JunioR Napisano 8 Luty 2019 Napisano 8 Luty 2019 Cześć ! Chciałbym zaprezentować mój ostatni projekt, nad którym pracowałem w wolnym czasie. Soft: 3ds max, FStorm render, Substance Painter. Pozdrawiam, JunioR
Pawelkos Napisano 8 Luty 2019 Napisano 8 Luty 2019 Wyczesane, bardzo klimatyczna scenka. Mozesz zarzucic render bez postpro? Czego Ci brakuje w Fstorimie(jesli czegos Ci brakuje)? Bawilem sie nim we wczesnej alphie/becie i juz wtedy zrobil na mnie ogromne wrazenie. Jak dla mnie wypluwa najlepsze materialy jesli chodzi o szklo i metale.
polka dot Napisano 8 Luty 2019 Napisano 8 Luty 2019 wow. bardzo spójny render i jak zwykle filmowa atmosfera - czuć zapach i temperaturę powietrza. co robisz w Supstance?
blinq Napisano 9 Luty 2019 Napisano 9 Luty 2019 Ależ piękne to jest :O Gratuluję. Zaintrygował mnie ten Fstorm... Również poprosiłbym o goły render.
JunioR Napisano 9 Luty 2019 Autor Napisano 9 Luty 2019 Cześć! michalo- Dzięki ! Pawelkos- Dzięki ! Od kiedy zacząłem renderenować w FStrom, staram się nie używać zewnętrznych programów do postpro np. Photoshop, jak robiłem to kiedyś robiąc rendery w Vray, czy Corona. Tutaj w Photoshopie dodałem jedynie niebo. Polecam się zainteresować różnego rodzaju LUT-ami, bo świetnie się sprawdzają. Dodatkowo zabawa z tone mapping; color balance, contrast, etc. i nie trzeba zewnętrznych programów. FStorm w sumie od pierwszych wersji mocno dawał rade, osobiście najbardziej przypadło mi do gustu ustawianie shaderów i zakładka "Tone mapping". W tym momencie jest to naprawdę spoko narzędzie do renderingu i bardzo szybko się rozwija, co jest oczywiście ważne. Z takich ogólnych braków to może rendering sieciowy, ale w niedalekiej przyszłości również będzie dostępny (akurat teraz autor nad tym pracuje i pierwsze testy bardzo pozytywne). Polecam zainteresować się najnowszą wersją programu. Powinien Ci podpasować, bo zaszło w nim sporo pozytywnych zmian od wczesnej wersji. polka dot- Dzięki ! W Substance głównie „malowałem” zabrudzenia na modelach, dodatkowo lampiony, domki drewniane na pierwszym planie. Takie podstawowe elementy bez większego kombinowania. blinq- Dzięki ! Polecam się zainteresować. Co do „czystego renderu” to, co powyżej pisałem. Dodać mogę jeszcze, że efekty typu Glare, Environment atmosphere, motion blur deszczu i Dof, też były prosto z renderera. Pozdrawiam, JunioR
olaf Napisano 9 Luty 2019 Napisano 9 Luty 2019 o mamo, plastyka tego ujęcia jest niesamowita. Naprawdę osiągnąłeś w tej materii mistrzostwo. To co przeszkadza, to trochę sztuczne krople spadające - trochę jak śnieg. Druga rzecz, to kałuża. Takie masywne chlapnięcia są piękne ale poza nimi powierzchnia kałuży jest gładziutka, jakby poprzednie krople nie wzbudziły wody w ogóle. Rzuca się w oczy ta jedna sztuczność, szczególnie, że jest w środku kadru. Fakt, że droga jest tak nienaturalnie prosta, bez zagięć w ktorych gromadzi się więcej wody (bardziej wzbudzonej przez głębokość) też zwraca uwagę.
arch515 Napisano 10 Luty 2019 Napisano 10 Luty 2019 Ładne kolego :) , w pierwszym odczuciu deszcz przypomina kule gradu ..ale :) Plastyka super, ile zjadło ? scena raczej prosta się wydaje , mapy powyżej 4k.?
Rekomendowane odpowiedzi