piotrkujko Napisano 30 Lipiec 2019 Napisano 30 Lipiec 2019 Hej! W galerii pojawiła się już pierwsza praca z Południcą. Wypuściłem trzy rendery, wrzucam niżej: widok z frontu, boku i closeup. Wszystko zrobione w Zbrushu, trochę posiłkowałem się Marvelousem i 3dsMaxem. Render wyliczył mi VRay, passy poskładałem w Photoshopie. Na start finale, potem wipy i opisy co i jak 6
Kir4 Napisano 30 Lipiec 2019 Napisano 30 Lipiec 2019 Świetne, jedynie kształt oczodołu stylistycznie mi nie siada. Cieszy oko, będzie teksturowane?
piotrkujko Napisano 31 Lipiec 2019 Autor Napisano 31 Lipiec 2019 Jasne, dzięki za komentarz! To model highpoly, faktury na ubraniach i ciele są mocno podbite przez shader z curvature. Praca powstała rok temu, już do niej nie wracam, teraz pracuję nad czymś nowym 😄 Odkopałem BPR z Zbrusha samego ciała. Na początek nie planowałem jej tak ubierać, stąd poświęciłem ciut więcej czasu nad ciałem, ale jak Marvelous wszedł za mocno to w końcu odpuściłem dalsze rzeźbienie. 1
Maciek Jutrzenka Napisano 31 Lipiec 2019 Napisano 31 Lipiec 2019 mega wyszły szmaty. szarpanie dodane w photoshopie czy faktyczne geo? czy alpha?
piotrkujko Napisano 31 Lipiec 2019 Autor Napisano 31 Lipiec 2019 Dzięki, no wyszły całkiem przyjemnie. Szarpania to geo, nitki na alphach
piotrkujko Napisano 4 Sierpień 2019 Autor Napisano 4 Sierpień 2019 Hej! Leshy, obrońca lasów. Więcej renderów, plus close-up. 7
piotrkujko Napisano 6 Sierpień 2019 Autor Napisano 6 Sierpień 2019 Heeejooo Wrzucam trzy piersze wipki Leszego, które udało mi się odkopać. Zacząłem od w miarę symetrycznej pozy, potem ją rozbiłem i na rozbitej zacząłem definiować mięśnie. Na tych WIPach anatomia jeszcze nieco kuleje, ale idzie ku lepszemu. Jak widzicie nie ma stóp - to co robię zawsze oddzielnie, to głowa, dłonie i stopy. Głowę zawsze robię w symetrii, potem symetrię głowy rozbijam, żeby zyskać na realizmie i potem dynameshuje ją z asymetrycznym ciałem, dłonie i stopy z reguły dodaję na koniec - bo bardzo nie lubię ich robić :D. Co też z reguły robię to, od razu rzeźbię wszystkie mięśnie, a dopiero potem nakładam warstwy tłuszczu i skóry. Chcę mieć zawsze pewność, że anatomicznie wszystko siedzi jak trzeba.
olaf Napisano 6 Sierpień 2019 Napisano 6 Sierpień 2019 Wygląda świetnie. Przy takim zbiciu mięśni i masywnym młocie na - relatywnie - cienkim kiju, dałbym mu metr wzrostu. Nie wiem, czy takie było zamierzenie.
piotrkujko Napisano 8 Sierpień 2019 Autor Napisano 8 Sierpień 2019 W dniu 6.08.2019 o 18:46, olaf napisał: Wygląda świetnie. Przy takim zbiciu mięśni i masywnym młocie na - relatywnie - cienkim kiju, dałbym mu metr wzrostu. Nie wiem, czy takie było zamierzenie. Dzięki olaf za feedback! Miał być niski, ale czy ma metr - kurde, być może, nie zastanawiałem się nad tym 🤐 Dorzucam kolejne WIPy. Nieco poprawiona anatomia, ale mięśnie są jeszcze za bardzo podkreślone, potem będą nieco zamazane i dojdą attachmenty. Ostatnie WIPy Leshego niebawem i wchodzi kolejna (wg mnie najmocniejsza pozycja) z Bestiariusza 🙂 1
piotrkujko Napisano 14 Sierpień 2019 Autor Napisano 14 Sierpień 2019 Hej! Wrzucam wszystkie rendery z kolejnej pracy - Hapuna Walcie śmiało z pytaniami/komentarzami Dzięki! 5
alex3d Napisano 14 Sierpień 2019 Napisano 14 Sierpień 2019 Ostatnio szwendałem się po jakichś muzeach/galeriach - ciężko byłoby coś takiego pyknąć w marmurze 🙂 Mega robota, czuć trwogę, tkaniny też miodzio. Jakby była taka postać w "Warlords 3" to by miała Fear + 10 🙂 Jeśli chodzi o krytyczne oko to w Hapunie zastanawia mnie trochę kształt, układ, mało zróżnicowana skala piór - może to kwestia kąta ujęcia, ale mają jakąś powtarzalność i trochę odstają od reszty stylistyki - takie mało po przejściach. - wytłumacz się jakoś z tego 🙂
piotrkujko Napisano 23 Sierpień 2019 Autor Napisano 23 Sierpień 2019 Ogromne dzięki za ciepły feedback, bardzo mi miło 🙂 W dniu 14.08.2019 o 18:06, alex3d napisał: Ostatnio szwendałem się po jakichś muzeach/galeriach - ciężko byłoby coś takiego pyknąć w marmurze 🙂 Mega robota, czuć trwogę, tkaniny też miodzio. Jakby była taka postać w "Warlords 3" to by miała Fear + 10 🙂 Jeśli chodzi o krytyczne oko to w Hapunie zastanawia mnie trochę kształt, układ, mało zróżnicowana skala piór - może to kwestia kąta ujęcia, ale mają jakąś powtarzalność i trochę odstają od reszty stylistyki - takie mało po przejściach. - wytłumacz się jakoś z tego 🙂 Wiesz co, tu nie ma co dużo gadać i to pewnie będzie ultra głupie (dla mnie i chyba wstydliwe :D) - renderowałem pracę na tak słabę (NAPRAWDĘ SŁABYM) kompie i nie miałem wyjścia, musiałem robić instancje. Przygotowałem chyba 5 wzorów piórek w zbrushu, ale żeby wydobyć z nich detal, musiałem mieć sporo geometrii. Wypuściłem te 5 na decymacji i i je reskalowałem, układałem moovem itp. Też przyznam, że robiąc tę pracę rok-półtora roku temu, miałem na pewno mniejsze pojęcie o 3D/optymalizacji, dziś na pewno zabrałbym się za to nieco inaczej. Dziś zapewne przygotowałbym ich więcej i posłużył się normalkami. Trudno, poszło w świat 😄
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się