisano 8 Luty 2019 Wow, klasa. Świetna kolorystyka i ujęcie. Brawo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 8 Luty 2019 Share Napisano 8 Luty 2019 Wyczesane, bardzo klimatyczna scenka. Mozesz zarzucic render bez postpro? Czego Ci brakuje w Fstorimie(jesli czegos Ci brakuje)? Bawilem sie nim we wczesnej alphie/becie i juz wtedy zrobil na mnie ogromne wrazenie. Jak dla mnie wypluwa najlepsze materialy jesli chodzi o szklo i metale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 8 Luty 2019 Share Napisano 8 Luty 2019 wow. bardzo spójny render i jak zwykle filmowa atmosfera - czuć zapach i temperaturę powietrza. co robisz w Supstance? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 9 Luty 2019 Share Napisano 9 Luty 2019 Ależ piękne to jest :O Gratuluję. Zaintrygował mnie ten Fstorm... Również poprosiłbym o goły render. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 9 Luty 2019 Autor Share Napisano 9 Luty 2019 Cześć! michalo- Dzięki ! Pawelkos- Dzięki ! Od kiedy zacząłem renderenować w FStrom, staram się nie używać zewnętrznych programów do postpro np. Photoshop, jak robiłem to kiedyś robiąc rendery w Vray, czy Corona. Tutaj w Photoshopie dodałem jedynie niebo. Polecam się zainteresować różnego rodzaju LUT-ami, bo świetnie się sprawdzają. Dodatkowo zabawa z tone mapping; color balance, contrast, etc. i nie trzeba zewnętrznych programów. FStorm w sumie od pierwszych wersji mocno dawał rade, osobiście najbardziej przypadło mi do gustu ustawianie shaderów i zakładka "Tone mapping". W tym momencie jest to naprawdę spoko narzędzie do renderingu i bardzo szybko się rozwija, co jest oczywiście ważne. Z takich ogólnych braków to może rendering sieciowy, ale w niedalekiej przyszłości również będzie dostępny (akurat teraz autor nad tym pracuje i pierwsze testy bardzo pozytywne). Polecam zainteresować się najnowszą wersją programu. Powinien Ci podpasować, bo zaszło w nim sporo pozytywnych zmian od wczesnej wersji. polka dot- Dzięki ! W Substance głównie „malowałem” zabrudzenia na modelach, dodatkowo lampiony, domki drewniane na pierwszym planie. Takie podstawowe elementy bez większego kombinowania. blinq- Dzięki ! Polecam się zainteresować. Co do „czystego renderu” to, co powyżej pisałem. Dodać mogę jeszcze, że efekty typu Glare, Environment atmosphere, motion blur deszczu i Dof, też były prosto z renderera. Pozdrawiam, JunioR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 9 Luty 2019 Share Napisano 9 Luty 2019 o mamo, plastyka tego ujęcia jest niesamowita. Naprawdę osiągnąłeś w tej materii mistrzostwo. To co przeszkadza, to trochę sztuczne krople spadające - trochę jak śnieg. Druga rzecz, to kałuża. Takie masywne chlapnięcia są piękne ale poza nimi powierzchnia kałuży jest gładziutka, jakby poprzednie krople nie wzbudziły wody w ogóle. Rzuca się w oczy ta jedna sztuczność, szczególnie, że jest w środku kadru. Fakt, że droga jest tak nienaturalnie prosta, bez zagięć w ktorych gromadzi się więcej wody (bardziej wzbudzonej przez głębokość) też zwraca uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arch515 Napisano 10 Luty 2019 Share Napisano 10 Luty 2019 Ładne kolego :) , w pierwszym odczuciu deszcz przypomina kule gradu ..ale :) Plastyka super, ile zjadło ? scena raczej prosta się wydaje , mapy powyżej 4k.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi