Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć !

 

Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt, nad którym pracowałem w wolnym czasie.

 

marcin-lusnia-japan-street-final-ps.jpg?1549574327

 

Soft: 3ds max, FStorm render, Substance Painter.

 

Pozdrawiam,

JunioR

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyczesane, bardzo klimatyczna scenka. Mozesz zarzucic render bez postpro? Czego Ci brakuje w Fstorimie(jesli czegos Ci brakuje)? Bawilem sie nim we wczesnej alphie/becie i juz wtedy zrobil na mnie ogromne wrazenie. Jak dla mnie wypluwa najlepsze materialy jesli chodzi o szklo i metale.

Napisano

Cześć!

 

michalo- Dzięki !

 

Pawelkos- Dzięki ! Od kiedy zacząłem renderenować w FStrom, staram się nie używać zewnętrznych programów do postpro np. Photoshop, jak robiłem to kiedyś robiąc rendery w Vray, czy Corona. Tutaj w Photoshopie dodałem jedynie niebo. Polecam się zainteresować różnego rodzaju LUT-ami, bo świetnie się sprawdzają. Dodatkowo zabawa z tone mapping; color balance, contrast, etc. i nie trzeba zewnętrznych programów.

 

FStorm w sumie od pierwszych wersji mocno dawał rade, osobiście najbardziej przypadło mi do gustu ustawianie shaderów i zakładka "Tone mapping". W tym momencie jest to naprawdę spoko narzędzie do renderingu i bardzo szybko się rozwija, co jest oczywiście ważne. Z takich ogólnych braków to może rendering sieciowy, ale w niedalekiej przyszłości również będzie dostępny (akurat teraz autor nad tym pracuje i pierwsze testy bardzo pozytywne). Polecam zainteresować się najnowszą wersją programu. Powinien Ci podpasować, bo zaszło w nim sporo pozytywnych zmian od wczesnej wersji.

 

polka dot- Dzięki ! W Substance głównie „malowałem” zabrudzenia na modelach, dodatkowo lampiony, domki drewniane na pierwszym planie. Takie podstawowe elementy bez większego kombinowania.

 

blinq- Dzięki ! Polecam się zainteresować. Co do „czystego renderu” to, co powyżej pisałem. Dodać mogę jeszcze, że efekty typu Glare, Environment atmosphere, motion blur deszczu i Dof, też były prosto z renderera.

 

Pozdrawiam,

JunioR

Napisano

o mamo, plastyka tego ujęcia jest niesamowita. Naprawdę osiągnąłeś w tej materii mistrzostwo.

 

To co przeszkadza, to trochę sztuczne krople spadające - trochę jak śnieg. Druga rzecz, to kałuża. Takie masywne chlapnięcia są piękne ale poza nimi powierzchnia kałuży jest gładziutka, jakby poprzednie krople nie wzbudziły wody w ogóle. Rzuca się w oczy ta jedna sztuczność, szczególnie, że jest w środku kadru. Fakt, że droga jest tak nienaturalnie prosta, bez zagięć w ktorych gromadzi się więcej wody (bardziej wzbudzonej przez głębokość) też zwraca uwagę.

Napisano

Ładne kolego :) , w pierwszym odczuciu deszcz przypomina kule gradu ..ale :) Plastyka super, ile zjadło ? scena raczej prosta się wydaje , mapy powyżej 4k.?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności